Het zullen voor gynaecogen zijn zonder diplomaJP schreef: 13 jul 2025, 14:11 Toch prettig om te weten dat je straks al die ingenieurs, doktoren, advocaten, gynaecologen etc. in je wijk hebt wonen![]()

Het zullen voor gynaecogen zijn zonder diplomaJP schreef: 13 jul 2025, 14:11 Toch prettig om te weten dat je straks al die ingenieurs, doktoren, advocaten, gynaecologen etc. in je wijk hebt wonen![]()
Vooral onze dochters denk ik.
Niet alleen nimby, nergens in Nederland of Europa.
Zwolle is mij niet geheel onbekend maar ik was in de veronderstelling dat de biblebelt meer Kampen (Genemuiden) en Nunspeet betrof dan daadwerkelijk Zwolle.smiley schreef: 13 jul 2025, 17:26 Als je een plaatje van de bible belt over Nederland legt zie je het.
Na Zwolle komt Vianen
„De gemeente voelt, naast de wettelijke taak, een maatschappelijke verantwoordelijkheid om mensen in nood een veilige plek te bieden”, klinkt het. Mede daarom werd gekozen voor een azc dat er 17 jaar lang kan blijven staan.
Ja, maar dat is tegenwoordig gewoon overal en met iedereen, dat is niet geloofs of genderspecifiek’Als je iets terugzegt, word je uitgescholden’
Bij Den Oever hebben ze ook een plan om een nieuw hotel te bouwen. Aparte locatie omdat zo ongeveer alle hotels in de buurt failliet gegaan zijn. Wat zou toch de achterliggende reden zijn om daar een hotel te bouwen.........Robin schreef: 05 apr 2024, 08:36Welk hotel is dat? Zal ik ze bekogelen met appelmoes en kersen:)Joy schreef: 04 apr 2024, 23:03 Eigenaresse van de lokale Van der Valk heeft haar hotel ook ter beschikking gesteld aan het COA. De winst is van gemiddeld 2 miljoen naar 6 miljoen per jaar geschoten. COA is in de tussentijd ook het halve hotel aan het verbouwen naar idiote standaarden waarbij perfect bruikbare zaken zo de container in gaan. Ongelooflijk hoeveel geld daarmee over de balk gaat.
Zonder gekheid, de dubbelmoraal, hypocrisie.![]()
Hier een Hajee hotel met '300' Ukrainers ongeveer een kilometer hier vandaan. Weinig (geen) problemen hoor, maar Hajee's $$$ 'problemen'met dat hotel/motel zijn van de baan heb ik 't idee....COA regeert over een deel van NL...
We krijgen hier binnenkort ook een Van der Valk terwijl er 10km verderop ook een staat. Maar die familieleden onderling twisten nogal wat....
Voor mij nog 25jrRobin schreef: 16 jul 2025, 06:39 Over 12 jaar ben ik aan de beurt. Redden ze dat? Ik heb zwaar m'n twijfels.
Dit artikel is gesponsored door de roverheid:)
https://www.nu.nl/economie/6362623/aow- ... enden.html
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Rogerb en 3 gasten