Op het moment leeg.
Zaterdag gaan ze aan de overkapping beginnen
Haha dat vroeg ik mij ook af, zelf afgelopen week ook weekje op vakantie geweest naar buitenland maar het was overal weer zo godvergeten druk dat je mazzel moest hebben om 130kmh te kunnen rijden…
Het was echt heel rustig op de weg. Alleen vanaf Valance tot aan Lyon was het wat drukker. Daarna lekker rustig en zeker toen de hele gele kentekensoep richting Luxembourg ging. Vanaf daar tot aan Charleroi bijna lege snelweg gehad.
Daarom eerst eens kijken wat het gaat kosten.
Hier ook nergens 160 op de CC kunnen rijden door Frankrijk naar Spanje en terug. Niet harder gereden dan 140 of zo. Viel mij ook heel erg mee qua verkeer.Martin van der Zwaard schreef: ↑07 mei 2023, 14:01Het was echt heel rustig op de weg. Alleen vanaf Valance tot aan Lyon was het wat drukker. Daarna lekker rustig en zeker toen de hele gele kentekensoep richting Luxembourg ging. Vanaf daar tot aan Charleroi bijna lege snelweg gehad.
Met tussenstops en een stop bij overnachtingshotel waar ik toch niet ben gaan slapen, in 11.5 uur naar huis gereden.
Ik durf het niet op de tolweg, die 160. Best veel stukjes trajectcontrole. En steeds je kenteken op het matrix bord boven de weg dat je moet dimmen...Martin van der Zwaard schreef: ↑07 mei 2023, 14:01Het was echt heel rustig op de weg. Alleen vanaf Valance tot aan Lyon was het wat drukker. Daarna lekker rustig en zeker toen de hele gele kentekensoep richting Luxembourg ging. Vanaf daar tot aan Charleroi bijna lege snelweg gehad.
Met tussenstops en een stop bij overnachtingshotel waar ik toch niet ben gaan slapen, in 11.5 uur naar huis gereden.
Snelheidsovertreding
Snelheidsovertreding tot 20 km/u op wegen met een maximumsnelheid tot 50 km/h: € 135
Snelheidsovertreding tot 20 km/u op wegen met een maximumsnelheid vanaf 50 km/h: € 68.
Overschrijding van 20-50 km/h: € 135 en mogelijk een ontzegging van de rijbevoegdheid van maximaal drie jaar.
Overschrijding van meer dan 50 km/h: € 1.500 en een ontzegging van de rijbevoegdheid van maximaal drie jaar.
Hier ook Ook gewoon geen zin (meer) in 12u rijden op een dag.
Gebruikers op dit forum: Beros, Bing [Bot], EricYellow en 8 gasten