Laat ik mezelf even voorstellen. @JessieJ kent me inmiddels wel

Ik ben een 23-jarige autoliefhebber tot in het diepst van mijn ziel. Auto's zijn niet zomaar een hobby voor mij. ze zijn mijn passie, mijn manier van leven. Mijn reis in de autowereld begon toen ik op mijn 18e mijn rijbewijs haalde. Veiligheid stond toen altijd op 1 (nu ook nog wel maar soms even niet

Maar het bleef niet bij theorie. Nee ik wilde het zelf ervaren, voelen en leven. Ik leerde short shiften, rev matchen en zelfs remmen met mijn linker voet (niet heel makkelijk trouwens met een handbak). Ik probeerde dingen uit als onderstuur te elimineren in snelle bochten en nog van alles.
En nu zijn we hier in het mooie 2024. Ik ben klaar voor iets nieuws, iets dat mijn passie voor auto's naar een hoger niveau tilt. Ik wil geen auto die me simpelweg van A naar B brengt. Nee. ik wil een auto die me elke keer dat ik instap een gevoel van pure vreugde geeft. Een auto die me laat glimlachen als ik een bocht neem met de achterwielaandrijving alsof ik Max Verstappen zelf ben (oke misschien niet helemaal als Max maar je begrijpt me

De beleving van die prachtige 6 in-lijn motor, die nog meer doet voelen dan een liveconcert van Taylor Swift.
Een M140i blijft toch wel mijn droomauto maar ik ben nu eigenlijk ook opzoek naar een BMW 130i. Heb zojuist een topic aangemaakt met dat ik naar een BMW 130i op zoek ben. Dus mocht je er een hebben of iemand kennen laat het met gerust weten!