Mazda 3 MPS, nu voorzien van grote intake
- Arthur
- Auto: Nr.51
Re: Mazda 3 MPS, nu voorzien van grote intake
Dat doet Frank wel met info over zo’n eigen MPS. Geen slecht advies van Bram hoor. 

-
- Auto: Mazda 6
die prijzen zijn nog steeds actueel en lijken niet te veranderen ..

-
- Auto: Mazda 6
plus het was meer een vraag voor Frank of hij deze auto kent van een eigenaar van deze siteBram schreef: 14 mei 2025, 12:23 Open even een voorstel topic en een ander topic voor deze vragen, in plaats van dit topic daarvoor te gebruiken.
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Het is een "Mijn auto" topic van iemand. Het gaat dus om de specifieke auto van iemand, niet een algemeen Mazda 3 MPS topic.Droppie schreef: 14 mei 2025, 12:32ik dacht ik hou deze topic levend door een nieuwe post te plaatsen, immers het gaat toch om hetzelfde onderwerp ? Mazda 3 MPSBram schreef: 14 mei 2025, 12:23 Open even een voorstel topic en een ander topic voor deze vragen, in plaats van dit topic daarvoor te gebruiken.
-
Is het 2.3 blok van oorsprong hetzelfde blok als de 2.3 ecoboost die bijvoorbeeld in de Mustang te vinden is?
- frank de jonge
Ik heb die rode voorbij zien komen. Ik ken de auto verder niet al ben ik beheerder van een MPS BENELUX app waar zon beetje alle MPS eigenaren wel in zitten. Het is wel een strakke wagen en geen gekke km stand.
Je moet wel op de hoogte zijn van alle issues van deze motoren.
Het onderblok van de ecoboostmotoren zijn een doorontwikkelde van deze 2.3 DISI motoren. Zelfde basis maar her en der aangepast.
De prijzen, 15k voor een Gen 1..... het is aan de hoge kant. Maar de laatste jaren zit er wel een stijgende lijn in. Als je wat wilt weten stuur gewoon ff een PB.
Je moet wel op de hoogte zijn van alle issues van deze motoren.
Het onderblok van de ecoboostmotoren zijn een doorontwikkelde van deze 2.3 DISI motoren. Zelfde basis maar her en der aangepast.
De prijzen, 15k voor een Gen 1..... het is aan de hoge kant. Maar de laatste jaren zit er wel een stijgende lijn in. Als je wat wilt weten stuur gewoon ff een PB.