Het zullen voor gynaecogen zijn zonder diplomaJP schreef: 13 jul 2025, 14:11 Toch prettig om te weten dat je straks al die ingenieurs, doktoren, advocaten, gynaecologen etc. in je wijk hebt wonen![]()

Het zullen voor gynaecogen zijn zonder diplomaJP schreef: 13 jul 2025, 14:11 Toch prettig om te weten dat je straks al die ingenieurs, doktoren, advocaten, gynaecologen etc. in je wijk hebt wonen![]()
Vooral onze dochters denk ik.
Niet alleen nimby, nergens in Nederland of Europa.
Zwolle is mij niet geheel onbekend maar ik was in de veronderstelling dat de biblebelt meer Kampen (Genemuiden) en Nunspeet betrof dan daadwerkelijk Zwolle.smiley schreef: 13 jul 2025, 17:26 Als je een plaatje van de bible belt over Nederland legt zie je het.
Na Zwolle komt Vianen
„De gemeente voelt, naast de wettelijke taak, een maatschappelijke verantwoordelijkheid om mensen in nood een veilige plek te bieden”, klinkt het. Mede daarom werd gekozen voor een azc dat er 17 jaar lang kan blijven staan.
Ja, maar dat is tegenwoordig gewoon overal en met iedereen, dat is niet geloofs of genderspecifiek’Als je iets terugzegt, word je uitgescholden’
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Joost H., jvb, krentenbol, Semrush [Bot], SlowCo, Ti-Tourist (Erik), tomgtr en 9 gasten