Nog even over jongensdromen, zag vandaag een nieuwe M3 Touring in de wijk, jezus wat een mega vet ding zeg, nou dan weet ik het wel, dan maar 2/3 x zo duur

+1 die facelift heeft de Model3 wel goed gedaan maar het blijft en saai lelijk windtunnel model waarbij vooral de voorkant met veel te lage neus en volglasaquarium voorruit ik echt lelijk vind.Arthur schreef: 15 nov 2024, 10:07 Nou, als je dat filmpje ziet dan is een BMW ineens van buiten ook ‘mooier’. Hondslelijk hok, die Tesla, van binnen en van buiten.
Hou maar op, dit gaat idd nergens over. Totaal onvergelijkbaar. Rij maar eens 10 laps met zo'n baffer van 'n M3 Comp, remmerij te heet, maar na 5 minuten kun je wel weer vrolijk verder:)Arthur schreef: 15 nov 2024, 10:07 Nou, als je dat filmpje ziet dan is een BMW ineens van buiten ook ‘mooier’. Hondslelijk hok, die Tesla, van binnen en van buiten.
Nou, ik nietRobin schreef: 15 nov 2024, 11:37 Neemt niet weg dat ik 'graag' een facelift Model 3 rijd hoor(mits laadpaal) als daily!
Wat mij (be)let: de laadpaal? Of is dit een instinker?
....laa(d)t maar.
Ook wordt er buiten de Randstad niet veel naar elektrische auto’s gezocht.
In randstedelijke gemeenten wordt beduidend vaker naar elektrische occasions gezocht dan daarbuiten. In vergelijking met gemeenten in Friesland, Groningen en Drenthe, wordt het zoekfilter ‘elektrisch’ in Noord- en Zuid-Holland bijvoorbeeld tot wel tweemaal zo vaak aangeklikt. De grote steden waar het vaakst naar elektrische occasions wordt gezocht, zijn Haarlem en Almere. In Emmen en Enschede zoekt men er juist het minst vaak naar.
Robin schreef: 21 nov 2024, 07:08 https://www.ad.nl/auto/elektrische-auto ... ~a5d443d8/
Allemaal de schuld van Arthur.
Ook wordt er buiten de Randstad niet veel naar elektrische auto’s gezocht.In randstedelijke gemeenten wordt beduidend vaker naar elektrische occasions gezocht dan daarbuiten. In vergelijking met gemeenten in Friesland, Groningen en Drenthe, wordt het zoekfilter ‘elektrisch’ in Noord- en Zuid-Holland bijvoorbeeld tot wel tweemaal zo vaak aangeklikt. De grote steden waar het vaakst naar elektrische occasions wordt gezocht, zijn Haarlem en Almere. In Emmen en Enschede zoekt men er juist het minst vaak naar.
Cursus topografie: Vlakbij Deutschland waar de Sprit ein Bisschen billiger ist, misschien?
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 18 gasten