Jules' 130i

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jules_W
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 dec 2024, 20:46
Auto: BMW M2
Locatie: Omgeving Hasselt

Jules' 130i

Bericht door Jules_W » 09 dec 2024, 20:59

Edit
Laatst gewijzigd door Jules_W op 30 mei 2026, 09:43, 4 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 44732
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.52
Locatie: Boven Barcelona

Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI

Bericht door Arthur » 09 dec 2024, 23:23

Mooie wagens!

Gebruikersavatar
Godspeed
Berichten: 2348
Lid geworden op: 25 sep 2010, 19:09
Auto: Ford Fiesta ST 2014

Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI

Bericht door Godspeed » 10 dec 2024, 21:14

Gaaf! Hele dikke M2 maar ben persoonlijk ook erg gecharmeerd van de aanpassingen die je doet! Zie graag meer :df:

Edit: En die stoelen :love: :hungry: :clap:
Laatst gewijzigd door Godspeed op 14 dec 2024, 08:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Vanreijmersdal
Berichten: 967
Lid geworden op: 17 aug 2012, 19:22

Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI

Bericht door Vanreijmersdal » 11 dec 2024, 18:42

Lekker wagentje hoor die m2, geniet ervan.

Toch zoals die rode TT daar staat ben ik hem in de loop der jaren meer gaan waarderen.

mark323ti
Berichten: 1626
Lid geworden op: 18 dec 2014, 14:48

Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI

Bericht door mark323ti » 14 dec 2024, 18:27

Mooi wagen en upgrades!!!

Ik vind zelf dat de stoelen in de competition versie te hoog staan. Weet niet hoe dat was bij de “OG” M2.
Maar denk dat je nu ook lager zit toch?
Waar heb je de software updates gedaan?
Op welk circuit zijn de foto’s genomen?

Gebruikersavatar
Jules_W
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 dec 2024, 20:46
Auto: BMW M2
Locatie: Omgeving Hasselt

Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI

Bericht door Jules_W » 15 dec 2024, 13:52

Edit
Laatst gewijzigd door Jules_W op 30 mei 2026, 09:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Robin
Berichten: 57870
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Ten zuiden van Stavanger

Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI

Bericht door Robin » 15 dec 2024, 14:09

Welkom. Mooie stance, jouw M2. Ik heb dezelfde Apexen (19 inch) in Ferric gespoten(lijken deze ook wel?) als winterwiel.

Gebruikersavatar
Jules_W
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 dec 2024, 20:46
Auto: BMW M2
Locatie: Omgeving Hasselt

Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI

Bericht door Jules_W » 15 dec 2024, 16:46

Robin schreef: 15 dec 2024, 14:09 Welkom. Mooie stance, jouw M2. Ik heb dezelfde Apexen (19 inch) in Ferric gespoten(lijken deze ook wel?) als winterwiel.
Ik heb de wielen niet gekocht, hebben meer schade dan aangegeven op de foto’s. Ik zoek dus nog een set 👀

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 44732
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.52
Locatie: Boven Barcelona

Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI

Bericht door Arthur » 15 dec 2024, 16:48

viewtopic.php?t=43679
Tristan schreef: 12 dec 2024, 10:03 Wegens verkoop van de auto, biedt ik hierbij een originele set BMW M2/M3/M4 style 437M met winterbanden incl. TPMS sensoren. Kleine gebruiksporen.

Profieldieptes: zie foto in MP advertentie
Maten voor: 245/35/19
Maten achter: 255/35/19
Continental Wintercontact

Zie link voor foto's: https://link.marktplaats.nl/m2211804445

Prijs: € 1.500,00

Gebruikersavatar
Jules_W
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 dec 2024, 20:46
Auto: BMW M2
Locatie: Omgeving Hasselt

Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI

Bericht door Jules_W » 15 dec 2024, 16:54

Die heb ik gezien. Eerst even op zoek naar andere Apex wielen of 513m’s.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 44732
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.52
Locatie: Boven Barcelona

Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI

Bericht door Arthur » 15 dec 2024, 17:09

:thumbup:

Gebruikersavatar
Jules
Berichten: 1971
Lid geworden op: 30 sep 2009, 11:05
Auto: F31 320d|PanigaleV2|M1100S

Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI

Bericht door Jules » 16 dec 2024, 10:05

Hé mijn Vlaamse digital twin ;)
Mijn achternaam begint ook met een W, gelukkig niet gecrasht met mn estorilblauwe M135i :)

Gebruikersavatar
Jules_W
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 dec 2024, 20:46
Auto: BMW M2
Locatie: Omgeving Hasselt

Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI

Bericht door Jules_W » 23 dec 2024, 13:19

Edit
Laatst gewijzigd door Jules_W op 30 mei 2026, 09:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Robin
Berichten: 57870
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Ten zuiden van Stavanger

Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI

Bericht door Robin » 23 dec 2024, 13:24

SKEEF:)
Goed bezig, beetje in jezelf investeren, auto leren aanvoelen *thumbs up*

Gebruikersavatar
Dimitri
Berichten: 728
Lid geworden op: 23 apr 2021, 15:00
Auto: BMW 130i, BMW Z3 Coupe

Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI

Bericht door Dimitri » 23 dec 2024, 14:21

Jules_W schreef: 23 dec 2024, 13:19 Een paar coole foto's van de driftschool die ik onlangs heb gevolgd op het circuit van Zolder :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gave foto's! Hoe vond je de driftschool op Zolder?

