Ik vind het apart voor zo’n specialistische zaak. Welke andere aanbieders hebben we in Nederland en hoe is der ervaring daarmee?Emiel schreef: 04 jul 2025, 20:22 Biesheuvel en stoelen en sledes. Die frustraties heb ik eerder gehoord. Advies is daarin toch wat spannend of onwetendheid.
Project HammBal - BMW E82 125i track car
-
- Berichten: 118
- Lid geworden op: 19 mei 2023, 10:03
- Auto: Te veel
Re: Project HammBal - BMW E82 125i track car
-
- Berichten: 4226
- Lid geworden op: 02 feb 2009, 20:44
Re: Project HammBal - BMW E82 125i track car
Denk dat weinig mensen in Nederland precies kunnen vertellen hoe en wat met bepaalde sledes, stoelen, in elk type auto etc.Marc42 schreef: 12 jul 2025, 08:32Ik vind het apart voor zo’n specialistische zaak. Welke andere aanbieders hebben we in Nederland en hoe is der ervaring daarmee?Emiel schreef: 04 jul 2025, 20:22 Biesheuvel en stoelen en sledes. Die frustraties heb ik eerder gehoord. Advies is daarin toch wat spannend of onwetendheid.
Veelal op hoop van zegen en aanpassen wanneer nodig
-
- Berichten: 118
- Lid geworden op: 19 mei 2023, 10:03
- Auto: Te veel
- MartijnGizmo
- Berichten: 13021
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
Re: Project HammBal - BMW E82 125i track car
Yes!
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 28 jul 2025, 18:05
- Auto: Bmw 125i
- Locatie: Buren
Re: Project HammBal - BMW E82 125i track car
Wow wat een ontzettend gaaf en gedetailleerd verhaal om te lezen, dank daarvoor!
T geeft mij ook enorm veel inspiratie voor de mijne moet ik zeggen, aangezien ik in kleine stapjes langzaam ook enkele dingen aan het doen ben wat jij meteen goed aangepakt hebt! Exht super fijn om te lezen!
Hoe bevalt die shifter en hoe sluit je die eigenlijk aan?
T geeft mij ook enorm veel inspiratie voor de mijne moet ik zeggen, aangezien ik in kleine stapjes langzaam ook enkele dingen aan het doen ben wat jij meteen goed aangepakt hebt! Exht super fijn om te lezen!
Hoe bevalt die shifter en hoe sluit je die eigenlijk aan?
-
- Berichten: 118
- Lid geworden op: 19 mei 2023, 10:03
- Auto: Te veel
Re: Project HammBal - BMW E82 125i track car
Leuk om te horen!Saxogijs schreef: 17 aug 2025, 08:13 Wow wat een ontzettend gaaf en gedetailleerd verhaal om te lezen, dank daarvoor!
T geeft mij ook enorm veel inspiratie voor de mijne moet ik zeggen, aangezien ik in kleine stapjes langzaam ook enkele dingen aan het doen ben wat jij meteen goed aangepakt hebt! Exht super fijn om te lezen!
Hoe bevalt die shifter en hoe sluit je die eigenlijk aan?
De shifter bevalt heel goed! Helemaal als je in gedachte houdt dat hij beduidend goedkoper is dan een CAE bijvoorbeeld. Montage heb ik gedaan door een 'Direct fit kit' erbij te bestellen voor het E8x chassis. Je kunt het ook zelf maken hoor, maar dit maakt het echt stukken makkelijker.
-
- Berichten: 118
- Lid geworden op: 19 mei 2023, 10:03
- Auto: Te veel
Re: Project HammBal - BMW E82 125i track car
HammBal update #19: Trackday op de Ring
Het was een drukke planning maar het is allemaal gelukt: 8 juli circuitdoop en test op Meppen (zie vorige update), daarna direct paar weken zomervakantie, bij terugkomst nog een paar dagen om wat aan de auto te werken toewerkend naar 8 aug met een track day op de Nordschleife. Een leuke update. heads-up: de auto heeft zich goed gehouden
Acties vooraf aan Nordschleife
Als uitkomst van de track day op Meppen kwam dat de auto goed in elkaar zit, en dat er maar een paar dingen moesten worden gedaan voor de volgende actie op de baan. Die volgende actie zou op 8 aug zijn, een volle dag Nordschleife. Voor die tijd wilde ik nog echt een paar dingen aanpassen, en dat waren
En toen was het tijd om de auto op te laden, gereedschap in te laden en naar de Ring te rijden. Ondanks dat de auto een kenteken heeft, ben ik toch met de trailer gegaan. Fijner idee om zelfs met brokken nog thuis te komen, en al je gereedschap bij je te hebben. Net voor 17u aangekomen om nog net tickets op te halen. Daarna naar hotel, hapje met vrienden, en op tijd naar bed.
Dit was voor mij de eerste keer op de Nordschleife. Dus ik had eigenlijk geen idee wat te verwachten. Maar ik had mijzelf ten doel gesteld voor 2025 om de Ring te leren. Dus ik wilde niet een rondje TF, maar direct een volle track day om maximaal te kunnen leren. Daarna doe ik in oktober nog de officiele Nurburgring training (1,5 dag). Dan heb ik een aardige stap gezet qua ervaring denk ik zo.
Nou, ervaring heb ik gekregen die dag. 12 ronden gereden, waarvan een aantal met een rijcoach naast me. En wat een gave baan is het!
Het doet me goed te zeggen dat ik de baan daadwerkelijk al kenden (lees: ik wist daadwerkelijk de bochtencombinaties, namen van bochten, en grove lijnen) - wat een paar avondjes oefenen met iRacing niet al kan doen! En ja die vele uren Gran Turismo van tig jaar geleden hebben ook vast geholpen ergens in die grijze massa
Omdat ik de baan redelijk snel 'onder de knie' had kon ik snel focussen op baangebruik en rempunten. Erg erg leuk!
Terug naar de auto: die deed het goed! Zo goed dat ik me eigenlijk alleen maar hoefde te focussen op het rijden zelf. En dat geeft een fijn gevoel. Met maar 220pk kon ik toch aardig wat snellere auto's bijhouden. En hoewel er 4 rode vlaggen waren, heb ik toch aardig wat rijtijd gemaakt.
Hier nog even een belabberd rijdende M5 aan het opduwen. En nog een 'action shot'. Issues met de auto
Uiteindelijk tijdens de track day niet echt zaken gehad die urgent waren. Maar met een buitentemperatuur van 28gr merkte ik wel dat de motortemperatuur opliep. Vooral het stuk omhoog vanaf Bergwerk werd het wat warm, tegen de 130gr. Voor mij als beginner was het prima om dat stuk een beetje te lossen. Tevens ben je daar sowieso flink aan het uitwijken voor de GT3 RSen die voorbij vliegen, dus storend was de motortemp niet. HammBal heeft nu geen oliekoeler. Ik twijfel nog een beetje of dat er op termijn wel moet komen, of dat dit meer een uitzondering was vanwege hoge buitentemperatuur, en/of dat een luchtslang vanaf de bumper gericht op de olie-warmtewisselaar misschien ook al genoeg scheelt.
Een ander punt wat het laatste half uur naar voren kwam is dat de hoodpins wat ruimte begonnen te geven. De moertjes trilde heel langzaam een beetje los. Daar had ik nog wel mee door kunnen rijden. Maar de schade is groot als het mis gaat, en ik was zelf bekaf. Dus tegen die tijd heb ik er een eind aan gemaakt en gelaten om het thuis op te lossen.
Eenmaal thuis heb ik de auto op de brug gezet en goed bekeken. Alles stond nog goed op moment. En op het eerste gezicht allemaal goed. Totdat ik beter ging kijken naar de motorsteun inserts. Er is er gewoon eentje met hitteschade?! Dit is de insert aan de kant van de cat. Dus ja die is warmer. Maar dat het plastic niet tegen de hitte kan verbaast me. Ik heb contact opgenomen met Powerflex en moet nog van ze terughoren. Maar een oplossing moet er zeker komen. Ik denk er aan om zelf een hitteschild te maken van wat materiaal dat ik nog over heb.
Tevens de hoodpins aangepakt. Eerst hadden we onder en boven moertjes met locktite en borgringen. Nu zijn we gegaan voor 1 moer maar dan vastlassen aan het chassis. Dan zit het echt vast. Eenmal klep dicht zit de pin zelf door de sluiting heen dus kan er echt niet gedraaid worden. Betere oplossing zo lijkt me. Al met al weer een flinke update. Echt klaar is de auto niet, er is altijd wel wat te doen. Maar voor nu is hij wel al lekker bruikbaar op de baan. Er moet oa nog een een andere voorbumper op zodat ik de remkoeling kan doen. En is er nog een klein issue met een beugeltje op de rem voor. Maar daarover meer in een volgende update.
Het was een drukke planning maar het is allemaal gelukt: 8 juli circuitdoop en test op Meppen (zie vorige update), daarna direct paar weken zomervakantie, bij terugkomst nog een paar dagen om wat aan de auto te werken toewerkend naar 8 aug met een track day op de Nordschleife. Een leuke update. heads-up: de auto heeft zich goed gehouden
Acties vooraf aan Nordschleife
Als uitkomst van de track day op Meppen kwam dat de auto goed in elkaar zit, en dat er maar een paar dingen moesten worden gedaan voor de volgende actie op de baan. Die volgende actie zou op 8 aug zijn, een volle dag Nordschleife. Voor die tijd wilde ik nog echt een paar dingen aanpassen, en dat waren
- Meer camber vooras - dit heb ik gedaan door de top mounts maximaal te zetten. Ik durfde niet zonder uitlijnmachine aan de onderkant te zitten, en een afspraak bij de uitlijner lukte niet meer qua tijd.
- Setje regenbanden op velg mee, voor het geval het slecht weer zou zijn. Dit is een setje Bridgestone Potenza Sport geworden. Uiteindelijk niet nodig gehad trouwens.
- Andere tellerunit met meter voor olietemperatuur erin. De unit komt uit een E82 135i en was snel gevonden via Kleinanzeigen.de. Echt plug 'n play.
- Radio comm unit voor in de auto geïnstalleerd zodat we makkelijk kunnen praten via headsets in onze helmen. Dit is een simpele Stilo WRC die zelfs op een 9v batterij werkt. Dit was dus super snel geplaatst, geen gedoe met stroomkabels en zekeringen maken.
- voorste swaybar verwijderd. Bij het terugplaatsen van het achterste subframe zijn we namelijk vergeten de sway bar te plaatsen. Dat moet aan de bovenzijde van het frame worden geplaatst. Om dat alsnog te doen moet het subframe losser. Daar had ik nou echt even geen tijd meer voor. Om extra onderstuur te voorkomen heb ik de swaybar van de voorzijde er ook maar even afgehaald. Dan is het tenminste wat meer in balans. Bij het verwijderen zag ik dat een van de armen ook tegen de swaybar komt, dus daar moet ik bij het terugplaatsen maar eens beter naar kijken.
En toen was het tijd om de auto op te laden, gereedschap in te laden en naar de Ring te rijden. Ondanks dat de auto een kenteken heeft, ben ik toch met de trailer gegaan. Fijner idee om zelfs met brokken nog thuis te komen, en al je gereedschap bij je te hebben. Net voor 17u aangekomen om nog net tickets op te halen. Daarna naar hotel, hapje met vrienden, en op tijd naar bed.
Dit was voor mij de eerste keer op de Nordschleife. Dus ik had eigenlijk geen idee wat te verwachten. Maar ik had mijzelf ten doel gesteld voor 2025 om de Ring te leren. Dus ik wilde niet een rondje TF, maar direct een volle track day om maximaal te kunnen leren. Daarna doe ik in oktober nog de officiele Nurburgring training (1,5 dag). Dan heb ik een aardige stap gezet qua ervaring denk ik zo.
Nou, ervaring heb ik gekregen die dag. 12 ronden gereden, waarvan een aantal met een rijcoach naast me. En wat een gave baan is het!
Het doet me goed te zeggen dat ik de baan daadwerkelijk al kenden (lees: ik wist daadwerkelijk de bochtencombinaties, namen van bochten, en grove lijnen) - wat een paar avondjes oefenen met iRacing niet al kan doen! En ja die vele uren Gran Turismo van tig jaar geleden hebben ook vast geholpen ergens in die grijze massa
Omdat ik de baan redelijk snel 'onder de knie' had kon ik snel focussen op baangebruik en rempunten. Erg erg leuk!
Terug naar de auto: die deed het goed! Zo goed dat ik me eigenlijk alleen maar hoefde te focussen op het rijden zelf. En dat geeft een fijn gevoel. Met maar 220pk kon ik toch aardig wat snellere auto's bijhouden. En hoewel er 4 rode vlaggen waren, heb ik toch aardig wat rijtijd gemaakt.
Hier nog even een belabberd rijdende M5 aan het opduwen. En nog een 'action shot'. Issues met de auto
Uiteindelijk tijdens de track day niet echt zaken gehad die urgent waren. Maar met een buitentemperatuur van 28gr merkte ik wel dat de motortemperatuur opliep. Vooral het stuk omhoog vanaf Bergwerk werd het wat warm, tegen de 130gr. Voor mij als beginner was het prima om dat stuk een beetje te lossen. Tevens ben je daar sowieso flink aan het uitwijken voor de GT3 RSen die voorbij vliegen, dus storend was de motortemp niet. HammBal heeft nu geen oliekoeler. Ik twijfel nog een beetje of dat er op termijn wel moet komen, of dat dit meer een uitzondering was vanwege hoge buitentemperatuur, en/of dat een luchtslang vanaf de bumper gericht op de olie-warmtewisselaar misschien ook al genoeg scheelt.
Een ander punt wat het laatste half uur naar voren kwam is dat de hoodpins wat ruimte begonnen te geven. De moertjes trilde heel langzaam een beetje los. Daar had ik nog wel mee door kunnen rijden. Maar de schade is groot als het mis gaat, en ik was zelf bekaf. Dus tegen die tijd heb ik er een eind aan gemaakt en gelaten om het thuis op te lossen.
Eenmaal thuis heb ik de auto op de brug gezet en goed bekeken. Alles stond nog goed op moment. En op het eerste gezicht allemaal goed. Totdat ik beter ging kijken naar de motorsteun inserts. Er is er gewoon eentje met hitteschade?! Dit is de insert aan de kant van de cat. Dus ja die is warmer. Maar dat het plastic niet tegen de hitte kan verbaast me. Ik heb contact opgenomen met Powerflex en moet nog van ze terughoren. Maar een oplossing moet er zeker komen. Ik denk er aan om zelf een hitteschild te maken van wat materiaal dat ik nog over heb.
Tevens de hoodpins aangepakt. Eerst hadden we onder en boven moertjes met locktite en borgringen. Nu zijn we gegaan voor 1 moer maar dan vastlassen aan het chassis. Dan zit het echt vast. Eenmal klep dicht zit de pin zelf door de sluiting heen dus kan er echt niet gedraaid worden. Betere oplossing zo lijkt me. Al met al weer een flinke update. Echt klaar is de auto niet, er is altijd wel wat te doen. Maar voor nu is hij wel al lekker bruikbaar op de baan. Er moet oa nog een een andere voorbumper op zodat ik de remkoeling kan doen. En is er nog een klein issue met een beugeltje op de rem voor. Maar daarover meer in een volgende update.
Laatst gewijzigd door Marc42 op 04 sep 2025, 08:40, 4 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 4457
- Lid geworden op: 23 sep 2008, 09:36
Re: Project HammBal - BMW E82 125i track car
Leuke update. En meteen goed kunnen uittesten op de Nordschleife.
- Martijn_bmw
- Berichten: 28830
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
Re: Project HammBal - BMW E82 125i track car
Mooie update en gave ervaring op de Ring zo! 

- Robin
- Berichten: 55728
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Project HammBal - BMW E82 125i track car
Mooi verslag!
-
- Berichten: 118
- Lid geworden op: 19 mei 2023, 10:03
- Auto: Te veel
Re: Project HammBal - BMW E82 125i track car
SlowCo schreef: 03 sep 2025, 22:38 Leuke update. En meteen goed kunnen uittesten op de Nordschleife.
Thanks! Ja heerlijk uit kunnen laten op de Rind. Ik kan niet wachten tot de volgende keer
Hopelijk is het verslag ook bruikbaar voor anderen.
- Bjeffindividual
- Berichten: 176
- Lid geworden op: 25 dec 2020, 00:04
- Auto: F90 M5 comp. / E46 WTCC rep
Re: Project HammBal - BMW E82 125i track car
Ik heb je gespot die dag! Wij waren met de witte E46 WTCC body.
Je had er lekker de gang in
Je had er lekker de gang in

- Knot
- Berichten: 40529
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: Project HammBal - BMW E82 125i track car
Lekker aan het rijden, meteen 12 ronden gedraaid, top voor de ervaring!
Mooi kenteken ook, is dat streven naar het totaalbedrag aan investering, 60k?
