Tja...
- frankie
- Berichten: 2372
- Lid geworden op: 23 nov 2008, 14:17
- Locatie: BMW city
Re: Tja...
Ja klopt, die ja.
-
Robin
- Berichten: 56317
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Tja...
Updateje, dik 3 maanden oud. Iets van 4000km er toch al weer op. Er bestaan veel specialere auto's op de wereld en op DF I know en onderweg door NL/Randstad en dit langere weekend België met dat dingetje zie je zoveel dik en nieuw en bijzonder spul (vooral die zwarte EV SUV dingen, zó groot en is het nou een ZeekR of toch een VW/Audi of toch een BYD.....ik volg 't niet meer)
Maar nu ik dat ding onderweg zag(was zelf met de M2 dus twee auto's dit weekend), veel dikker en stoerder dan op foto's met die wielen. Überholprestige is niet van het Merc/BMW/Audi/Porsche niveau, maar hij ziet er in de binnenspiegel inhalen iig minstens zo fanatiek uit als een nieuwe Golf GTI ofzo(vind ik)
Dat vervelende 'filerijden' tussen Brussel en Antwerpen Ring terugweg(drama met die Camions, verkeerde tijdstip zegmaar, >30 graden buiten, aircon is een godsgeschenk) , ook nog steeds bij tijd en wijle klote wegdek. En infra in(vooral Gent lol) en om steden is below zero, maar Brugge Gent en weer Brussel voor de tigste keer :Top
MdV gaf soms wat meer gas op ruime stukken op de snelweg, ik keuvelend met m'n nichtjes en dan moest ik toch ook echt in '7' half en soms bijna volledig 'plank' om 't Coopertje aan te haken. Is natuurlijk geen partij wat dat betreft, maar irl en onoplettendheid en niet gaan racen gaat dat zo. Vooral zuinig ook!
Hier 'n fotootje van het vertrek vrijdagmorgen druilerig, laten we 't erop houden:Niet fotogeniek. Is de M2 in bepaalde hoeken op foto's ook niet, terwijl IRL ik nog smoorverliefd ben op de vormgeving /looks van de mijne, skitterend en zó bloed bloed snel)

MAAR , zondag in m'n MINI app: Startaccu bijna leeg ga 30 minuten rijden om op te laden, sommige app functies werken niet blablabla
Ze had die 2 dagen wel compleet > 500km gereden ofzo! Wat is dit dan?
Bij de Mini in de parkeergarage aangekomen deed easy access het ook niet, heb even een rondje Gent gedaan met dat ding van een dik 30 minuten en hij 'zegt' niks meer , Easy /Comfort Acces werkt weer. PDC voor/achter cameras werkte bij begin ook even niet...
Nu wel weer.
Ik ga deze week even langs Ekris sleutel uitlezen en praatje.
Mijn analyse(en van de MINI Genius, is een kennis van me die ik even belde)
-Vanaf wegrijden koude start slaat motor bij stilstand na bijv 20m verkeerslicht al af en weer aan en weer af en weer aan, start stop engine kan niet geheel uit(?) Dat lijkt mij funest voor de accu
-En dat Easy /Comfort Access als je 1 meter van de auto bent, spiegels klappen uit,verlichting en koplampen en onboard geven een feestelijke welkomstgroet, maar looop jw 2 meter weg, zelfde ritueel andersom , kom je er weer naast, welkomstritueel en dat soms handjevol in in paar minuten, lijkt mij verre van bevorderlijk voor de accu!
Maar MdV wil graag die functie behouden. Ze staat erop(begrijpelijk)
Jullie ideeen?
Maar nu ik dat ding onderweg zag(was zelf met de M2 dus twee auto's dit weekend), veel dikker en stoerder dan op foto's met die wielen. Überholprestige is niet van het Merc/BMW/Audi/Porsche niveau, maar hij ziet er in de binnenspiegel inhalen iig minstens zo fanatiek uit als een nieuwe Golf GTI ofzo(vind ik)
Dat vervelende 'filerijden' tussen Brussel en Antwerpen Ring terugweg(drama met die Camions, verkeerde tijdstip zegmaar, >30 graden buiten, aircon is een godsgeschenk) , ook nog steeds bij tijd en wijle klote wegdek. En infra in(vooral Gent lol) en om steden is below zero, maar Brugge Gent en weer Brussel voor de tigste keer :Top
MdV gaf soms wat meer gas op ruime stukken op de snelweg, ik keuvelend met m'n nichtjes en dan moest ik toch ook echt in '7' half en soms bijna volledig 'plank' om 't Coopertje aan te haken. Is natuurlijk geen partij wat dat betreft, maar irl en onoplettendheid en niet gaan racen gaat dat zo. Vooral zuinig ook!
Hier 'n fotootje van het vertrek vrijdagmorgen druilerig, laten we 't erop houden:Niet fotogeniek. Is de M2 in bepaalde hoeken op foto's ook niet, terwijl IRL ik nog smoorverliefd ben op de vormgeving /looks van de mijne, skitterend en zó bloed bloed snel)

MAAR , zondag in m'n MINI app: Startaccu bijna leeg ga 30 minuten rijden om op te laden, sommige app functies werken niet blablabla
Ze had die 2 dagen wel compleet > 500km gereden ofzo! Wat is dit dan?
Bij de Mini in de parkeergarage aangekomen deed easy access het ook niet, heb even een rondje Gent gedaan met dat ding van een dik 30 minuten en hij 'zegt' niks meer , Easy /Comfort Acces werkt weer. PDC voor/achter cameras werkte bij begin ook even niet...
Nu wel weer.
Ik ga deze week even langs Ekris sleutel uitlezen en praatje.
Mijn analyse(en van de MINI Genius, is een kennis van me die ik even belde)
-Vanaf wegrijden koude start slaat motor bij stilstand na bijv 20m verkeerslicht al af en weer aan en weer af en weer aan, start stop engine kan niet geheel uit(?) Dat lijkt mij funest voor de accu
-En dat Easy /Comfort Access als je 1 meter van de auto bent, spiegels klappen uit,verlichting en koplampen en onboard geven een feestelijke welkomstgroet, maar looop jw 2 meter weg, zelfde ritueel andersom , kom je er weer naast, welkomstritueel en dat soms handjevol in in paar minuten, lijkt mij verre van bevorderlijk voor de accu!
Maar MdV wil graag die functie behouden. Ze staat erop(begrijpelijk)
Jullie ideeen?
- Sabberjoch
- Berichten: 716
- Lid geworden op: 11 feb 2022, 11:40
- Auto: 981C S
- Locatie: Ter Apel
Re: Tja...
Klinkt als een BMW/MINI dingetje, mijn 240 gaf die melding ook zo nu en dan. Nou reed ik wel regelmatig kortere stukjes, dus gaf hem wel aanleiding. Melding was altijd eenmalig, ook als het ritje daarna slechts 5km was.
Ik heb het maar voor lief genomen, dan worden de knopjes op de sleutel ook nog eens gebruikt
Ik heb het maar voor lief genomen, dan worden de knopjes op de sleutel ook nog eens gebruikt
-
Robin
- Berichten: 56317
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Tja...
OK Bas, ik hoorde dat niet van de Genius(hijzelf altijd jaren BMW monteur geweest) dat het ook 'n BMW dingetje is?
- Martijn_bmw
- Berichten: 29089
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
Re: Tja...
klinkt mij idd meer als een software storing dan dat er echt iets met de accu is.
zo'n jonge auto en net zo'n rit België heen en weer moet de accu gewoon voldoende geladen zijn en die licht showtjes met wat ledjes kost echt pinuts aan stroom.
Start/stop kost wel meer stroom uiteraard maar dat systeem werkt alleen als er voldoende kracht in de accu aanwezig is zo niet schakelt hij uit zelf bescherming de start/stop functie (tijdelijk) uit.
zo'n jonge auto en net zo'n rit België heen en weer moet de accu gewoon voldoende geladen zijn en die licht showtjes met wat ledjes kost echt pinuts aan stroom.
Start/stop kost wel meer stroom uiteraard maar dat systeem werkt alleen als er voldoende kracht in de accu aanwezig is zo niet schakelt hij uit zelf bescherming de start/stop functie (tijdelijk) uit.
-
Robin
- Berichten: 56317
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Tja...
Dat laatste deed hij ook na die melding. Dus de accu was blijkbaar wél aan opladen toe of via een software 'fout' doet ie dat misschien?Martijn_bmw schreef: 01 jul 2025, 08:25 klinkt mij idd meer als een software storing dan dat er echt iets met de accu is.
zo'n jonge auto en net zo'n rit België heen en weer moet de accu gewoon voldoende geladen zijn en die licht showtjes met wat ledjes kost echt pinuts aan stroom.
Start/stop kost wel meer stroom uiteraard maar dat systeem werkt alleen als er voldoende kracht in de accu aanwezig is zo niet schakelt hij uit zelf bescherming de start/stop functie (tijdelijk) uit.
- Martijn_bmw
- Berichten: 29089
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
Re: Tja...
Blijft idd lastig gissen, keer de accu laten doormeten / foutcodes uitlezen bij de dealer zou ik sws wel even doen.
Er kan natuurlijk altijd een keer een maandagmorgen accu tussen zitten
Er kan natuurlijk altijd een keer een maandagmorgen accu tussen zitten
-
Robin
- Berichten: 56317
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Tja...
^^^ Ik heb 't onhandig omschreven volgens mij: Ik bedoelde dus dat na die eerste start na de foutmelding de startstop functie UIT was, dus de accu was leeg/leger blijkbaar, maar dat kan dus ook softwarematig hè; accu niet leeg maar software zegt van wel?
- Arthur
- Berichten: 43857
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Tja...
Is het een automaat eigenlijk? Als je dan Sport Individual (heet dat ook zo bij MINI?) alles op comfort programmeert en deze selecteert bij het starten dan doet start/stop niet meer mee.
En wat dat openen en sluiten betreft, kun je geen compromis sluiten en alleen sluiten aanvinken. Dan krijg je dat gejojo ook niet meer. Gaat op slot als je wegloopt en opent zodra je je hand in het handvat doet. Zo heb ik het (beide punten (nee, niet die
)) en bevalt goed.
En wat dat openen en sluiten betreft, kun je geen compromis sluiten en alleen sluiten aanvinken. Dan krijg je dat gejojo ook niet meer. Gaat op slot als je wegloopt en opent zodra je je hand in het handvat doet. Zo heb ik het (beide punten (nee, niet die
-
Robin
- Berichten: 56317
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Tja...
Ja is 7DCT Maar vooral 2e alinea zal ik eens naar kijken, maar MdV wil dit comfort zo houden, misschien de klapperende buitenspiegels uitzetten, helpt toch beetje.Arthur schreef: 01 jul 2025, 10:22 Is het een automaat eigenlijk? Als je dan Sport Individual (heet dat ook zo bij MINI?) alles op comfort programmeert en deze selecteert bij het starten dan doet start/stop niet meer mee.
En wat dat openen en sluiten betreft, kun je geen compromis sluiten en alleen sluiten aanvinken. Dan krijg je dat gejojo ook niet meer. Gaat op slot als je wegloopt en opent zodra je je hand in het handvat doet. Zo heb ik het (beide punten (nee, niet die)) en bevalt goed.
start stop uit is via menu onuitvoerbaar aldus Genius btw.
-
Robin
- Berichten: 56317
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Tja...
Vraagje. Ik kwam er dit weekend achter dat de electrische achterruit bediening in de deuren achter(de knopjes) beide niet werken: Alleen te bedienen via de bestuurdersdeur. Is dit een (kinderveilige ) voertuiginstelling ofzo? even gezocht, maar 1-2-3 nog niks gevonden....
-
Richardt.
- Berichten: 6812
- Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
- Locatie: Emmen e.o.
Re: Tja...
Ik heb bij diezelfde bediening in de bestuurdersdeur een knop zitten waarmee je de bediening achter kunt blokkeren. Zit direct onder de vier knoppen voor de ramen.
Erg handig met kleine kinderen. Heb namelijk letterlijk eens op de Autobahn bij 200+ gehad dat mijn zoontje het raam open deed.
Aangezien we het totaal niet verwachten schrokken we ons dus het apelazarus en de kleine man wist ook niet wat hem overkwam
Erg handig met kleine kinderen. Heb namelijk letterlijk eens op de Autobahn bij 200+ gehad dat mijn zoontje het raam open deed.
Aangezien we het totaal niet verwachten schrokken we ons dus het apelazarus en de kleine man wist ook niet wat hem overkwam
- Martijn_bmw
- Berichten: 29089
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
Re: Tja...
Bij mij idd ook 2 kleine knopjes onder de 4 raamknoppen in de bestuurdersdeur.
Met deze 2 knopjes activeer je kinderslot en geblokkeerde raambediening achter per achterdeur.
Met deze 2 knopjes activeer je kinderslot en geblokkeerde raambediening achter per achterdeur.
-
Robin
- Berichten: 56317
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Tja...
Aha dacht al zoiets jongens, heb niet meer gereden sindsdien en geen aandacht daaraan geschonken. Zal kijken binnenkort....dank voor de info.
- JP
- Berichten: 35188
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: "No Risk, full poes"
Re: Tja...
Knopje gevonden ?


-
Robin
- Berichten: 56317
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Tja...
Neh joh, MdV is de baas over dat ding en heeft 'm constant mee:) Maandag ofzo ga ik wel even kijken. Heb met de Genius ge-appt, die zou er op terugkomen, heb goede hoop dat 't een knopje/ding is in de bestuurdersportier
-
Geertmans
- Berichten: 747
- Lid geworden op: 31 okt 2011, 14:19
Re: Tja...
Die Genius moet niet teveel van dit soort moeilijke vragen hebben :-p
- JP
- Berichten: 35188
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: "No Risk, full poes"
Re: Tja...
Onderste knopje, onder die schakelaars van de achterraampjes.
-
Robin
- Berichten: 56317
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Tja...
Geloof ik meteen JP, dank. Nooit op gelet....
- Arthur
- Berichten: 43857
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Tja...
Geertmans schreef: 31 jul 2025, 12:34 Die Genius moet niet teveel van dit soort moeilijke vragen hebben :-p
-
Robin
- Berichten: 56317
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Tja...
Updateje:)
Kortom: Bijna uitstekend 'karretje' qua DF. Dan hoef je niet verder te lezen, maar 'bijna' is de clickbait
Minder uitstekend, maar dat wisten we bij aanschaf: Klein van binnen, qua baggageruimte. Pf twee dikke koffer passen net als je met z'n tweetjes onderweg bent naar Düsseldorf en gistermiddag net terug van een te kort skitterend weekje in Alanya, TR. Wat een prachtomgeving en mensen. Petje af voor die extreme gastvrijheid (tov Spanje/Griekenland imho) etc. Wij keren binnenkort terug naar die omgeving maar dan via Eelde (makkelijker)
Maar 't gaat hier om de MINI:
Ook minder uitstekend is, net als vanaf alle 2023/2024( ?) nieuwe EU auto's de nannies veiligheids/milieushit functies, pf horendol soms. Maar laat maar. Wennen!
Toch dit:
----> Ik wil zo graag de ENGINE START STOP functie permanent uit of een omweg piggyback?
Op de BAB klom hij met pijn en moeite naar 213 teller en dan was er weer verkeer. tot 160 gaat 't wel redelijk vlot en later ook wel qua beleving tot '200' , maar we hadden weinig competitie heenweg , ja een Golf Variant die net zo snel bleek ongeveer , terugweg gisteren een bepoilerde A4 die dacht dat ie'n S4 was, en langzaam wegliep. Of eigenlijk ook niet. LOL dan mis ik m'n //M etje.
Wat rijdt men traag...'netjes?' 110 kmh inhalende Nederlanders, ja beschamend nog steeds , handjesvol daar nu.....
Toch nog in het GEHEEL verbruik rond 1:15 blijven he na minuten lang plankwerk.
Weer DF: Gisteren net na DUS de weg op en na een 5 minuten al die chaotische klaverbladachtige kronkels en gelukkig CARPLAY Google maps toppie erop; kun je je daar op focussen als een rallyrijder op z'n copiloot, MdV lag al te slapen :
Een in een buitenbocht onwetende Duitse gast in een Nissan Juke (?) ding zo traag met 40 , terwijl we een doordraai krappe 2 lane bocht naderen ; had de bocht al in 't vizier op 't scherm!
Ik binnenom hoppa AUF Wiederschnitzel , poing insturen en heerlijk (misschien wel beter dan m'n M2 ) die doordraaier nemend.
Machtig mooi, de 2x 20kg (ja MdV) koffers gleden alle kanten op lol
Hoe strak dat dingetje die bocht nam, geen gepiep/gejank van banden, heer-lijk!
Zo'n 'te duur' (40k euros) ragbakje/ premium flair liftestyle vrouwenautootje met z'n manco's(interieurmaterialen zijn niet premium) laat 't even zien. Dit is 'Sportwagen Niveau' wat mij betreft(maarja wat weet ik nou van bochtenwerk he
)
En dan het 'bijna' uitstekende: De relatieve futloosheid van dat motortje als je 'm uit de bocht wil rammen. Dan is er weinig. Maar het is wat het is en je mag toch maar '100' nietwaar?

Eem footootje voor de aandacht: Wat is een Mini groot he....(sarcasme voor de lezers)
En weet je wat het mooist is? Tanken:)
Hup na 2 minuten weer ready to go! 650 km rijkweidte[REIKWIJDTE gvd] na plankwerk 42litertank.
Ja er wonen ook mensen in Deutschland die géén EV rijden:) 99% denk ik.
Kortom: Bijna uitstekend 'karretje' qua DF. Dan hoef je niet verder te lezen, maar 'bijna' is de clickbait
Minder uitstekend, maar dat wisten we bij aanschaf: Klein van binnen, qua baggageruimte. Pf twee dikke koffer passen net als je met z'n tweetjes onderweg bent naar Düsseldorf en gistermiddag net terug van een te kort skitterend weekje in Alanya, TR. Wat een prachtomgeving en mensen. Petje af voor die extreme gastvrijheid (tov Spanje/Griekenland imho) etc. Wij keren binnenkort terug naar die omgeving maar dan via Eelde (makkelijker)
Maar 't gaat hier om de MINI:
Ook minder uitstekend is, net als vanaf alle 2023/2024( ?) nieuwe EU auto's de nannies veiligheids/milieushit functies, pf horendol soms. Maar laat maar. Wennen!
Toch dit:
----> Ik wil zo graag de ENGINE START STOP functie permanent uit of een omweg piggyback?
Op de BAB klom hij met pijn en moeite naar 213 teller en dan was er weer verkeer. tot 160 gaat 't wel redelijk vlot en later ook wel qua beleving tot '200' , maar we hadden weinig competitie heenweg , ja een Golf Variant die net zo snel bleek ongeveer , terugweg gisteren een bepoilerde A4 die dacht dat ie'n S4 was, en langzaam wegliep. Of eigenlijk ook niet. LOL dan mis ik m'n //M etje.
Wat rijdt men traag...'netjes?' 110 kmh inhalende Nederlanders, ja beschamend nog steeds , handjesvol daar nu.....
Toch nog in het GEHEEL verbruik rond 1:15 blijven he na minuten lang plankwerk.
Weer DF: Gisteren net na DUS de weg op en na een 5 minuten al die chaotische klaverbladachtige kronkels en gelukkig CARPLAY Google maps toppie erop; kun je je daar op focussen als een rallyrijder op z'n copiloot, MdV lag al te slapen :
Een in een buitenbocht onwetende Duitse gast in een Nissan Juke (?) ding zo traag met 40 , terwijl we een doordraai krappe 2 lane bocht naderen ; had de bocht al in 't vizier op 't scherm!
Ik binnenom hoppa AUF Wiederschnitzel , poing insturen en heerlijk (misschien wel beter dan m'n M2 ) die doordraaier nemend.
Machtig mooi, de 2x 20kg (ja MdV) koffers gleden alle kanten op lol
Hoe strak dat dingetje die bocht nam, geen gepiep/gejank van banden, heer-lijk!
Zo'n 'te duur' (40k euros) ragbakje/ premium flair liftestyle vrouwenautootje met z'n manco's(interieurmaterialen zijn niet premium) laat 't even zien. Dit is 'Sportwagen Niveau' wat mij betreft(maarja wat weet ik nou van bochtenwerk he
En dan het 'bijna' uitstekende: De relatieve futloosheid van dat motortje als je 'm uit de bocht wil rammen. Dan is er weinig. Maar het is wat het is en je mag toch maar '100' nietwaar?

Eem footootje voor de aandacht: Wat is een Mini groot he....(sarcasme voor de lezers)
En weet je wat het mooist is? Tanken:)
Hup na 2 minuten weer ready to go! 650 km rijkweidte[REIKWIJDTE gvd] na plankwerk 42litertank.
Ja er wonen ook mensen in Deutschland die géén EV rijden:) 99% denk ik.
Laatst gewijzigd door Robin op 30 sep 2025, 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
- Arthur
- Berichten: 43857
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Tja...
Na het starten ‘sport individual’ aan tikken, als ‘ie dat heeft? Dan doet start/stop niet (meer) mee.
- JP
- Berichten: 35188
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: "No Risk, full poes"
Re: Tja...
Wat een lange antenne..... 
-
Robin
- Berichten: 56317
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Tja...
Heeft ie dus niet.Arthur schreef: 30 sep 2025, 11:08 Na het starten ‘sport individual’ aan tikken, als ‘ie dat heeft? Dan doet start/stop niet (meer) mee.
Ergens in het (zeer omvangrijke) 'iDrive' menu is er wel iets, maar waarom geen fysieke knop?
[YouTube]https://www.youtube.com/shorts/pGLmZou2xyM[/YouTube]Hoe deactiveer ik de Auto Start Stop functie in mijn MINI met Operating System 9?
De Auto Start Stop functie in uw MINI helpt u brandstof te besparen. Het systeem schakelt de motor uit wanneer het voertuig stopt, bijvoorbeeld in de file of bij verkeerslichten. Om de Auto Start Stop functie in uw MINI met Operating System 9 te deactiveren, selecteert u in de Interaction Unit: Menu apps > "Voertuig" > "Rij-instellingen" > "Aandrijving en onderstel" > "Start/stop automatisch activeren" en selecteert u de gewenste instelling. De automatische motoruitschakeling wordt dan gedeactiveerd. In individuele rijsituaties kunt u de Auto Start Stop functie handmatig deactiveren door de rijmodus "Go-Kart Mode" te selecteren met de schakelaar voor de MINI Modes of door de LOW-modus "L" of het sportprogramma "S" te selecteren met de keuzehendel. Let op: In MINI Mode "Go-Kart Mode" en het sportprogramma "S" is de Auto Start Stop functie in principe uitgeschakeld ten voordele van een sportief reactievermogen van de aandrijving. Afhankelijk van het model en de uitrusting van uw MINI kunnen de beschikbaarheid en de werking verschillen. Meer informatie over de Auto Start Stop functie van uw MINI vindt u in de MINI Driver's Guide App of in de handleiding.
Ik wil permanently off!
-
Martin*
- Berichten: 1190
- Lid geworden op: 17 dec 2020, 15:38
- Locatie: Twente
Re: Tja...
Permanent uitschakelen kan alleen via coderen dacht ik. Misschien met bimmercode app?
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten
