OneensJdBn schreef: 30 nov 2023, 14:26 Tja ik moet ook wel zeggen… ze staan misschien wel beter dan de 19” 403M waar de zomerbanden om zitten![]()

OneensJdBn schreef: 30 nov 2023, 14:26 Tja ik moet ook wel zeggen… ze staan misschien wel beter dan de 19” 403M waar de zomerbanden om zitten![]()
Op mijn 435i had ik destijds ook de 403M omgeruild voor 400, vind ze minstens net zo mooi staan en vooral veel beter rijden
Ja was me ook al opgevallen dat ze niet goedkoop meer zijn. Dacht dat je voor 6-7k wel een mooie zou moeten kunnen vinden, maar dan is het allemaal ‘met werk’. Op zich ook niet heel erg, maar als de vraagprijs 10-11k is dan verwacht je toch een érg nette en dat valt ook nog tegen.Niels schreef: 02 dec 2023, 22:21 Staat goed! Blijft een mooie BMW de F3x.
Mk1 is leuk maar zal een beste speurtocht zijn met ontzettend veel brandhout ertussen. Denk dat de Quartet ook wel wil roesten achter de spoilers. Zou i.i.g. niet voor de eerste de beste gaan, het mechaniek is wel het laatste waar je druk over moet maken. Mooiste is een sport line maar die zullen wel prijzig zijn inmiddels
Speelman ja! Klonk als een prima adres om dat te laten doenMartijn_bmw schreef: 10 jan 2024, 14:26 Is die van 1000-1300eur toevallig Speelman? Die heb ik ooit een Z3 kap laten doen bij mij en was naar volle tevredenheid.
Al het jaren 80-90 spul is flink in de lift gegaan qua prijzen ja…
Oef… 16x8 wordt wel passen en meten denk ik. Geen zin om met raar getrokken banden te moeten gaan rijden. Die Sebrings zijn ook wel vet..MartijnGizmo schreef: 29 jan 2024, 21:07 Gaaf ding! Kwam deze net tegen qua wielen, die 16” RA zijn best gaaf zo: https://www.instagram.com/bstarwheels?i ... JoY2trZg==
Oef… 16x8 wordt wel passen en meten denk ik. Geen zin om met raar getrokken banden te moeten gaan rijden. Die Sebrings zijn ook wel vet..MartijnGizmo schreef: 29 jan 2024, 21:07 Gaaf ding! Kwam deze net tegen qua wielen, die 16” RA zijn best gaaf zo: https://www.instagram.com/bstarwheels?i ... JoY2trZg==
Ik geloof dat ik laatst eens ergens voorbij zag komen dat een cabrio stijver zou zijn dan een dichte.. Maar of dat waar is. En of dat uberhaupt uit maakt.. ook een dichte is ondertussen 40 jaar oudDimitri schreef: 30 jan 2024, 07:36 Wat een plaatje! Rijdt het ook een beetje goed, zo'n oude cabrio? Of veel last van een slappe carrosserie?
Het is wel een van de meest voorkomende kleuren geloof ik, maar ik vind het wel leuk dat het dezelfde kleur is als de cabrio die mijn ouders vroeger gehad hebben en waar ik toen ook veel mee gereden heb. Zelfs het interieur is hetzelfde
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], MHJVS en 5 gasten