Notabene nr. 2 op de kieslijst.
En dan vinden ze het vreemd dat slechts 4% van de bevolking nog vertrouwen heeft in de politiek
Dit is eigenlijk wel een mooie.romo schreef: 05 okt 2025, 11:01 ^Dat is geheel voor risico en rekening van die landen.
Waar het om gaat; In Maastricht is vastgelegd (en iedereen heeft zich daaraan gecommitteerd binnen de EU) dat het tekort max 60% BNP mag zijn.
Als een groot deel van de EU natie staten zich daar (langjarig) niet aan houdt, wat is dit verdrag (en daarmee andere EU verdragen) nog waard?
Over de financiële gevolgen verder nog gezwegen.
Dit soort zaken komen altijd als een boemerang terug, zo dom zo dom.PVV-leider Geert Wilders neemt afstand van de door AI-gegenereerde beelden van Frans Timmermans die zijn geplaatst op een Facebookpagina door PVV-kamerleden. Wilders keurt het gebruik van dergelijke beelden af en noemt de verspreiding ’ongepast’ en ’onacceptabel’.
„Ongepast en ongehoord. Ik neem er afstand van. Site is offline. Excuses aan collega Timmermans”, laat de leider van de PVV op X weten.
De partij van Timmermans heeft aangifte gedaan wegens mogelijk laster tegen Kamerleden van de PVV, na berichtgeving in de Volkskrant. Volgens de krant wordt de Facebookpagina ‘Wij doen GEEN aangifte tegen Geert Wilders’ beheerd door PVV-Kamerleden Mikael Boon en Patrick Crijns. Op die pagina worden (nep)foto’s en cartoons gedeeld van onder anderen GL/PvdA-leider Frans Timmermans.
De partij verwijst naar beelden waarop Timmermans onder meer zogenaamd in handboeien wordt afgevoerd door twee politieagenten.
Dat was idd erg dom, maar het is : wie kaatst ( toch?)Elise schreef: 27 okt 2025, 10:59 Wilders biedt excuses aan voor AI-foto Timmermans
Dit soort zaken komen altijd als een boemerang terug, zo dom zo dom.PVV-leider Geert Wilders neemt afstand van de door AI-gegenereerde beelden van Frans Timmermans die zijn geplaatst op een Facebookpagina door PVV-kamerleden. Wilders keurt het gebruik van dergelijke beelden af en noemt de verspreiding ’ongepast’ en ’onacceptabel’.
„Ongepast en ongehoord. Ik neem er afstand van. Site is offline. Excuses aan collega Timmermans”, laat de leider van de PVV op X weten.
De partij van Timmermans heeft aangifte gedaan wegens mogelijk laster tegen Kamerleden van de PVV, na berichtgeving in de Volkskrant. Volgens de krant wordt de Facebookpagina ‘Wij doen GEEN aangifte tegen Geert Wilders’ beheerd door PVV-Kamerleden Mikael Boon en Patrick Crijns. Op die pagina worden (nep)foto’s en cartoons gedeeld van onder anderen GL/PvdA-leider Frans Timmermans.
De partij verwijst naar beelden waarop Timmermans onder meer zogenaamd in handboeien wordt afgevoerd door twee politieagenten.
𝐓𝐰𝐞𝐞 𝐦𝐚𝐭𝐞𝐧 𝐞𝐧 éé𝐧 𝐅𝐫𝐚𝐧𝐬
Frans Timmermans doet aangifte vandaag.
Tegen twee PVV’ers die met AI een foto hebben gemaakt waarop hij in de boeien wordt afgevoerd. En eerlijk, ik snap dat dat niet leuk is. Niemand wil zichzelf met handboeien op internet zien, behalve misschien Gordon.
Wilders bood excuses aan, haalde de site offline, nam afstand. Zo hoort het. Klaar, zou je denken.
Maar nee, Frans vond dat niet genoeg. “Heel ernstig”, zei hij. “Zulke mensen horen niet in het parlement.”
En dan zit ik dus met open mond naar dat interview te kijken, want… een paar dagen geleden had hij er nog geen enkel probleem mee dat The Rights Forum, waar nota bene twee van zijn eigen lijstduwers in de raad van advies zitten, posters verspreidde met Dilan, Caroline en Wilders erop, onder de tekst:
“Zij kozen voor genocide.”
Zij kozen voor genocide.
Alsof drie Nederlandse politici persoonlijk aan de knoppen van oorlogsmisdaden zitten.
En Frans? Die vond dat “niet zijn methode”, maar “niet ernstig genoeg om ze erop aan te spreken”.
Sorry hoor, maar dan ben je toch het morele kompas kwijt.
Weet je wat het is: Frans wil graag de redelijkheid zélf zijn. De professor met geweten. De man die boven de modder staat. Maar ondertussen kiest hij z’n verontwaardiging à la carte.
Bij Wilders: woede, verontwaardiging, aangifte. Bij zijn eigen kamp: schouderophalen, nuance, stilte.
En dan zegt hij dat er voor zulke volksvertegenwoordigers geen plek is in de Kamer.
Maar voor lijstduwers die anderen van genocide beschuldigen, wel.
Hoe noem je dat ook alweer? Oh ja, met twee maten meten. Alleen bij Frans heet dat: “principieel blijven.”
Dus Frans, als we dan toch bezig zijn met aangiftes… Misschien kun je er ook eentje overwegen tegen je eigen hypocrisie.
Die verspreidt zich namelijk sneller dan welk AI-plaatje ook.
#column #ikvindterwatvan #FransTimmermans #geertwilders
Daar heb je vast wel een bron vanBram schreef: 28 okt 2025, 10:04 Uit onderzoek blijkt dat van alle politieke AI gegenereerde content, ruim 50% daarvan uit de PVV koker komt.
Oh ok. Prima, links is gek, bij rechts vinden we de verlossing. Weet ik dat ook weerRobin schreef: 28 okt 2025, 10:05 Die gekken zitten op links Bram. Selectieve verontwaardiging is ook verontwaardiging, klopt!
Jij vond bij links al de verlossing door op D66 te stemmen,
Ik ben groot voorstander van bronvermelding Bram.Bram schreef: 28 okt 2025, 10:11Ja, gelezen bij de NOS. Dom van me, had kunnen weten dat dat nepnieuws is![]()

Had ik gezien en bekeken BramBram schreef: 28 okt 2025, 10:40 De bron staat er bij vermeld Elise. Op die website zie je welke instanties er betrokken bij zijn.
Is ook Elise, slaat net zo goed nergens op.
Selectieve verontwaardiging , Timmermans wegwezen.Robin schreef: 28 okt 2025, 10:00En dan zit ik dus met open mond naar dat interview te kijken, want… een paar dagen geleden had hij er nog geen enkel probleem mee dat The Rights Forum, waar nota bene twee van zijn eigen lijstduwers in de raad van advies zitten, posters verspreidde met Dilan, Caroline en Wilders erop, onder de tekst:
“Zij kozen voor genocide.”
Zij kozen voor genocide.
Alsof drie Nederlandse politici persoonlijk aan de knoppen van oorlogsmisdaden zitten.
En Frans? Die vond dat “niet zijn methode”, maar “niet ernstig genoeg om ze erop aan te spreken”.
Sorry hoor, maar dan ben je toch het morele kompas kwijt.
Ja de NOS komt alleen maar met nonsense. En de Uva is een onbetrouwbare partij aangaande het AI onderzoek waar ik het over had. En D66 is links.Robin schreef: 28 okt 2025, 10:15Jij vond bij links al de verlossing door op D66 te stemmen,
En nu deze NOS nonsense.![]()
Als ik me nu identificeer als Danny Makkelie dan is twee keer geel echt rood Bram: Naar de kleedkamer dus!
Gebruikers op dit forum: A110_Bleu_Sierra, Bing [Bot], Hans44, Semrush [Bot], Sidney en 14 gasten