Je kon hem inderdaad ook als sport-uivoering bestellen waarbij je dus wel de verbreders en 10 mm verlaging krijgt, maar niet die paar pk extra die de S heeft. Ik blijf me er trouwens over verbazen dat je zo weinig kritische verhalen leest: vrijwel iedereen is vol lof over de I3. In de UK heb je zelfs een I3-specialist die een
leuk YT-kanaal heeft over de I3. Denk je inmiddels wel zo'n beetje alles gelezen te hebben, maar dan kom je via zo'n kanaal er bijvoorbeeld toch weer achter waarom je op een I3s geen parkingpackage kon bestellen (verbreders verhinderen plaatsing sensoren voor automatisch inparkeren) en hoe de adaptieve led-verlichting werkt (zelfden voorkomende optie).
S versus standaard aldus de vele reviews: de verlaging in combinatie met de 20" velgen zorgt op lagere snelheid voor een fractioneel stuggere I3, maar op wat hogere snelheid zorgt hij duidelijk voor meer stabiliteit: hij is minder gevoelig voor wind en het "schommelen" wat de standaard I3 op de snelweg een beetje heeft gaat daarmee verloren.
Inmiddels de optielijst van de I3s die ik op het oog heb eens naast de brochure gelegd en tot de conclusie gekomen dat de huidige en eerste eigenaar inderdaad alle opties heeft aangevinkt muv blauwe accenten/gordels ---> in totaal dus ff 17k€ aan opties aangevinkt