Gebruikersavatar
Jules_W
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 dec 2024, 20:46
Auto: BMW M2
Locatie: Omgeving Hasselt

Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI

Bericht door Jules_W » 23 dec 2024, 16:15

Heel tof! Moeilijk ook. Ik heb zelf weinig, of zeg maar geen, ervaring met driften. In de voormiddag eerst een uur 180° turn oefenen, daarna meteen een uur of 2 donuts en in de namiddag 6 bochten aan elkaar driften. Transities vond ik moeilijk. Pas tegen het eind van de dag lukte het mij om 1 of 2x die 6 bochten aan mekaar te knopen en dan voelde dat meer als geluk dan kunde. Ik ga het wel zeker nog eens doen. In elk geval heb ik de auto beter leren kennen en heeft de auto mij weer positief verrast. Weer wat meer overtuigd van mijn keuze :)

Gebruikersavatar
Jules_W
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 dec 2024, 20:46
Auto: BMW M2
Locatie: Omgeving Hasselt

Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI

Bericht door Jules_W » 09 feb 2025, 14:00

Setje wielen gekocht. Protrack one in 18inch met Michelin pilot sport cup2 banden.

[IMG-7119.jpg](https://postimg.cc/Mc229sM5)

Gebruikersavatar
Jules_W
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 dec 2024, 20:46
Auto: BMW M2
Locatie: Omgeving Hasselt

Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI

Bericht door Jules_W » 09 feb 2025, 14:01

Edit
Laatst gewijzigd door Jules_W op 30 mei 2026, 09:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Opa
Berichten: 7003
Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
Auto: Ford Fiesta ST
Locatie: Naaldwijk

Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI

Bericht door Opa » 09 feb 2025, 17:14

De nieuwe wielen staan 'm goed. :thumbup:

Gebruikersavatar
Philipoo
Berichten: 5094
Lid geworden op: 17 jan 2017, 00:09

Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI

Bericht door Philipoo » 15 feb 2025, 07:24

Wat een heerlijke auto blijft een M2 toch. Nieuwe wielen staan 'm super goed!

Gebruikersavatar
ADV
Berichten: 3317
Lid geworden op: 24 jul 2008, 22:46
Locatie: Noorden

Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI

Bericht door ADV » 17 feb 2025, 09:00

Philipoo schreef: 15 feb 2025, 07:24 Wat een heerlijke auto blijft een M2 toch. Nieuwe wielen staan 'm super goed!
Protracks zijn top! Voor de liefhebbers, ik heb nog een setje in de aanbieding :P

Gebruikersavatar
Jules_W
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 dec 2024, 20:46
Auto: BMW M2
Locatie: Omgeving Hasselt

Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI

Bericht door Jules_W » 31 mar 2025, 05:33

Gisteren op Zolder wezen rijden, helaas na 25 minuten al 2x zwarte vlag owv te luide uitlaat. Iemand hier ervaring met dit soort db killer?

https://webshop.lucdebondt.be/product/r ... -kepspeed/

Arstey
Berichten: 349
Lid geworden op: 03 dec 2018, 15:52
Locatie: Vlaanderen

Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI

Bericht door Arstey » 31 mar 2025, 07:58

De Bondt is een winkel die ik nog ken van in mijn Honda Dax/Monkey tijd.
Die DB-killer is dan ook gemaakt voor max. 150cc moto's/brommers... dus ik weet niet of die het geweld van je M2 gaan kunnen tegen houden!

Gebruikersavatar
Jules_W
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 dec 2024, 20:46
Auto: BMW M2
Locatie: Omgeving Hasselt

Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI

Bericht door Jules_W » 31 mar 2025, 09:00

Oh, dat had ik nog niet door. Iemand een alternatief?

Arstey
Berichten: 349
Lid geworden op: 03 dec 2018, 15:52
Locatie: Vlaanderen

Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI

Bericht door Arstey » 31 mar 2025, 13:08

De mooiste oplossing is ergens een regelbare klep laten installeren in je uitlaat. Maar ik weet niet hoeveel dit juist kost...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten