Bram zijn tegen argument snijdt geen hout want wat je zegt appels met appels vergelijk dus 4jr oude EV v.s. 4jr oude even grote ICE is even duur in aanschaf, dat veel mensen die niet kunnen kopen is al jaren zo daarom is de NL vloot al jaren 10jr+ gemiddeld oud.Robin schreef: 19 jul 2024, 11:12Nee Luco, lieve jongen. Martijn komt met 'n verhaal, Bram komt met 'n tegenargument die hout snijdt, ik geef dat op mijn manier nog even aan(dus niet eens mijn mening) dat een ieder voor zich spreekt(ik ook), maar JIJ zeer zeker ook. Duidelijk zo? Klaar met je. Als je 't niet kunt winnen krijg je deze flapdrolverhalen, ik ken je wel daarin.Luco schreef: 19 jul 2024, 11:09Nee robin, want alleen jouw mening telt, zolang jij niet reageert op argumenten maar wel zelf elke keer maar weer over prijzen begint terwijl jezelf een auto rijdt die 3 keer zo duur is (het is je heel hartelijk gegund) voel ik me absoluut niet geroepen om met jouw een discussie aan te gaan, want die is zinloos en krijgen we weer in 15 van de 20 posts per pagina jouw mening te horen alsof dat de enige mening is die telt, zo nu ben ik weer weg uit het EV afzeiktopicRobin schreef: 19 jul 2024, 11:05 Kom eens met een argument tegen mijn punten Luco, hoe is het met Greta, niet er voor wegdraaien. Zo schijnheilig ben jij ook weer niet!![]()
En volgens mij zegt niemand hier dat "de hele wereld" EV moet worden EV is gewoon een brandstofsoort naast benzine, diesel en gas die toevallig in NL relatief goed werkt (korte afstanden, gematigd climaat en vlak) en door ons belasting stelsel goedkoper rijdt dan een ICE (jaa daar kan je iets van vinden maar als individu toch niet veranderen).