Kwam Budding vd week tegen met die Grune.

Kwam Budding vd week tegen met die Grune.
Eens, maar ik snap ook wel weer dat een Range de overtreffende trap van een perfecte daily is.Philipoo schreef: 02 apr 2025, 14:10 Elke M5 ooit (okee de V10 daargelaten) is een perfecte daily geweest imo
Ja al staat erbij ongeschikt voor trackdays en niet geschikt als straatauto. Dus ja....
Die snap ik niet helemaal... Want je kunt gewoon een versie krijgen met achterbank. Waarom is ie dan niet geschikt als straatauto? Behalve het gekraak en minimale interieurruimte
haha, nouWouter81 schreef: 04 sep 2025, 14:47 Ik reed hier zojuist achter een spiksplinternieuwe M5 op Curaçao. Heel nuttig, 727 PK op een eiland met een maximum snelheid van 80 km/u.![]()
Krijg binnenkort een M5 voor 3 dagen. Heb al aangegeven dat ik 'm absoluut niet ga kopen. En toch krijg ik zomaar 3 dagen een M5.Mark 320iS schreef: 04 sep 2025, 17:47 Ik heb er laatst één een dag mee gehad, tuurlijk zwaar en blah blah, allemaal waar, maar zet maar gewoon voor de deur hoor. Kan hem alleen niet betalen.
Ben het deels met je eens. Vind het er beetje lomp/zwaar uitzien. Voorgaande M5's waren een stuk subtieler en zakelijk nog te accepteren qua looks. Vrees dat de G99 (net zoals de RS6) zo'n typische 'influencers' bak wordt.romo schreef: 05 sep 2025, 10:59 Vanochtend reed ik achter een nieuwe M5, wat een onbenullig bakbeest is het toch geworden.
Met spijt dat ik het moet constateren.
Dat vind ik al van de normale 5 serie en 7 serie.romo schreef: 05 sep 2025, 10:59 Vanochtend reed ik achter een nieuwe M5, wat een onbenullig bakbeest is het toch geworden.
Met spijt dat ik het moet constateren.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], e30touring1990 en 4 gasten