Strak werk zeg.
Ja stiekem komt het toch enorm snel enorm dichtbij!Daan2D schreef: 23 okt 2024, 20:38 Mooie update! Het word tijd dat je perenkist af komt, 2025 is komt al voorzichting om de hoek kijken![]()
Ignition62 schreef: 23 okt 2024, 23:20 Dat ziet er allemaal keurig uit Yannik !
Zitten die raampjes er gewoon in gekit ? en heb je ook gekozen voor die Clear hardcoating ?
Ben zelf namelijk beetje huiverig dat dat spul snel bekrast en lelijk wordt![]()
Ik heb de voorruit van plastic 4 performance, maar deze leverancier is een stuk goedkoper zegYannik Schmidt schreef: 24 okt 2024, 07:12Ja stiekem komt het toch enorm snel enorm dichtbij!Daan2D schreef: 23 okt 2024, 20:38 Mooie update! Het word tijd dat je perenkist af komt, 2025 is komt al voorzichting om de hoek kijken![]()
Denk dat 't zomer wordt in plaats van voorjaar...
Ignition62 schreef: 23 okt 2024, 23:20 Dat ziet er allemaal keurig uit Yannik !
Zitten die raampjes er gewoon in gekit ? en heb je ook gekozen voor die Clear hardcoating ?
Ben zelf namelijk beetje huiverig dat dat spul snel bekrast en lelijk wordt![]()
Die achterste ruiten zijn er in gezet door een vriend die ook die speciale primer en ruitenkit heeft, de pasvorm was top dus dat zat ook meteen goed vast.
Deze set is volledig 4mm dik en met clear hardcoating inderdaad. Het lijkt oprecht (nog) gewoon glas, het is ook wel erg kras en stootvast.
Coming soon... 2028...
Ik zelf heb deze via Biesheuvel besteld en ik had eigenlijk in eerste instantie ook gedacht dat ik Plastics4Performance zou krijgen gezien ze daar vroeger mee handelden. Eerst was ik iets verbaasd maar de kwaliteit van ACW is echt dikke dikke prima.Luco schreef: 24 okt 2024, 10:45 Ik heb de voorruit van plastic 4 performance, maar deze leverancier is een stuk goedkoper zeg![]()
Thanks Tinus!Martijn M schreef: 02 jan 2025, 15:35 Mooi werk Yannik! Lekker vaart gemaakt. Nu nog ff de puntjes op de I en dan kunnen we gebroederlijk de pitstraat uitrijden op Spa.
Daarna ben ik je toch kwijt![]()
Ik denk dat ik er of 22 Februari, of 8 Maart in de ochtend ben, dus nog tijd zat!Ignition62 schreef: 02 jan 2025, 20:17 Super om te zien dat het allemaal zo snel gegaan is !![]()
Lekker gewerkt kerel !![]()
Wellicht zien we elkaar samen nog wel op Zolder voor een shakedown, mocht ik ook even een schop onder m'n reet krijgen![]()
Ik denk dat ik hem een paar keer ‘s nachts ga rijden voor een paar uurtjes, zodat het blok een paar fatsoenlijke heat cycles heeft gehad. Erna een oliebeurt en de rest doe ik op circuit. Daar is Zolder dan ook wel perfect voor want je kunt via Skylimit gewoon losse sessies boeken en vaak kun je zelfs spontaan, op de minuut, nog eentje erbij boeken als er nog plek is!
Wellicht zien we elkaar in Februari of Maart al!Mark 320iS schreef: 03 jan 2025, 11:53 Heel gaaf hoor. Ben benieuwd of we elkaar binnenkort eens tegenkomen op Zolder!
Het was natuurlijk niet helemaal de bedoeling gezien we ook nog bezig zijn met het huis maar omdat je anders in de kerstvakantie toch niks gedaan krijgt buiten eten en familiebezoek, dacht ik dat die paar daagjes sleutelen dan ook geen kwaad kunnen!Rolf205 schreef: 03 jan 2025, 12:08 Mooie progress!! Soms is het best fijn om ff de agenda leeg te kunnen schuiven en meters te maken met een project.![]()
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Bokkepoot, Dimitri, Estoque, Godspeed, jessedehaan, Kasteel, maurizio, Sander-E46 en 2 gasten