Jules' 130i
- Jules_W
- Berichten: 34
- Lid geworden op: 03 dec 2024, 20:46
- Auto: BMW M2
- Locatie: Omgeving Hasselt
- Arthur
- Berichten: 44732
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.52
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI
Mooie wagens!
- Godspeed
- Berichten: 2348
- Lid geworden op: 25 sep 2010, 19:09
- Auto: Ford Fiesta ST 2014
Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI
Gaaf! Hele dikke M2 maar ben persoonlijk ook erg gecharmeerd van de aanpassingen die je doet! Zie graag meer 
Edit: En die stoelen

Edit: En die stoelen
Laatst gewijzigd door Godspeed op 14 dec 2024, 08:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- Vanreijmersdal
- Berichten: 967
- Lid geworden op: 17 aug 2012, 19:22
Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI
Lekker wagentje hoor die m2, geniet ervan.
Toch zoals die rode TT daar staat ben ik hem in de loop der jaren meer gaan waarderen.
Toch zoals die rode TT daar staat ben ik hem in de loop der jaren meer gaan waarderen.
-
mark323ti
- Berichten: 1626
- Lid geworden op: 18 dec 2014, 14:48
Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI
Mooi wagen en upgrades!!!
Ik vind zelf dat de stoelen in de competition versie te hoog staan. Weet niet hoe dat was bij de “OG” M2.
Maar denk dat je nu ook lager zit toch?
Waar heb je de software updates gedaan?
Op welk circuit zijn de foto’s genomen?
Ik vind zelf dat de stoelen in de competition versie te hoog staan. Weet niet hoe dat was bij de “OG” M2.
Maar denk dat je nu ook lager zit toch?
Waar heb je de software updates gedaan?
Op welk circuit zijn de foto’s genomen?
- Jules_W
- Berichten: 34
- Lid geworden op: 03 dec 2024, 20:46
- Auto: BMW M2
- Locatie: Omgeving Hasselt
Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI
Edit
Laatst gewijzigd door Jules_W op 30 mei 2026, 09:32, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Robin
- Berichten: 57871
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI
Welkom. Mooie stance, jouw M2. Ik heb dezelfde Apexen (19 inch) in Ferric gespoten(lijken deze ook wel?) als winterwiel.
- Jules_W
- Berichten: 34
- Lid geworden op: 03 dec 2024, 20:46
- Auto: BMW M2
- Locatie: Omgeving Hasselt
Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI
Ik heb de wielen niet gekocht, hebben meer schade dan aangegeven op de foto’s. Ik zoek dus nog een setRobin schreef: 15 dec 2024, 14:09 Welkom. Mooie stance, jouw M2. Ik heb dezelfde Apexen (19 inch) in Ferric gespoten(lijken deze ook wel?) als winterwiel.
- Arthur
- Berichten: 44732
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.52
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI
viewtopic.php?t=43679
Tristan schreef: 12 dec 2024, 10:03 Wegens verkoop van de auto, biedt ik hierbij een originele set BMW M2/M3/M4 style 437M met winterbanden incl. TPMS sensoren. Kleine gebruiksporen.
Profieldieptes: zie foto in MP advertentie
Maten voor: 245/35/19
Maten achter: 255/35/19
Continental Wintercontact
Zie link voor foto's: https://link.marktplaats.nl/m2211804445
Prijs: € 1.500,00
- Jules_W
- Berichten: 34
- Lid geworden op: 03 dec 2024, 20:46
- Auto: BMW M2
- Locatie: Omgeving Hasselt
Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI
Die heb ik gezien. Eerst even op zoek naar andere Apex wielen of 513m’s.
- Arthur
- Berichten: 44732
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.52
- Locatie: Boven Barcelona
- Jules
- Berichten: 1971
- Lid geworden op: 30 sep 2009, 11:05
- Auto: F31 320d|PanigaleV2|M1100S
Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI
Hé mijn Vlaamse digital twin
Mijn achternaam begint ook met een W, gelukkig niet gecrasht met mn estorilblauwe M135i
Mijn achternaam begint ook met een W, gelukkig niet gecrasht met mn estorilblauwe M135i
- Jules_W
- Berichten: 34
- Lid geworden op: 03 dec 2024, 20:46
- Auto: BMW M2
- Locatie: Omgeving Hasselt
Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI
Edit
Laatst gewijzigd door Jules_W op 30 mei 2026, 09:32, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Robin
- Berichten: 57871
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI
SKEEF:)
Goed bezig, beetje in jezelf investeren, auto leren aanvoelen *thumbs up*
Goed bezig, beetje in jezelf investeren, auto leren aanvoelen *thumbs up*
- Dimitri
- Berichten: 728
- Lid geworden op: 23 apr 2021, 15:00
- Auto: BMW 130i, BMW Z3 Coupe
Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI
Gave foto's! Hoe vond je de driftschool op Zolder?Jules_W schreef: 23 dec 2024, 13:19 Een paar coole foto's van de driftschool die ik onlangs heb gevolgd op het circuit van Zolder :
![]()
- Jules_W
- Berichten: 34
- Lid geworden op: 03 dec 2024, 20:46
- Auto: BMW M2
- Locatie: Omgeving Hasselt
Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI
Heel tof! Moeilijk ook. Ik heb zelf weinig, of zeg maar geen, ervaring met driften. In de voormiddag eerst een uur 180° turn oefenen, daarna meteen een uur of 2 donuts en in de namiddag 6 bochten aan elkaar driften. Transities vond ik moeilijk. Pas tegen het eind van de dag lukte het mij om 1 of 2x die 6 bochten aan mekaar te knopen en dan voelde dat meer als geluk dan kunde. Ik ga het wel zeker nog eens doen. In elk geval heb ik de auto beter leren kennen en heeft de auto mij weer positief verrast. Weer wat meer overtuigd van mijn keuze 
- Jules_W
- Berichten: 34
- Lid geworden op: 03 dec 2024, 20:46
- Auto: BMW M2
- Locatie: Omgeving Hasselt
Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI
Setje wielen gekocht. Protrack one in 18inch met Michelin pilot sport cup2 banden.
[IMG-7119.jpg](https://postimg.cc/Mc229sM5)
[IMG-7119.jpg](https://postimg.cc/Mc229sM5)
- Jules_W
- Berichten: 34
- Lid geworden op: 03 dec 2024, 20:46
- Auto: BMW M2
- Locatie: Omgeving Hasselt
Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI
Edit
Laatst gewijzigd door Jules_W op 30 mei 2026, 09:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- Opa
- Berichten: 7003
- Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
- Auto: Ford Fiesta ST
- Locatie: Naaldwijk
Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI
De nieuwe wielen staan 'm goed. 
- Philipoo
- Berichten: 5094
- Lid geworden op: 17 jan 2017, 00:09
Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI
Wat een heerlijke auto blijft een M2 toch. Nieuwe wielen staan 'm super goed!
- ADV
- Berichten: 3317
- Lid geworden op: 24 jul 2008, 22:46
- Locatie: Noorden
Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI
Protracks zijn top! Voor de liefhebbers, ik heb nog een setje in de aanbiedingPhilipoo schreef: 15 feb 2025, 07:24 Wat een heerlijke auto blijft een M2 toch. Nieuwe wielen staan 'm super goed!
- Jules_W
- Berichten: 34
- Lid geworden op: 03 dec 2024, 20:46
- Auto: BMW M2
- Locatie: Omgeving Hasselt
Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI
Gisteren op Zolder wezen rijden, helaas na 25 minuten al 2x zwarte vlag owv te luide uitlaat. Iemand hier ervaring met dit soort db killer?
https://webshop.lucdebondt.be/product/r ... -kepspeed/
https://webshop.lucdebondt.be/product/r ... -kepspeed/
-
Arstey
- Berichten: 349
- Lid geworden op: 03 dec 2018, 15:52
- Locatie: Vlaanderen
Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI
De Bondt is een winkel die ik nog ken van in mijn Honda Dax/Monkey tijd.
Die DB-killer is dan ook gemaakt voor max. 150cc moto's/brommers... dus ik weet niet of die het geweld van je M2 gaan kunnen tegen houden!
Die DB-killer is dan ook gemaakt voor max. 150cc moto's/brommers... dus ik weet niet of die het geweld van je M2 gaan kunnen tegen houden!
- Jules_W
- Berichten: 34
- Lid geworden op: 03 dec 2024, 20:46
- Auto: BMW M2
- Locatie: Omgeving Hasselt
Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI
Oh, dat had ik nog niet door. Iemand een alternatief?
-
Arstey
- Berichten: 349
- Lid geworden op: 03 dec 2018, 15:52
- Locatie: Vlaanderen
Re: Jules' 2018 BMW M2 LCI
De mooiste oplossing is ergens een regelbare klep laten installeren in je uitlaat. Maar ik weet niet hoeveel dit juist kost...
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 6 gasten









