Het is allemaal nog een concept, maar het ziet er wel leuk uit vond ik zelf. Zeker met zo weinig gewicht op een Evo-chassis moet dat ook wel aardig rijden.
Ik heb de 'vertegenwoordiger' die erbij stond nog even gesproken. Het bedrijf heet Co-ordsport en is dealer van Evo-accessoires en tuningmaterialen: http://www.coordsport.com/
[img
[img
[img
[img
[img
[img
