off-topic, had ritje duitsland vandaag, stond bij de pomp toen er een luide exige V6 voorbij kwam vlammen. Klinkt zo'n ding toch lekker met de juiste uitlaat. Moest ik even kwijt

Dat zal toch wel, zit niet veel op wat stuk kan gaan.Opa schreef: 03 aug 2024, 10:39 Netjes Alex, die ouwe hokken doen het nog steeds goed.![]()
Ik hoop dat m'n supersnelle gele kanarie, de Cinq van 26 jaar oud, ook weer goed gekeurd wordt dit jaar.![]()
Klopt iedere km is genieten !Emiel schreef: 03 aug 2024, 11:19 Wat een plaatje Alex! 4000km met een brede smile, dat kan niet anders.
Mwah, hij begint nu wel een beetje krokant te worden, had een paar gaten in de kofferbak, bij de achterspatborden.....ingespoten met zwarte Hammerite(had ik nog staan
Toch zo'n 4.500km fun mee gehad dit jaar.SlowCo schreef: 26 sep 2024, 21:34 De herfst is inderdaad 'goed' begonnen helaas...
Op naar het voorjaar (duurt nog laaaang)![]()
Eindelijk een beetje mooi weer ja, was er wel aan toe...helaas nu geen tijd om te rijden er moet ook gewerkt worden, misschien van het weekend weer.LaurensM schreef: 02 mar 2025, 20:50 Lekker ritje Alex! Wordt de komende dagen ook weer top Cabrio weer!
Lekker dat de opstart toch nog goed gekomen is na de lange winter
Het alarm is te verwijderen maar gelezen (weet niet of dat waar is) dat dan ook de ECU aangepast/of vernieuwd moet worden.SlowCo schreef: 03 mar 2025, 17:09 Is het alarm misschien te verwijderen?
En een nieuwe installeren.