Luco schreef: 10 okt 2024, 17:17
Ik schets juist hoe het nu niet gaat, en ja dat werkt goed, halfslappe jongeren die overal over klagen, van een werkdag van 8 uur raken ze al overspannen, maar willen wel een huis waarin alles af is.
Ik weet niet wat daar nu zo goed aan is. ze beseffen niet meer dat als je iets wilt hebben je er ook wat voor moet doen, en er ook offers voor moet brengen, dat mis ik nogal bij jongeren.
Het spijt me Luco maar klagen over klagende jongeren in een 1200 pagina lang topic over 'NL naar de haaien'. Niet dat jij dit topic eigenhandig gevuld hebt ofzo, maar laten we eerlijk zijn. Zegt toch iets over 'onze' generatie.
Het interesseert de meeste mensen gewoon te weinig om er zelf iets aan te willen doen. Dat is het gebrek aan offer wat mij opvalt. Mensen klagen liever over.. nouja eigenlijk van alles zolang het buiten hun invloedsfeer ligt. De overheid, de politiek, de buitenlanders, rutte, god, hitler. De kunst is dan om mensen te vinden die er hetzelfde over denken. Want een mens wil natuurlijk bevestiging van een ander dat ze het bij het juiste eind hebben. En hoeft niemand binnen die 'bubbel' de confrontatie aan te gaan met de werkelijkheid of met zichzelf. Als een stelletje fucking eindbazen.
Was getekend,
dronken aardbij