Lotus Elise S1
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Lotus Elise S1
Top!
-
Fijn een betrouwbare nieuwe garage!
Toch weer wat kilometers gemaakt dit jaar, doe je goed. Nu de subaru naar buiten?
Toch weer wat kilometers gemaakt dit jaar, doe je goed. Nu de subaru naar buiten?
- Nivek
- Auto: Rx7, Rx7, Caddy, LS400
Van Sten gestopt ja?
Mag m ook altijd bij mij neer zetten, heb ook nog een paar jaartjes bij Lotus gewerkt
Mag m ook altijd bij mij neer zetten, heb ook nog een paar jaartjes bij Lotus gewerkt

- Alexsti
- Auto: Een Soebaroe en Lotus
En bij toeval ook zit de nieuwe garage om de hoek hier dus ook makkelijk.Emiel schreef: 13 sep 2025, 17:08 Fijn een betrouwbare nieuwe garage!

Zolang het nog een beetje weer is nog wat ritjes met de Lotus, wordt het slechter komt de Sub weer naar buiten welke ook alweer een tijdje in de garage staat...al sinds het voorjaar ongeveer.

VanSten is gestopt ja, 2 jaar geleden alweer....had hem vorig jaar naar de monteur gebracht die daar werkte maar deze is naar van der Kooi gegaan dus niemand meer die enig verstand had van Lotus.Nivek schreef: 13 sep 2025, 20:13 Van Sten gestopt ja?
Mag m ook altijd bij mij neer zetten, heb ook nog een paar jaartjes bij Lotus gewerkt![]()
Maar goed om te weten dat jij er ook nog wat van af weet.