Ik niet, deze ziet er sowieso al beter uit dan een Tesla.Knot schreef: 08 okt 2025, 14:11 1500pk voor 50k (daar dan)... niet verkeerd. Toch heb ik liever een Tesla vooralsnog.

Ik niet, deze ziet er sowieso al beter uit dan een Tesla.Knot schreef: 08 okt 2025, 14:11 1500pk voor 50k (daar dan)... niet verkeerd. Toch heb ik liever een Tesla vooralsnog.
Ah, tja...toen was ik er even niet Robert:)
Omdat dit al jaren geleden in gang gezet is? VAG had met de Taycan / Audi Etron GT wat meer verwacht idd. Hetzelfde voor Lotus. Gedwongen vanuit de EU want emissie bla bla bla.Robin schreef: 10 okt 2025, 06:58 Aangezien Ferrari al jaren een heel erg goede financiele balans/netto winst per nieuw verkochte auto heeft, mag bovenstaande kostenpost/financieel bodemloze put als (on)geintje er wel bij.
Waarom zo gek als je in China of bij Tesla voor een deel iets veel snellers/beters hebt? Kijk naar een Taycan en de afschrijving. Kijk naar een Lotus Elletre. Wie wil dat nou écht(tov die Chinezen en Tesla)?
Dit is hoe het werkt daar. Je eigen spul alleen daar neerzetten is in theorie misschien mogelijk, maar de praktijk werkt het anders. Geen fabrikant kiest voor een JV als het niet nodig is.Kadett schreef: 10 okt 2025, 07:18
Verder hebben alle (Europese/Luxe) merken die geïnvesteerd hebben in China enkel Eurotekens in de ogen. Nooit eigendom van de Europese fabrikanten altijd jointed venture.
Dit verbaast mij niks! China doet er alles aan de grootste wereldmacht te worden en “wij” blijven ze helpen omdat alle productie daar zo lekker goedkoop is… korte termijn handig voor onze economie, langer termijn niet wat nu al steeds meer te zien wordt.Arstey schreef: 16 okt 2025, 12:05 Goeie kameraad van mij heeft een multinational die ook verschillende productieafdelingen in China heeft. Ze zijn heel vriendelijk en meewerkend als je arriveert en jobs belooft, vervolgens doen ze er alles aan om je know how te stelen en eens ze je kunnen namaken beginnen er pesterijen met vergunningen die niet meer mogelijk zijn tot en met moedwillig stroom afsluiten om de bedrijven er weer weg te krijgen...
Nou, gewoon, gewoon:Wimo schreef: 20 okt 2025, 12:09 Dit probleem is er ook niet overal... Zie tesla die in de eu gewoon een fabriek uit de grond stampt. Daar was het vooral het volk wat dwars deed en achteraf pech had...
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], GRzep, HarryC, nickdoesburg en 16 gasten