Is Lale ok?Robin schreef: 08 jun 2025, 15:23 Wie heeft de rest hiervan ? Want Lale is ok( ook qua gedachtengoed en niet alleen in bikini) maar wat is dan de oplossing betr Islamisering?
https://www.facebook.com/share/r/1HuapD ... tid=wwXIfr

Is Lale ok?Robin schreef: 08 jun 2025, 15:23 Wie heeft de rest hiervan ? Want Lale is ok( ook qua gedachtengoed en niet alleen in bikini) maar wat is dan de oplossing betr Islamisering?
https://www.facebook.com/share/r/1HuapD ... tid=wwXIfr
Oplossing,Luco schreef: 08 jun 2025, 16:19 nog max 25 jaar en we zijn een islamitische staat (of heeft het vreedzame geloof het iig voor het zeggen), zeker met Timmerfrans en consorten.
Gelukkig ga ik daar maar een stukje van meemaken.
Dat zou zomaar kunnen ja en misschien nog wel sneller. De laatste 10 jaar is het heel snel gegaan. Mensen die denken dat het wel meevalt, ga eens een dagje naar de binnenstad in Rotterdam of een andere grote stad in NL. Ik woon in de randstad en het wordt steeds erger. Hele buurten waar je je in het buitenland waant. Het gaat niet lang duren voordat men ons hier islamitische regels gaat opdringen. Ik weet dat het niet leuk is om te horen als je jonge kinderen hebt, maar ik vrees echt voor de toekomst hier.Luco schreef: 08 jun 2025, 16:19 nog max 25 jaar en we zijn een islamitische staat (of heeft het vreedzame geloof het iig voor het zeggen), zeker met Timmerfrans en consorten.
Gelukkig ga ik daar maar een stukje van meemaken.
Ik ga er helemaal niets van meemaken
Ik zou die koffie ook maar laten staan danElise schreef: 08 jun 2025, 23:52Ik ga er helemaal niets van meemaken
Mijn meisie (gelukkig) maar een klein beetje....
Dat gezegd hebbende, vind ik het bizar om te lezen dat mensen met jonge kinderen gewoon Timmerfanske (oid) stemmen of het erg leuk vinden om in de grote stad internationaal te kunnen eten ipv dat alles room blank is![]()
i like my coffee white
https://archive.is/a1rv8VVD-leider Dilan Yesilgöz gooit deur dicht voor Geert Wilders
De VVD zal niet nogmaals in een regering met de PVV stappen. „Geert Wilders is een ongelooflijk onbetrouwbare partner gebleken”, zegt partijleider Dilan Yesilgöz in een interview met De Telegraaf. „Dit land heeft volwassen leiderschap nodig. We gaan niet meer met hem samenwerken.” Nu de liberalen de deur dicht gooien voor Wilders is de kans op een nieuw kabinet met de PVV uiterst klein geworden.
Zit er nu 10 minuten in, duidelijk. En Thatcher stond dus mede aan de wieg van dit beleid? Heb ik wel eens iets vaags over gelezen... Nu heb ik dus helemáál geen vrouwelijk rolemodel maatschappelijk/politiek gezien, meer.jos_br schreef: 09 jun 2025, 14:28 Nog weer een chemicus die ná zijn pensionering pas iets durft te zeggen, ik geloof hem echter wel.
Jos.
Uh...dit is DrivingFun forum, niet TrainFun.
Ik. Je kunt het zien als ‘de burger’ pesten, je kunt het ook zien als je baas een dag geen omzet geven. Vroeger kon je ‘de burger’ dan gratis laten reizen, maar met alle poortjes etc van vandaag gaat dat niet meer.Robin schreef: 10 jun 2025, 07:10 Wie reist hier (vaak) met de trein?
https://nos.nl/artikel/2570550-hele-dag ... g-verwacht
Vrijdag jl was dochter vrij, maar vandaag moet ze voor werk naar Zwolle en ivm dingetjes ben ik degene die haar d'r (graag hoor daar niet van) straks naartoe gaat brengen. Terugweg ook geregeld.
Maar velen in dit land zullen het vandaag weer niet zo makkelijk hebben.
Ik snap stakingen, maar niet dat je 'de burger' ermee pest(zie A12 zitters).
Nou precies dat exact."Het brengt je van een plek waar je niet moet zijn, naar een plek waar je niet moet zijn".
Inderdaad, de VVD heeft tijdens verkiezingen elke keer hetzelfde verhaal over dat ze een strenger asielbeleid willen. Het vorige kabinet zat D66 er nog, maar nu met Wilders was een daadwerkelijk strenger asielbeleid geen probleem geweest. Die noodwet hebben ze laten klappen op wat punten en komma's vermoed ik. Geen idee wat erachter zit (EU of NAVO invloed, het niet gunnen van Wilders' z'n succes etc.) maar doen wat veel kiezers willen is het in ieder geval niet. Nu wederom de PVV uitsluiten is kansloos.Elise schreef: 11 jun 2025, 08:56
Dilan had gewoon naast Geert moeten gaan staan toen het de noodwet betrof, hadden we nu al deze ellende niet gehad.
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 16 gasten