Je hoogste CJIB acceptgiro
-
OnlineMParallel
- Auto: BMW
Re: Je hoogste CJIB acceptgiro
Nu gaan we van realistische opties naar Disney sprookje scenario's.
Pak dan ook de Woke linkse kinder bakfiets Amderdam Centrum mee, alsmede de ik-ben-te-obese-om-nog-te-kunnen-lopen scootmobiel.
Al is die laatste misschien te makkelijk, want die heeft altijd en overal voorrang en mag overal rijden. Althans, daar lijkt het wel op.
Pak dan ook de Woke linkse kinder bakfiets Amderdam Centrum mee, alsmede de ik-ben-te-obese-om-nog-te-kunnen-lopen scootmobiel.
Al is die laatste misschien te makkelijk, want die heeft altijd en overal voorrang en mag overal rijden. Althans, daar lijkt het wel op.
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Hier in het centrum/promenade mag in een paar straten niet gefietst van 09:00-18:00 terwijl in een parallele straat het een racebaan voor fietsers is: Jong en oud, iedereen sjeest er doorheen als een bezetene en nu met die ettertjes op die fatbikes helemaal ; 'oversteken' als voetganger is heel heel erg opletten. Politie( en daar hebben we hier in deze gemeente véél te weinig van) doet eigenlijk niets.
- Knot
Is dat het excuus waarom jij niet met de fiets naar de zaak gaat? Die ene straat waar het niet mag. 
- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Ik zeg eens uit eigen belang. Negatief vermogen.

-
OnlineMartijn_bmw
Als ze tellen incl hypotheek schuld dan doe ik mee met negatief vermogen

- Robin
Een beetje vreemd want die stapel brieven/aanmaningen vond hij toch gewoon 'op de deurmat'?
https://nos.nl/video/2579910-4300-aan-b ... te-checken
-
Er staat dus dat je die alleen digitaal ontvangt en niet op de deurmat.Robin schreef: 26 aug 2025, 07:12 Een beetje vreemd want die stapel brieven/aanmaningen vond hij toch gewoon 'op de deurmat'?
- Robin
En die stapel fysieke post/aanmaningen dan(???) Huh?Gijzert schreef: 26 aug 2025, 10:18Er staat dus dat je die alleen digitaal ontvangt en niet op de deurmat.Robin schreef: 26 aug 2025, 07:12 Een beetje vreemd want die stapel brieven/aanmaningen vond hij toch gewoon 'op de deurmat'?
- JP
De gemeente overweegt Cor een kerstkaart te sturen, trouwste klant van het jaar 

-
Weken lang fout parkeren en dus boetes. Op het moment dat de aanmaning er is, is er redelijk wat schuld.Robin schreef: 26 aug 2025, 10:18En die stapel fysieke post/aanmaningen dan(???) Huh?Gijzert schreef: 26 aug 2025, 10:18Er staat dus dat je die alleen digitaal ontvangt en niet op de deurmat.Robin schreef: 26 aug 2025, 07:12 Een beetje vreemd want die stapel brieven/aanmaningen vond hij toch gewoon 'op de deurmat'?
- Robin
Maar 'semi' kwijtgescholden, althans zo lees/hoor ik 't ?
- JP
De dag waarvan je wist dat die ooit zou komen.
Als je iets te vroeg gaat slapen om bang te zijn om je te verslapen, maar je dan 2 uur te vroeg wakker wordt.
Je vervolgens wat apps doorloopt waaronder die van postpl.
“Ah, post uit Ljouwert onderweg?” Schrik tiert rond mijn hart en je gaat je afvragen welk delict je in verzeild bent geworden. Welke misdaad tegen de menselijkheid heb ik na 12 jaar droogstaan aan mijn sponsoring jegens hun, nou gezondigd?
Handig die hedendaagse dig-id shit waarmee je dus vanaf je hippe AiPhone rechtstreeks in de Fryske Commodore-64 kan inloggen, waarbij je in het inlogproces al begint te twijfelen of je de rest van de maand nog wel geld over houdt om te overleven of dat het de hele maand september droog brood gaat worden, toepasselijk voor de naderende herfst. De eerste eikels zijn al gespot….ze stuurden mij net die brief
Nou, digitaal openen, “na correctie 7 km/h te snel”. Ok dat is lafjes, maar waar dan….ah in Gulpen (of all places) te hard door groen gereden waar die paal juist tegengesteld staat. Oh doet die dat ook al? Getuige de 2 bijgevoegde foto’s dus wel ja…. tijd delict: 16 augustus jl. ze werken zelfs in het weekend, die Gatso-stapos !
€63 ex. €9 voor de digitale typmiep. Nu wil ik naakt in een hoek huilen me gaan schamen voor deze wanvertonende snelheidsovertreding. Zo krijgen we het overheidstekort nooit dicht gespijkerd
Als je iets te vroeg gaat slapen om bang te zijn om je te verslapen, maar je dan 2 uur te vroeg wakker wordt.
Je vervolgens wat apps doorloopt waaronder die van postpl.
“Ah, post uit Ljouwert onderweg?” Schrik tiert rond mijn hart en je gaat je afvragen welk delict je in verzeild bent geworden. Welke misdaad tegen de menselijkheid heb ik na 12 jaar droogstaan aan mijn sponsoring jegens hun, nou gezondigd?
Handig die hedendaagse dig-id shit waarmee je dus vanaf je hippe AiPhone rechtstreeks in de Fryske Commodore-64 kan inloggen, waarbij je in het inlogproces al begint te twijfelen of je de rest van de maand nog wel geld over houdt om te overleven of dat het de hele maand september droog brood gaat worden, toepasselijk voor de naderende herfst. De eerste eikels zijn al gespot….ze stuurden mij net die brief

Nou, digitaal openen, “na correctie 7 km/h te snel”. Ok dat is lafjes, maar waar dan….ah in Gulpen (of all places) te hard door groen gereden waar die paal juist tegengesteld staat. Oh doet die dat ook al? Getuige de 2 bijgevoegde foto’s dus wel ja…. tijd delict: 16 augustus jl. ze werken zelfs in het weekend, die Gatso-stapos !
€63 ex. €9 voor de digitale typmiep. Nu wil ik naakt in een hoek huilen me gaan schamen voor deze wanvertonende snelheidsovertreding. Zo krijgen we het overheidstekort nooit dicht gespijkerd

- Robin
Ha in België tanken en je hebt 't er zó weer uit:)
-
Die palen staan toch meestal gericht in de rijrichting om van achteren te flitsen?JP schreef: 27 aug 2025, 03:58 Gulpen (of all places) te hard door groen gereden waar die paal juist tegengesteld staat. Oh doet die dat ook al? Getuige de 2 bijgevoegde foto’s dus wel ja….
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Dat schiet niet op JP, van dat geld kan niet eens een statushouder een halve dag in een all-inclusive hotel.
Ik ben al jaren in de veronderstelling dat flitsers alles pakken wat ze in beeld kunnen krijgen. Althans, dat is wel waar ik rekening mee houd als ik ze zie staan.Elise schreef: 27 aug 2025, 07:57Die palen staan toch meestal gericht in de rijrichting om van achteren te flitsen?JP schreef: 27 aug 2025, 03:58 Gulpen (of all places) te hard door groen gereden waar die paal juist tegengesteld staat. Oh doet die dat ook al? Getuige de 2 bijgevoegde foto’s dus wel ja….
- Arthur
- Auto: Nr.51

Ik dacht dat het, op deze manier, van achteren genomen wasElise schreef: 27 aug 2025, 07:57Die palen staan toch meestal gericht in de rijrichting om van achteren te flitsen?JP schreef: 27 aug 2025, 03:58 Gulpen (of all places) te hard door groen gereden waar die paal juist tegengesteld staat. Oh doet die dat ook al? Getuige de 2 bijgevoegde foto’s dus wel ja….

- JP
Die flitsen tegenwoordig dus ook van voren…, toch maar een motor kopen dan…... 

- Knot
Dat geeft je soms wel net ff minder kans op die boete idd en als de je camera wel voorbij rijdt kan je altijd nog een 12 o'clock maken zodat het kenteken er niet op staat.