Ik niet, deze ziet er sowieso al beter uit dan een Tesla.Knot schreef: 08 okt 2025, 14:11 1500pk voor 50k (daar dan)... niet verkeerd. Toch heb ik liever een Tesla vooralsnog.

Ik niet, deze ziet er sowieso al beter uit dan een Tesla.Knot schreef: 08 okt 2025, 14:11 1500pk voor 50k (daar dan)... niet verkeerd. Toch heb ik liever een Tesla vooralsnog.
Ah, tja...toen was ik er even niet Robert:)
Omdat dit al jaren geleden in gang gezet is? VAG had met de Taycan / Audi Etron GT wat meer verwacht idd. Hetzelfde voor Lotus. Gedwongen vanuit de EU want emissie bla bla bla.Robin schreef: 10 okt 2025, 06:58 Aangezien Ferrari al jaren een heel erg goede financiele balans/netto winst per nieuw verkochte auto heeft, mag bovenstaande kostenpost/financieel bodemloze put als (on)geintje er wel bij.
Waarom zo gek als je in China of bij Tesla voor een deel iets veel snellers/beters hebt? Kijk naar een Taycan en de afschrijving. Kijk naar een Lotus Elletre. Wie wil dat nou écht(tov die Chinezen en Tesla)?
Gebruikers op dit forum: Fedmas, Google [Bot], Richardt., WillemBoer en 3 gasten