Genoeg ruimte achterin voor de Bacardi-lemon

Genoeg ruimte achterin voor de Bacardi-lemon
Eens, ik vind mijn Eqe met 5meter lengte en 2m breed al irritant groot voor smalle Nederlandse woonwijken, parkeergarages en plaatsen laat staan zo’n 7 serie die nog eens 40cm langer is.Wimo schreef: 14 aug 2023, 11:20 Huidige 7 in Nederland is extreem onpractisch. Ding is echt te groot omdat er alleen le mogelijk is.
4,86Bram schreef: 14 aug 2023, 21:50 Ik weet niet precies hoe groot mijn Superb station is, maar geen 5 meter lang denk ik, wel best breed. Vind het in parkeergarages vaak al best spannend![]()
Dat kunnen ze natuurlijk door de enorm sterke naam die ///M motorsport in de afgelopen decennia heeft opgebouwd. En ik denk bij elk highend product dat misschien 5% van de kopers ook daadwerkelijk het potentieel kan gebruiken zoals jij dat ook kan, voor die groep is de ontwikkeling natuurlijk ruk. Maar voor de rest van de kopers die koopt het vooral vanwege de naam, status, geschiedenis enz en die merken die 100kg en beetje waggelen helemaal niet.Andre schreef: 15 aug 2023, 23:22 De nieuwe M2 word wereldwijd heel goed verkocht.
Ze kunnen bij een nieuw ///M modelletje er gewoon weer 100kg bij drukken.
Als je dat CSL filmpje ziet dat ding waggelt door de bochten heen. Mensen kopen het gewoon.
Het is wel heerlijk als fabrikant dat je ze zo makkelijk aan de man kan brengen.
Dat komt ook omdat de mensen die willen patsen alleen t gas in drukken op een rechte weg, en zelfs dat gaat ze vaak niet goed af.Knot schreef: 16 aug 2023, 09:31 Mensen willen patsen met hun spullen en cijfertjes, dat het wat minder stuurt is ondergeschikt.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten