Mensen die de wegligging van een auto beconcluderen via een filmpje ipv zelf achter het stuur
Alles over de 1 serie (part I)
- Macboy
- RVV
Macboy schreef:Soms is driving-fun wel grappig
Mensen die de wegligging van een auto beconcluderen via een filmpje ipv zelf achter het stuur
Ik durf het niet, maar Andre is het wel toevertrouwd denk ik.
135i, de praktijk zal voor Andre zijn.. Pss9 Bilstein set eronder, drexlersper. achterbank eruit, en alcantara stuur
- RVV
Andre je snapt het niet.. je moet doorgroeien naar die 135i, dat is wat BMW wil.. daar worden de marketeers van betaald
ff serieus.. ik heb nu aardig wat van die filmpjes gezien van de 135i coupe op het cicuit, in car van buiten..
Ik ben van mening dat BMW marketingtechnisch gezien een kapitale fout maakt.
Zonder een meter er in te rijden zie je (de bekende) zwakheden van die auto..oh's en ah's van de testrijders doen daar niet van af.
Ze hadden veel beter een bochtig parcour op een bergweg ergens in spanje kunnen regelen/afzetten.. dan zie je veel meer wat die IRL doet. Nu valt ie gewoon net als iedere andere straatauto door de mand op een circuit.
Als je wilt laten zien hoe goed een auto op een circuit is, zet er dan ook een circuitwaardig product neer.
ff serieus.. ik heb nu aardig wat van die filmpjes gezien van de 135i coupe op het cicuit, in car van buiten..
Ik ben van mening dat BMW marketingtechnisch gezien een kapitale fout maakt.
Zonder een meter er in te rijden zie je (de bekende) zwakheden van die auto..oh's en ah's van de testrijders doen daar niet van af.
Ze hadden veel beter een bochtig parcour op een bergweg ergens in spanje kunnen regelen/afzetten.. dan zie je veel meer wat die IRL doet. Nu valt ie gewoon net als iedere andere straatauto door de mand op een circuit.
Als je wilt laten zien hoe goed een auto op een circuit is, zet er dan ook een circuitwaardig product neer.
- Macboy
- Thom
De eerste keer dat je dat postte dacht ik dat het een grap van je was, niet dusMacboy schreef:En daar hebben ze een reden voor Rico, is je nu toch wel duidelijk? Lees mijn post er maar op na (geen idee meer waar die staat).Rico v Velzen schreef:Macboy het gaat me niet zozeer om die kleur, maar dat BMW alleen maar tot nu toe die auto in die kleur heeft laten zien.
Het komt hier op neer: lever hem in de "lelijkste" kleur en mensen zuller er vanzelf aan wennen en op den duur zullen ze de auto zelfs mooi vinden. Als dat punt bereikt is (daar zijn we nu) zullen de auto's langzaam in andere kleuren komen en de mensen zullen het dan helemaal te gek vinden.
briljante strategie
- Macboy
Nog een probleem: banden 264 zijn niet leverbaar op 120d en 123d !!! Lekker weer.
De 120d en 123d met M-pakket hebben wel de 17" gemeen met de gewone 1-serie, maar die 18" niet, daar is een andere voor in de plaats, terwijl die van de 135i model 264 weer niet leverbaar zijn ??
Pluspuntje is dat het M-pakket "maar" EUR 2800 kost ... inc dat mooiere interieur
De 120d en 123d met M-pakket hebben wel de 17" gemeen met de gewone 1-serie, maar die 18" niet, daar is een andere voor in de plaats, terwijl die van de 135i model 264 weer niet leverbaar zijn ??
Pluspuntje is dat het M-pakket "maar" EUR 2800 kost ... inc dat mooiere interieur
- Macboy
Nee dus potdorie. Die 123d moet geweldig zijn. Die motor moet subliem zijn, maar is het gewoon niet waard ! Hart en verstand groeien hier wel ver uit elkaar.Hielke schreef:Deja Vu Macboy. Je was er al uit, je wilde de 120d coupé.
Immers, voor het geld van een 123d heb je een 120d met M-pakket, xenon, 18" en andere goodies, plus kun je je auto laten chippen ...
Rij zo wel even naar de dealer om uit te zoeken hoe of wat, maar waarom is wit niet verkrijgbaar ??
- Macboy
- Hielke
- Macboy
Hielke, als er wit leer mogelijk was had ik dat wel gedaan 
Er is wel lemon, supergaaf, maar dat is geen mooie combo met sedona red, maar bijvoorbeeld erg mooi met zwart of sparkling graphite.
Dan maar zwart buiten met rood binnen !
Probleem opgelost.
Blijft een schande. Ik denk dat dit draadje zo op slot gaat in verband met vergaand onderzoek.

Er is wel lemon, supergaaf, maar dat is geen mooie combo met sedona red, maar bijvoorbeeld erg mooi met zwart of sparkling graphite.
Dan maar zwart buiten met rood binnen !
Probleem opgelost.
Blijft een schande. Ik denk dat dit draadje zo op slot gaat in verband met vergaand onderzoek.
- Macboy
- Sjaak Langendoen
-
M@rcel
Deze al voorbij gekomen?
[img:640:480]http://4wheelsblog.com/wp-content/artic ... -mpack.jpg[/img]
[img:640:480]http://4wheelsblog.com/wp-content/artic ... pack-2.jpg[/img]
[img:640:480]http://4wheelsblog.com/wp-content/artic ... -mpack.jpg[/img]
[img:640:480]http://4wheelsblog.com/wp-content/artic ... pack-2.jpg[/img]
First photos with the Bmw 1-Series Coupe M Sport Pack are here. With a stylish colour called LeMans Blue, Bmw shows us what its M logo can do: the 1-series coupe features 18 inch wheels, stylish front and rear spoilers and as you know, the things do not stop here. At the interior the new M pack brings us stylish sport seats with alcantara leather, M leather steering wheel with gearshift paddles and multifunctions, a sport gear knob and the individual anthracite headlining. Stay tuned…the official images and details will be revealed soon!
- Sander S.
mooi! wat een MOOIE kleur zeggg!!!! ik denk dat ik deze kleur zo mooi vind omdat je normaal natuurlijk al die BMW eerst in dat saaie rood ziet!!!!! denk ik hoor!!
maar iig, achterkleppie een beetje omhoog a la CSL en het ding ziet er prima uit!
[img:500:342]http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZS6PJLI6.jpg[/img]
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-ZS6PJLI6.jpg
Denk dat het wel goed kunt. Tuurlijk, onderstel en een sper is een must als je echt lol wil hebben, maar dat alleen de .35 motor erin ligt is al super. Motor is werkelijk een parel, verbaas me er elke keer over hoeveel koppel dat ding heeft. .30/.35 zou voor mij absoluut géén moeilijke keuze zijn igg
maar iig, achterkleppie een beetje omhoog a la CSL en het ding ziet er prima uit!
[img:500:342]http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZS6PJLI6.jpg[/img]
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-ZS6PJLI6.jpg
Denk dat het wel goed kunt. Tuurlijk, onderstel en een sper is een must als je echt lol wil hebben, maar dat alleen de .35 motor erin ligt is al super. Motor is werkelijk een parel, verbaas me er elke keer over hoeveel koppel dat ding heeft. .30/.35 zou voor mij absoluut géén moeilijke keuze zijn igg
- Brava
En ik denk dat jij, André, Hielke en de rest NIET representatief zijn voor de doelgroep die BMW voor ogen heeft. Jullie kunnen jezelf steriel lullen over gewicht, wegligging, circuits, demper, LSD's, etc. maar je zult er ook niets mee veranderen.Rico v Velzen schreef:Ik ben van mening dat BMW marketingtechnisch gezien een kapitale fout maakt.
Overigens is rood de mooiste kleur voor de Coupé.
- Macboy
hahahahSander Spoolder schreef:mooi! wat een MOOIE kleur zeggg!!!! ik denk dat ik deze kleur zo mooi vind omdat je normaal natuurlijk al die BMW eerst in dat saaie rood ziet!!!!! denk ik hoor!!![]()
Weet wel dat dit een ander rood is dan jou rood. Ik vind jou rood een zeer gave kleur voor de 1-serie, dat Sepang moet ik nog zien in het echt.Brava schreef:Overigens is rood de mooiste kleur voor de Coupé.
Laatst gewijzigd door Macboy op 02 nov 2007, 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- Brava
Dat ie waarschijnlijk het minst verkocht gaat worden geef ik toe maar ik denk ook dat dat te maken heeft met de 'perceptie' van inruilprijzen. Iedereen denkt dat een zwarte of grijze beter zal inruilen dus nemen ze zo'n kleur. Een zelfversterkend effect dat maar moeilijk doorbroken kan worden.Macboy schreef:Brava: ik ben het geheel met jou eens, vind rood een super kleur en die sepang ook zeer gaaf, ben benieuwd in het echt. Ik zeg alleen dat het de minst mooi bevonden kleuren zijn, eg dat die het minst verkocht gaan worden. Dat kun je toch niet ontkennen ?
Ik zie het zelf meer als exclusief.
- Brava
- Brava
Klopt, in de folder staat ook gewoon Karmesinrot vermeld, leverbaar vanaf december. Dat lijkt erg veel op mijn Japanrot.Macboy schreef:Weet wel dat dit een ander rood is dan jou rood. Ik vind jou rood een zeer gave kleur voor de 1-serie, dat Sepang moet ik nog zien in het echt.Brava schreef:Overigens is rood de mooiste kleur voor de Coupé.
Eén van de twee Coupé's op de IAA was in Sedona en ik vond het er IRL prima uitzien maar de metallicmeerprijs over Karmesin zou ik er niet voor over hebben.