Ondanks dat ik er niet op gestemd heb hoop ik ook niet dat de PVV een te grote vinger in de pap krijgt. Hoewel de jan en alleman de PVV extreem rechts noemt, zitten er ook hele linkse plannen in hun programma. Exact de reden waarom ik er niet op gestemd heb.
Grofweg wil ik een partij die de immigratie stevig beperkt en alle wilde groene klimaatplannen tot nadere orde on-hold zet en, waar eenvoudig mogelijk, terugdraait. Bijvoorbeeld het geouwehoer met stikstof e.d. Dan nog even van de idiote lasten verhogende zaken als een suiker en plastic tax eraf, iets minder naar de pijpen van de EU dansen en dan begint het weer enigszins op iets te lijken.
Dan kabbelt het eerst wel weer gestaag voort. Er is nog genoeg te doen vwb zorg en ons belastingstelsel, maar dat zie ik de huidige partijen écht niet oplossen.
Verder moeten we dan rustig de tijd uitzitten totdat er politici komen die een land weer echt vooruit helpen ipv onze complete welvaart over de grens te kieperen en daardoor van NL een 3e wereldland te maken