@Sander
Ik heb geen idee waar het op uitkomt eerlijk gezegd en ik heb ook niet bijgehouden wat ik tot nu toe heb uitgegeven.
in grote lijnen:
Aandrijflijn ongeveer 6000:
2004 2.5 Forester STI blok met 9km erop direct uit Japan.
2002 Spec-C (verstevigd ten opzichte vd standaard 6 bak) 6 bak met DCCD 45/55 ipv de standaard 35/65 verhouding.
2004 STI Subframes, fussee's, draagarmen voor en achter (resp. 1cm en 3cm breder dan standaard en van alu dus lichter.)
2004 USDM Impreza STI kabelboom compleet met ECU.
2004 Impreza STI remmen rondom
2004 STI tank
2004 STI achterdiff. R180
2002 Spec-C aandrijfassen
Nog wat andere dingen: 4850
2005 STI dashboard inc. blackface tellerset. 500
18" wielen 1000
FMIC 550
Sparco Evo's 500
Ecutek 1000
Groep-N stuurhuis 13:1 (nieuw) 1000
Defi meters 300
AST onderstel 600
Dus bij elkaar 11250 euro, ik zal vast dingen vergeten zijn maar dat zit er nu ongeveer in de GL.
330pk en net over de 500 nm
Het groep-n chassis was 4000 en de bodykit 1000.
Dus voor het nieuwe project zit ik bij elkaar nu op 16850 euro.
Voor wat het is en gaat worden een relatief laag bedrag, dit word een unieke auto met 400+ pk en als het aan mij ligt het beste onderstel wat een Impreza kan hebben, een nieuwe Impreza STI word even wat meer geld om uit te geven.
