Wordt ook steeds lichter!

Nee grapje, apparaat roest niet. 305.000 km and still going strong.
Wordt ook steeds lichter!
Kan alleen maar meer waard worden!JP schreef: 16 aug 2023, 20:21 Dat is nog steeds de 118d, de 15-GHG ? Nou.....over parels en heritage gesproken.....![]()
Viel mij dus ook op. Tijdens 10h endurance reed ik in de M240i cup met 'maar' 300pk (DNRT endurance map) en de M2 Cup met 450 pk. Maar de auto was uiteindelijk langzamer dan de M240i. En begreep dat dit ivm het hoge gewicht van de M2 Cup komt.Andre schreef: 19 aug 2023, 20:18 M2 Cup race auto meer dan 1500kg. Red een uurtje net op 1 set
slicks.
Klopt, en volgens mij rijdt de M2 Cup ook niet met Michelin in de meeste landen. M240i doet quali en 2x een uur met de banden op 'vol' vermogenTristan schreef: 21 aug 2023, 12:07Viel mij dus ook op. Tijdens 10h endurance reed ik in de M240i cup met 'maar' 300pk (DNRT endurance map) en de M2 Cup met 450 pk. Maar de auto was uiteindelijk langzamer dan de M240i. En begreep dat dit ivm het hoge gewicht van de M2 Cup komt.Andre schreef: 19 aug 2023, 20:18 M2 Cup race auto meer dan 1500kg. Red een uurtje net op 1 set
slicks.
De M2 Cup heeft 360(edit 365) pk(zoals in mijn Lausitzring flimpje hierboven) en naar mijn weten en de Clubsport van diezelfde CS Racing 450pk, dat gaat met 'chip vervangen'(op zo'n USB stck ofzo, plug en play andere mapping) , maar die van Tristan kan wel 450pk hebben gehad. Was ik niet bij.Tristan schreef: 21 aug 2023, 12:07Viel mij dus ook op. Tijdens 10h endurance reed ik in de M240i cup met 'maar' 300pk (DNRT endurance map) en de M2 Cup met 450 pk. Maar de auto was uiteindelijk langzamer dan de M240i. En begreep dat dit ivm het hoge gewicht van de M2 Cup komt.Andre schreef: 19 aug 2023, 20:18 M2 Cup race auto meer dan 1500kg. Red een uurtje net op 1 set
slicks.
Lomp gehouden voor de brokkenpiloten die erin rijden:)Tristan schreef: 24 aug 2023, 12:25 Op het rechte stuk was de M2 Cup een raket, maar daar bleef het bij....
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], WillemBoer en 1 gast