Mooi kenteken ook, is dat streven naar het totaalbedrag aan investering, 60k?

-
- Berichten: 118
- Lid geworden op: 19 mei 2023, 10:03
- Auto: Te veel
Re: Project HammBal - BMW E82 125i track car
Ah yes die herinner ik me ook, vette bak hoor die wtcc bodyBjeffindividual schreef: 08 sep 2025, 22:31 Ik heb je gespot die dag! Wij waren met de witte E46 WTCC body.
Je had er lekker de gang in![]()
En ach, ik doe mn best. Iets met ‘no risk, full push’
-
- Berichten: 118
- Lid geworden op: 19 mei 2023, 10:03
- Auto: Te veel
Re: Project HammBal - BMW E82 125i track car
Lol, alsjeblieft niet! 60k aan een non-M 1 serie, dat is nog best een opgave (maar ik ben wel al makkelijk over de helft…slik)Knot schreef: 09 sep 2025, 09:07 Lekker aan het rijden, meteen 12 ronden gedraaid, top voor de ervaring!
Mooi kenteken ook, is dat streven naar het totaalbedrag aan investering, 60k?![]()
- Martijn M
- Berichten: 3695
- Lid geworden op: 30 dec 2011, 21:55
Re: Project HammBal - BMW E82 125i track car
Is 12 rondes op een hele dag Nordschleife niet weinig? Het klinkt in ieder geval best weinig op een hele dag.
- Philipoo
- Berichten: 5007
- Lid geworden op: 17 jan 2017, 00:09
Re: Project HammBal - BMW E82 125i track car
Het blijft een super gave build dit! Echt leuk hoe je dit gebouwd hebt!
Je cat zal altijd veel temperatuur blijven verzamelen. Is een catless of racecat optie niet een idee voor jou?
Je cat zal altijd veel temperatuur blijven verzamelen. Is een catless of racecat optie niet een idee voor jou?
-
- Berichten: 118
- Lid geworden op: 19 mei 2023, 10:03
- Auto: Te veel
Re: Project HammBal - BMW E82 125i track car
Geen idee. Ik kreeg iig de opmerking dat het niet weinig was. Ook 4x een rode vlag trouwens, dus effectieve rijtijd was zeker geen volle dag.Martijn M schreef: 10 sep 2025, 09:19 Is 12 rondes op een hele dag Nordschleife niet weinig? Het klinkt in ieder geval best weinig op een hele dag.
-
- Berichten: 118
- Lid geworden op: 19 mei 2023, 10:03
- Auto: Te veel
Re: Project HammBal - BMW E82 125i track car
Dank!Philipoo schreef: 11 sep 2025, 11:05 Het blijft een super gave build dit! Echt leuk hoe je dit gebouwd hebt!
Ik wil de auto met apk houden, dus catless is dan niet echt een optie. Race cat kan wellicht. Maar ik ga nu voor de goedkopere oplossing: zelf een hitteschildje maken dat de motorsteun beschermt.Philipoo schreef: 11 sep 2025, 11:05 Je cat zal altijd veel temperatuur blijven verzamelen. Is een catless of racecat optie niet een idee voor jou?
-
- Berichten: 118
- Lid geworden op: 19 mei 2023, 10:03
- Auto: Te veel
Re: Project HammBal - BMW E82 125i track car
HammBal update #20: M-aero bumpertje
HammBal kwam met een standard voorbumpertjes. Omdat ik wel luchtkoeling wil naar de voorremmen heb ik eerder al een air duct en ankerplaten setje gekocht. Echter, dit krijg ik niet passend op de standaard bumper, ook niet met heel veel creativiteit. Ik ben eerst nog aan de slag geweest om de oude mistlichten open te maken en daar een duct van te maken. Dat werkt op zich wel met wat gehobby. Maar, de lichtunits zitten teveel naar achter en het midden waardoor de luchtbuis hoe dan ook niet lekker om het wiel kan.
Dus ben ik op zoek gegaan naar een tweedehands M-aero bumpertje. Marktplaats staat er vol mee, en een weekje later had ik een bumper. Zwart, en wat gehavend, dat dan weer wel. Maar dat is op te lossen. Plus, race auto's moet je ín zitten, niet vóór liggen.
