Andres El Frisón 8)Erminio schreef:Indrukwekkend, en zijn achternaamHans GP1630 schreef:http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=4821
Lees dit maar eens door, Erminio:
ps was zelf namelijk in die periode ook actief met karting op NK nivo
Leon Cupra tuned by JD
- Roman
- Edwin van der Velden
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Edwin kerel, bedankt voor je pm en Kees ook. Wil ECHT GRAAG eens in je VDV Leon rijden. Gewoon om er een (hopelijk positivere) beleving bij te krijgen.
Ik had 't er gisteren met Dre nog over: ik zie wel wat in de Mitsu EVO X. Dre vindt dat nu niks meer. Maar ik nog wel. Het is maar wat je gewend bent he.
Knullig is wel dat we altijd weer op een 996/997GT3 uitkomen als gezamelijk lustobject, maar voor de rest heb ik bijv een andere beleving met mijn 335i of M3 e92 dan Dre. De 130i zijn we 't beide wel over eens, en de 'gemiddelde'voorwielaandrijver idem dito.
Het is net als met vrouwen, de een valt op Claudia Schiffer en de ander op Brooke Burke. Ik val wel op beide. 8)
Ik had 't er gisteren met Dre nog over: ik zie wel wat in de Mitsu EVO X. Dre vindt dat nu niks meer. Maar ik nog wel. Het is maar wat je gewend bent he.
Knullig is wel dat we altijd weer op een 996/997GT3 uitkomen als gezamelijk lustobject, maar voor de rest heb ik bijv een andere beleving met mijn 335i of M3 e92 dan Dre. De 130i zijn we 't beide wel over eens, en de 'gemiddelde'voorwielaandrijver idem dito.
Het is net als met vrouwen, de een valt op Claudia Schiffer en de ander op Brooke Burke. Ik val wel op beide. 8)
Laatst gewijzigd door Robin op 17 okt 2007, 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- Maik
Zoals je zelf al schreef: eerst zelf rijden!Hans GP1630 schreef:....
On-topic: Beetje jammer dat die Cupra geen sper heeft met 345pk zelfs een standaard Cooper-s met 170pk heeft al een 30% sper, werkt perfect!

Zoals Kees al eerder aangaf kan de VDV 345pk Cupra beter met het vermogen om dan zijn oude S met 190pk... dus misschien is het echt niet zo'n groot punt? Begrijp me niet verkeerd, de Cupra schreeuwt natuurlijk om een sper, maar kan mij voorstellen dat Ed een demo neer wilt zetten die nog zo basic mogelijk is, ivm prijsstelling. Sper kan altijd nog!
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
- Hans R
mooi, draadje kan op slot 
Dat van die Seat was een geintje, zal ik zelf nooit kopen.. maar die 130i viel mij echt tegen!! Jammer..

Dat van die Seat was een geintje, zal ik zelf nooit kopen.. maar die 130i viel mij echt tegen!! Jammer..
Laatst gewijzigd door Hans R op 17 okt 2007, 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
LOL@robin.
Een standaard 130i is ook niet goed. Heeft 2 zaken nodig een sper en een knap onderstel. Dan is ie echt lekker.
Dat zie je ook bij de seat vdv editie. Die 3 ruggen extra brengen zoveel meer fun tov een standaard cupra.
Dus je moet even door de standaard auto heen prikken. Of je koop een mini van 45k of een 130i dre edition voor ca. 49k.
Een standaard 130i is ook niet goed. Heeft 2 zaken nodig een sper en een knap onderstel. Dan is ie echt lekker.
Dat zie je ook bij de seat vdv editie. Die 3 ruggen extra brengen zoveel meer fun tov een standaard cupra.
Dus je moet even door de standaard auto heen prikken. Of je koop een mini van 45k of een 130i dre edition voor ca. 49k.
-
- Hans R
Tja, ik weet het die Mini is een overprijst hok, maar elke kilometer zat er een grijns op mijn hoofd die er niet af te slaan was.. en dat had ik nou niet met die 130i en wat je zegt gooi er een sper en goed onderstel onder en het is een compleet andere auto.. maar de Mini was gelijk al goed
(behalve de remmen want die zijn gewoon kut!)

