Het grote YouTubers-series-topic
- JP
- MParallel
- Auto: BMW
Re: Het grote YouTubers-series-topic
Ha die zat tijdje terug in me suggesties. Keer gekeken en prima te pruimen. Lekker down to earth.
Onlang een schoolreisje Eifel. Veel herkenbaar.
Onlang een schoolreisje Eifel. Veel herkenbaar.
-
Volgens carwow (dyno test) heeft de BMW 770 paarden af fabriek.Bimmer M schreef: 13 aug 2025, 08:49 De nieuwe M5 heb ik van dealer uitgebreide mogen testen. Ik vond hem te weinig vermogen hebben. Met een goede tuning naar 1.000 pk is dat probleem natuurlijk opgelost. Dan voelt hij waarschijnlijk wél zoals je hoopt dat een M5 voelt.
Los daarvan blijft er wel dat kenmerkende, wat afstandelijke van veel moderne auto’s: het sturen, het schakelen, het hele rijgevoel is minder rauw en direct en meer gefilterd. Blijkbaar is dat precies wat veel consumenten tegenwoordig willen, maar persoonlijk mis ik die directe mechanische beleving van de oudere modellen.
Hoe kan dat te weinig zijn?
-
- Auto: Fun Damn Mentally
^2500kg misschien?:)
-
0-100 in 3.5......
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
De gewichtsstap is gewoon te groot.
Neem een auto die lekker rijd, en er stappen ineens 8 passagiers in. Hoe voelt ie dan aan?
Neem een auto die lekker rijd, en er stappen ineens 8 passagiers in. Hoe voelt ie dan aan?
-
Dat bijvoorbeeld @smiley. Als 0-100 zaligmakend is in de hele rijbeleving kom je bij Tesla ofzo uit, oh wait:)
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Een flinke tijd geleden even in een tesla roadster mogen rijden.
Rechtuit een glimlach van oor tot oor bij me. Bij de eerste bocht was dat klaar, en zou ik hem nog niet gratis willen.
Rechtuit een glimlach van oor tot oor bij me. Bij de eerste bocht was dat klaar, en zou ik hem nog niet gratis willen.
-
Hij vond hem te langzaam. Daar refereerde ik aan.Robin schreef: 20 aug 2025, 11:09 Dat bijvoorbeeld @smiley. Als 0-100 zaligmakend is in de hele rijbeleving kom je bij Tesla ofzo uit, oh wait:)
-
Dat 'te langzaam' zijn ligt mede aan de massa....
-
Kulturelle Vielfalt auch in Deutschland, wie had dat gedacht?:)
Geinig geneuzel en ja het oog wil ook wat.
Vraagt d'r (zeer elegante) zusje wat er niet waar is over Loulu: 'Dat ik alleen maar geradeaus kan rijden'
(Ze heeft al wat circuitles gehad en wat driften, zie andere videos) D'r eigen volgende auto misschien 'm M2, want die kun je ook mooi schnell machen.
Louise zegt ook ergens : Ik was in zomeravond 'n keer bij zo'n carmeeting daar in Dortmund, ze was zo moe en in slaap vallen. Ze werd wakker, iedereen al weg , ochtendgloren.
Ik dacht meteen: Mooi dat ze niet is lastiggevallen.
Nu de rest kijken. Mooi begin van de dag: Vrouwen en auto's:)
Geinig geneuzel en ja het oog wil ook wat.
Vraagt d'r (zeer elegante) zusje wat er niet waar is over Loulu: 'Dat ik alleen maar geradeaus kan rijden'

(Ze heeft al wat circuitles gehad en wat driften, zie andere videos) D'r eigen volgende auto misschien 'm M2, want die kun je ook mooi schnell machen.
Louise zegt ook ergens : Ik was in zomeravond 'n keer bij zo'n carmeeting daar in Dortmund, ze was zo moe en in slaap vallen. Ze werd wakker, iedereen al weg , ochtendgloren.
Ik dacht meteen: Mooi dat ze niet is lastiggevallen.
Nu de rest kijken. Mooi begin van de dag: Vrouwen en auto's:)