En, waar het om gaat, ook meer klusauto?JdBn schreef: 26 jul 2024, 09:25 Geen idee qua aandachtspunten maar een Clio II RS vind ik wel vet! Meer een rijdersauto dan de TT denk ik.

En, waar het om gaat, ook meer klusauto?JdBn schreef: 26 jul 2024, 09:25 Geen idee qua aandachtspunten maar een Clio II RS vind ik wel vet! Meer een rijdersauto dan de TT denk ik.
Zijn beide niet de jongste auto's meer, klussen zullen er altijd wel aan zijn. Als de betrouwbaarheid goed zit lijkt me een setje ITB's op zo'n atmo 2-liter wel wat. Leuk uitzoekwerk ook om dan een Megasquirt ofzo werkend te krijgen en de boel zelf af te stellen.
Meer dan dit zocht ik niet. Dan past de audi TT perfect voor een 1e autoEstoque schreef: 26 jul 2024, 13:38 Jullie hebben het allemaal fout. Graaf nou even terug in de tijd, toen jullie zelf jong waren.
Wat wou je toen?
- Snelheid
- Stoere bak
Ik schreef ook:
En in jouw geval kan ik me niet voorstellen dat je niet gepest bent.Wat willen ouders voor hun kind die onderweg is:
- Dat ze niet gepest worden
Lijkt mij dat overstuur ook wat heftig is voor een beginnend bestuurder? Voor de veiligheid zijn toch heel veel auto’s op onderstuur afgesteld, af fabriek?T5R is wel wat heftiger dan een oude RWD volvo. Zeker met het onderstuur kan het wel wat heftig zijn voor een beginnend bestuurder.
Ja dat ben ik wel met je eens. Maar een T5R zit standaard al boven de 230pk.Arthur schreef: 29 jul 2024, 09:16Lijkt mij dat overstuur ook wat heftig is voor een beginnend bestuurder? Voor de veiligheid zijn toch heel veel auto’s op onderstuur afgesteld, af fabriek?T5R is wel wat heftiger dan een oude RWD volvo. Zeker met het onderstuur kan het wel wat heftig zijn voor een beginnend bestuurder.
Is zeker wat. Motoren zijn betrouwbaar en sterk. Een 172 is al sneller dan een Clio 3 RS in de rechte lijn.Jaws schreef: 29 jul 2024, 19:54 Maarre, hoe zit dat nou met de C2RS? Is dat wat? En zo ja welke versie dan? Fase 1 of 2, 172 pk of 182 pk?
Robin schreef: 04 sep 2024, 14:56 24k voor een 2006 Fiesta ST? Heb je een link? Wil me even gaan ergeren:)
Gebruikers op dit forum: Bokkepoot, Enzo, Geertmans, Marc Sierra en 1 gast