- Bert ///M3
- Erik
- Auto: BMW ///M
Hee Robin
Mijn kern is juist dat deze wagen ook voor de bovengemiddelde bestuurder veel uitdaging biedt
Dat de Andre de Vriezen van deze wereld er minder plezier aan kunnen beleven dat zal best. Diezelfde Andre de Vriezen vinden de M3 een boot (klopt).
En dat zelfs ikzelf ernstig onder de indruk was.
DAT is de kern.
Grtn
E
Mijn kern is juist dat deze wagen ook voor de bovengemiddelde bestuurder veel uitdaging biedt
Dat de Andre de Vriezen van deze wereld er minder plezier aan kunnen beleven dat zal best. Diezelfde Andre de Vriezen vinden de M3 een boot (klopt).
En dat zelfs ikzelf ernstig onder de indruk was.
DAT is de kern.
Grtn
E
-
-
ik ben bijv niet onder de indruk van een Z4M, ja leuk en een mooi modelletje/mooie sound, gaat redelijk van kiet en gaat aardig de bocht in uit, maar niet wow.
Waarin is de VDV Leon dan 'beterder'(...) tov zo'n M, voor mij?
Alleen de binnenruimte en 4 deuren. Dat een turbomotor 'indrukwekkend'kan zijn snap ik, maar vervaagt al gauw, maar the whole package? Dat moet ik nog zien, maar ik rij binnenkort denk ik wel ff met dat ding van Ed. Zal een bovengemiddeld goede auto zijn natuurlijk, maar dat is een Z4M ook, endan is de prijs INCL garantie voor de VDV kar idd wel weer leuk, tov een retedure Z4M, die wel in de basis een prima configuratie heeft.
Daarom hoef ik beide niet. 8)
Waarin is de VDV Leon dan 'beterder'(...) tov zo'n M, voor mij?
Alleen de binnenruimte en 4 deuren. Dat een turbomotor 'indrukwekkend'kan zijn snap ik, maar vervaagt al gauw, maar the whole package? Dat moet ik nog zien, maar ik rij binnenkort denk ik wel ff met dat ding van Ed. Zal een bovengemiddeld goede auto zijn natuurlijk, maar dat is een Z4M ook, endan is de prijs INCL garantie voor de VDV kar idd wel weer leuk, tov een retedure Z4M, die wel in de basis een prima configuratie heeft.
Daarom hoef ik beide niet. 8)
- Roman
- duifjes.com
- Luca
Heb "alles" gereden 8) : 4WD (EVO), RWD (350Z div BMW's waaronder 330i / 530d) en FWD (GTI/CUPRA e.d.)
Als ik mag kiezen, zou ik direct kiezen voor de RWD. Meeste lol en rijdt het best!
Moet wel zeggen datde CUPRA geen problemen heeft met de 240 pk op de voorwielen.
Als ik mag kiezen, zou ik direct kiezen voor de RWD. Meeste lol en rijdt het best!

Moet wel zeggen datde CUPRA geen problemen heeft met de 240 pk op de voorwielen.
Laatst gewijzigd door Luca op 17 okt 2007, 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
@ Robbin.
Zeg je mag wel even in die van mij rijden hoef je niet voor naar Zoetermeer.
En ja dat spaanse hok stuurd als m'n evo mr wij zijn er wel blij mee.
En ja dan die Andre de Vries wat is die goed hé, maar net niet goed genoeg om aan mij zijn achterkant van z'n 130i te laten zien op de Nordschleife.
En waar wordt de lekkerste donór kabab geserveerd? om 6uur op KARTBAAN DE VRIES.
Later Oettinger.
Zeg je mag wel even in die van mij rijden hoef je niet voor naar Zoetermeer.
En ja dat spaanse hok stuurd als m'n evo mr wij zijn er wel blij mee.
En ja dan die Andre de Vries wat is die goed hé, maar net niet goed genoeg om aan mij zijn achterkant van z'n 130i te laten zien op de Nordschleife.
En waar wordt de lekkerste donór kabab geserveerd? om 6uur op KARTBAAN DE VRIES.
Later Oettinger.
Laatst gewijzigd door Henry Hemmes op 18 okt 2007, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.