Je moet wel geduld hebben om één velg in huis te krijgen... Kleine drie weken wachten en vervolgens wordt de velg niet bij je thuis afgeleverd zoals besteld (en voor betaald) maar bij de toko waar je 'm besteld hebt aan de andere kant van het land. Het zal eens meezitten haha. Geen man overboord, snel opgehaald! Band laten wisselen, die gelukkig helemaal in tact was, en rijden maar weer! Toch een prettig gevoel om weer een rond wiel onder de auto te hebben

Helaas is het Ringseizoen wel over inmiddels. Aankomende paar dagen dat 'ie nog open is gaat mij waarschijnlijk niet meer lukken. Nog een beetje op straat rijden zolang het droog is en dan gaan we het kinderspeelgoed maar eens onder de carport uit vegen en plaats maken voor de ST. Dan rustig aan upgraden gedurende de wintermaanden. Voorbumper beetje fatsoeneren, koplampen schuren en polijsten en dan het interieur. Op de short list staan een sportstuur (Sparco R323) en kuipstoelen. In combinatie met kuipstoelen moet de achterbank eruit en daarvoor in de plaats een dwarsbalk/-buis met netje, of misschien toch een halve kooi. Hoewel ik geen showkooi wil, als er dus iets dergelijks in komt, moet ik ook weten dat het wat toevoegt. Maar dat is dan wellicht weer te veel gehannes want ik wil liever niet lassen. Keuzes keuzes...