Das een mooie upgrade. Het voor plaatje ziet er niet uit idd.
Heb ze tijd geleden overgenomen van een Duitser via ebay, nog nieuw in doos. Heb 100,- per velg betaald. Laatste prijs (toen ze nog vanuit BMW beschikbaar waren) bij leebman was zelfs 45,-!Jeroen schreef: 14 aug 2023, 10:33 Waar heb je die styling 180 besteld? Naar mijn idee niet meer nieuw te krijgen.
Dit is inderdaad erg vervelend, heb het zelf gehad toen ik een nieuwe set performance wielen voor de 130i wou bestellen. Echter een paar maanden later kregen andere 130i rijders het wel voor elkaar.... lijkt er dan dus op dat de voorraad soms wel soms niet beschikbaar is !?Jeroen schreef: 14 aug 2023, 15:12 Ja, maar bij Leebmann zijn ze niet meer verkrijgbaar als je ze écht besteld. Dus die lage prijs klopt niet. Bij Ekris staan ze ook voor heel weinig online, en daar hetzelfde verhaal. Dus de enige manier is een setje nieuw in de doos scoren via E-bay oid. Of een goed setje gebruikt. Ik werd getriggerd door je opmerking dat je ze nieuw had besteld.
De prijs klopt wel, was de laatste prijs toen ze nog verkrijgbaar waren. Staat er ook gewoon bij (Nicht auf Lager), nu dus niet meer verkrijgbaar.Jeroen schreef: 14 aug 2023, 15:12 Ja, maar bij Leebmann zijn ze niet meer verkrijgbaar als je ze écht besteld. Dus die lage prijs klopt niet. Bij Ekris staan ze ook voor heel weinig online, en daar hetzelfde verhaal. Dus de enige manier is een setje nieuw in de doos scoren via E-bay oid. Of een goed setje gebruikt. Ik werd getriggerd door je opmerking dat je ze nieuw had besteld.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bakker, Downforce Hans, Henk Jan en 9 gasten