Ons wagenparkje
- Jan Terwolde
- Auto: Ringtool e90 330i+125D+MG4
Re: Ons wagenparkje
De mustang zal toch vast ook een fijne daily zijn kan ik mij zo voorstellen of niet?
-
OnlineLuco
Voor woon/werk zou ik eigenlijk niet anders meer willen dan een EV.Jan Terwolde schreef: ↑23 mar 2025, 19:27 De mustang zal toch vast ook een fijne daily zijn kan ik mij zo voorstellen of niet?
Voor vakantie en plezierritjes is weer een heel ander verhaal.
- LaurensM
afgelopen dagen (bijna twee weken) met de leen iX1 mogen rijden, dat viel inderdaad helemaal niet tegen. Ik maak minder kilometers dan vroeger, maar ~40K/jaar zullen het er wel ongeveer zijn. Rijden met de iX1 en 'vroeger' ook met de i3 beviel op zich wel goed, maar maakt reizen toch ook wel heel saai.
Ik mis wel heel erg de beleving en ben heel erg blij dat ik een Mini als daily heb.
Ik mis wel heel erg de beleving en ben heel erg blij dat ik een Mini als daily heb.
-
OnlineLuco
De Kawasaki moest weer getaxeerd worden voor de verzekering, en aangezien de 5 ook verzekerd is onder voorbehoud van taxatie, moest die ook getaxeerd worden.
Taxateur komt volgende week woensdag, ben vooral benieuwd hoe de 5 getaxeerd gaat worden.
Taxateur komt volgende week woensdag, ben vooral benieuwd hoe de 5 getaxeerd gaat worden.
-
OnlineLuco
Nou het span staat klaar voor taxatie, nu de aanhanger en de vijf nog

-
Staat er weer strak bij.
Heb je wel nog tijd over om ergens mee te rijden van de hobbyvoertuigen?
Heb je wel nog tijd over om ergens mee te rijden van de hobbyvoertuigen?
-
OnlineLuco
Nu wel
Maar we hadden het er gisteren nog wel over dat we te weinig rijden, denk er steeds meer over om de combinatie en de vijf te verkopen.
Maar weg is ook weg.
Luxeprobleem eigenlijk en ben bang voor wat het opbrengt (veel te weinig waarschijnlijk)
En we verkopen eigenlijk ook nooit wat, dus weet ook echt niet wat een reele vraagprijs is, omdat het allemaal niet gangbaar is en makkelijk kan vergelijken.

Maar we hadden het er gisteren nog wel over dat we te weinig rijden, denk er steeds meer over om de combinatie en de vijf te verkopen.
Maar weg is ook weg.
Luxeprobleem eigenlijk en ben bang voor wat het opbrengt (veel te weinig waarschijnlijk)
En we verkopen eigenlijk ook nooit wat, dus weet ook echt niet wat een reele vraagprijs is, omdat het allemaal niet gangbaar is en makkelijk kan vergelijken.
-
OnlineLuco
aanhanger ook gepoetst.
- Roy RS
Mooie set auto’s zeg