
Gelukkig heb ik een knock link en een AFR meter anders had ik toch moeten vrezen voor mijn blokkie.
Na de mapping reed ik dus op vollast zonder knock/detonatie met een AFR tussen de 11.3/11.7 zoals het hoort en zonder risico. Sinds kort heb ik dus op vollast een AFR van 12.4/12.7 met als gevolg max. knock uitslag op de link, uiteraard heb ik dit maar één of twee laten gebeuren/gezien want de foute AFR is zichtbaar voordat de detonatie optreed.
Met behulp van Leo/Mark/Gerrit/David

Er is niets aan de setup veranderd sinds dit probleem alleen een Greddy oil catch can maar dit mag en kan niks uitmaken (toch ook deze al losgegooid om ALLES uit te sluiten).
Als eerste de MAF vervangen voor een nieuwe - resultaat niets.
Benzineslangen/vacuumslangen nagekeken alles in orde - resultaat niets.
Benzinepomp (Walbro) vervangen - resultaat niets.
Benzinedrukregelaar vervangen - resultaat niets.
Al met al dus nog niets opgeschoten, wat nog te doen;
Benzinedruk meten op vollast -> standaard benzinedruk 3.05 bar + turbodruk 1.4 zou uit moeten komen op ~4.5 bar.
Mocht deze waarde niet bereikt worden dan maar zoeken waarom niet en mocht deze wel gehaald worden dan maar weer verder zoeken maar volgens mij blijft er niet veel meer over


Alle suggesties zijn welkom, want dit probleem MOET voor 8 augustus verholpen zijn.
AUTO - Impreza GTT GC8 MY00