Robin schreef: 25 okt 2025, 08:17
Emiel schreef: 24 okt 2025, 16:03
Als we elkaar treffen op een trackday of meeting, dan stap je maar eens in Robin. Als het goed is ben ik volgend jaar met 300 wiel pk en 750-780kg op pad.
Wat met een M2 vs Lotus wel is, M2 tegen vangrail zetten is te repareren. Lotus chassis schrijft vrij snel af. 1 aluminium badkuip die gelijmd is en waar ophanging en motor aan vast zit.
Ok, lijkt me leuk!
Wat het op de Nordschleife bij mij wel is(ik kom er amper meer en ik kwam er al niet veel) : Dat ik áls ik weer eens een paar rondjes rijd(maar aangezien de regeltjes en dergelijke en verzekering mij eigenlijk beletten dat nog eens te doen) ik dat liever doe in een M2 dan in any nog veel snellere (op papier) Lotus. Wat jij eigenlijk al zegt in de tweede alinea en ik denk dat mocht het misgaan ik in alles wat geen Lotus/wat er op lijkt is meer kans heb om te overleven...
Dus dat is wel een dingetje bij mij:)
De ring is sowieso een no-go heden ten dage.
Wil er met de Lotus wel een trackday doen maar wat Smiley ook zegt, sommige circuits is het 70-80-90% max met straat auto. Gemis aan geld om af te schrijven, rolkooi, hans systeem, etc