Een lier is alleen noodzakelijk als je vrienden hebt met een DefenderDownforce Hans schreef: 11 dec 2023, 09:45 Tof ding Stephan, veel plezier er mee. Komt er nog een lier op?

Een lier is alleen noodzakelijk als je vrienden hebt met een DefenderDownforce Hans schreef: 11 dec 2023, 09:45 Tof ding Stephan, veel plezier er mee. Komt er nog een lier op?
Heb je die van jou nog over dan Hans?Downforce Hans schreef: 11 dec 2023, 09:45 Tof ding Stephan, veel plezier er mee. Komt er nog een lier op?
Elise schreef: 11 dec 2023, 16:44Een lier is alleen noodzakelijk als je vrienden hebt met een DefenderDownforce Hans schreef: 11 dec 2023, 09:45 Tof ding Stephan, veel plezier er mee. Komt er nog een lier op?![]()
Je hebt gelijk, de Pajero is in 3.5 en 3.8 benzine geleverd. Ik ben voor een 3.8 wezen kijken.Ferdi schreef: 10 dec 2023, 19:30 Denk dat het in de breedte nog mee valt, in de lengte is de Land Cruiser een klap groter.
Ik heb een korte wielbasis in grijskenteken uitvoering, met achterbank erin durf ik het gewoon een krappe auto te noemen.
Waarom bij de Pajero wel naar benzine gekeken? De 3.2 diesel is ook zoals bij de Toyota een 4 cilinder.
Of het moet een typo zijn![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten