De auto in AC EVO in RAIN die het Papenburg gevoel geeft is.......
Ik wou wel dat 't niet zo was, lol, maar het is de GR86 ....
de A110 is wat een handvol, de GR86 gaat het meest vloeiend , Giulia GTAM gaat ook wel aardig, GTA dat ouwe ding ook , maar GR86 is het meest gebalanceerd. Verwacht geen lange slides maar mooi gecorrigeerd oversturend.
Ook een zeer bekwame overstuurder(al op droog in ACE) , de nieuwe RS6. WTF. Dat ding gaat gecontroleerd dwars. Alleen m'n FPS konden het vaak niet aan in RAIN. Stotteren. Vandaar mede een nieuwe videokaart:)
Wel leuk detail: Als je wat regen laps met de auto's doet, voelen ze zo gemoedelijk op droog, reageer ik sneller op onder en overstuur etc.
Regen/nat rijden is een prima discipine om jezelf te verbeteren, ook in een sim blijbaar.
Nu weer even rijden
EDIT: E30 M3 . op droog kon hij bij mij geen potten breken, in RAIN gaat ie wel redelijk, maar enorm lange remweg en onderstuur(imo onrealistisch) terwijl het gras in rain perfect is

als op ijs:)
Maar: in DRIZZLE (motregen) gaat 't allemaal wat leuker en verfijnder. Geinig.
Helaas ben je in early access nog beperkt in het veranderen van je setup.
Na

de A110 en de GR86 in DRIZZLE proberen.
A110 'bloedsnel' tov E30 M3, maar niet gebalanceerd in drizzle wat hij wel op droog is.
Het is moeilijk om nat wegdek physics in een sim te simuleren dat weet ik.
Ook de GR86 gaat niet vrijuit. Ik hoef/wil ook geen full opposite lock in ACE op dit moment. Want dan ben je aan de beurt, ga je max skeef doorschuivend zonder een hint van controle 'eraf' . Rem/schuifweg en de physics zijn daar in ACE (nog?) niet klaar voor. Da's imo dus onrealistisch.