Voordat ik de bumper bij een spuiter zou afgeven eerst maar eens de oude bumper eraf gehaald. Hier ook even de dynamische koelsleuven in de nieren eruit gehaald, de tweede claxon eruit, en de gehele kabelboom van PDC. Allemaal niet nodig. Daarna de bumper eens gepast. Zit goed, tenminste aan de voorkant. Aan de onderzijde is deze M-aero bumper net anders dan de standaard bumper. Nou kun je vast flink aan de slag met tiewraps, maar ik wil niet riskeren dat er lucht wordt gehapt bij 200kmh+ en zo schade ontstaat. Enige echte oplossing is een nieuwe onderplaat die past bij de nieuwe bumper. Autodoc to the rescue. Terwijl de nieuwe bodemplaat onderweg is kan de bumper mooi naar de spuiter.
Althans dat dacht ik, want autodoc was het pakket kwijt geraakt
Ondertussen wel weer gevonden, maar flink vertraagd dus.
In de tussentijd was de spuiter alweer klaar met de bumper. Vandaag even snel opgehaald. Ziet er toch wel weer strak uit hoor zulk vers spuitwerk! je ziet het pas als je het ziet zeggen ze wel eens. Nou hier dus ook. De ene 'Karmesinrot' kleur is de andere niet. Blijkbaar iets mis gegaan bij het spuiten.
Direct met de spuiter overlegd. Hoewel we niet echt weten hoe dit kon, gaat hij het oplossen. Oude bumper ook aan hem meegegeven zodat hij exact de kleur kan opmeten en controleren.
Het voordeel: de vertraging van de bodemplaat is dus niet zo erg.
HammBal kwam met een standard voorbumpertjes. Omdat ik wel luchtkoeling wil naar de voorremmen heb ik eerder al een air duct en ankerplaten setje gekocht. Echter, dit krijg ik niet passend op de standaard bumper, ook niet met heel veel creativiteit. Ik ben eerst nog aan de slag geweest om de oude mistlichten open te maken en daar een duct van te maken. Dat werkt op zich wel met wat gehobby. Maar, de lichtunits zitten teveel naar achter en het midden waardoor de luchtbuis hoe dan ook niet lekker om het wiel kan.
Dus ben ik op zoek gegaan naar een tweedehands M-aero bumpertje. Marktplaats staat er vol mee, en een weekje later had ik een bumper. Zwart, en wat gehavend, dat dan weer wel. Maar dat is op te lossen. Plus, race auto's moet je ín zitten, niet vóór liggen.
Voordat ik de bumper bij een spuiter zou afgeven eerst maar eens de oude bumper eraf gehaald. Hier ook even de dynamische koelsleuven in de nieren eruit gehaald, de tweede claxon eruit, en de gehele kabelboom van PDC. Allemaal niet nodig. Daarna de bumper eens gepast. Zit goed, tenminste aan de voorkant. Aan de onderzijde is deze M-aero bumper net anders dan de standaard bumper. Nou kun je vast flink aan de slag met tiewraps, maar ik wil niet riskeren dat er lucht wordt gehapt bij 200kmh+ en zo schade ontstaat. Enige echte oplossing is een nieuwe onderplaat die past bij de nieuwe bumper. Autodoc to the rescue. Terwijl de nieuwe bodemplaat onderweg is kan de bumper mooi naar de spuiter.
Althans dat dacht ik, want autodoc was het pakket kwijt geraakt
In de tussentijd was de spuiter alweer klaar met de bumper. Vandaag even snel opgehaald. Ziet er toch wel weer strak uit hoor zulk vers spuitwerk! je ziet het pas als je het ziet zeggen ze wel eens. Nou hier dus ook. De ene 'Karmesinrot' kleur is de andere niet. Blijkbaar iets mis gegaan bij het spuiten.
Het voordeel: de vertraging van de bodemplaat is dus niet zo erg.
- Bjeffindividual
- Berichten: 176
- Lid geworden op: 25 dec 2020, 00:04
- Auto: F90 M5 comp. / E46 WTCC rep
Re: Project HammBal - BMW E82 125i track car
Voor een rijder is 12 rondes serieus veel op een intense baan als de ring. Met in en uit is het alsof je 12 heats van 10 minuten gaat kartenMartijn M schreef: 10 sep 2025, 09:19 Is 12 rondes op een hele dag Nordschleife niet weinig? Het klinkt in ieder geval best weinig op een hele dag.

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot], Wimo en 9 gasten