Ik mis de optie M3 CS inruilen op een jonge nette 147GTA?
Elektronisch sper is gewoon kut, laat je niet bedonderen door mooie folderpraat, een sper hoort mechanisch te werken.
Daarmee kun je de hele 135i meteen afschrijven als posersauto, helpt als je erin gereden hebt voordat je een mening hebt, maar ik durf je nu 100% te garanderen dat dit het niet is.
Waarom? Alfa verkocht ooit zijn GTA's met een VDC dat elektronisch de meeste aandrijfkrachten naar het wiel met de meeste grip zou sturen, nog beter dan een sperdifferentieel. Echt never nooit niet, gewoon een mooi verpakte budget-oplossing, soort ESP+, meer is het niet.
Als je weer eens iets nieuws zou willen zou ik de CS inruilen op een CSL, je CS schrijft de komende jaren net zo af als een gewone M3, een goed onderhouden CSL zal zijn waarde redelijk houden, dus als je een nette kunt vinden is dat helemaal nog niet zo'n gekke optie.
Persoonlijk zou ik dan ook meteen naar een 996 GT3 MkI kijken, maar ik denk niet dat je op een auto van 8 jaar oud zit te wachten, hoe goed die verder ook is.