Gelukkig hoeven wij ons daar niet druk om te maken.

Heb je foto's ter vergelijk Erik?ErikS schreef: 07 apr 2023, 13:56 Daytona is ruim 1MM groter geworden, best wel een serieus verschil als je foto's naast elkaar ziet.
Gelukkig hoeven wij ons daar niet druk om te maken.![]()
Dat klopt, maar de vorige meette 38,5. En de nieuwe is écht 40mm.Robin schreef: 07 apr 2023, 13:58Heb je foto's ter vergelijk Erik?ErikS schreef: 07 apr 2023, 13:56 Daytona is ruim 1MM groter geworden, best wel een serieus verschil als je foto's naast elkaar ziet.
Gelukkig hoeven wij ons daar niet druk om te maken.![]()
Op rolex.com staat er bij de Daytona nog steeds 40mm namelijk.
De grootte van de kast zonder pushers.Robin schreef: 07 apr 2023, 14:09 Dikkere lugs?
Moeilijk te zien. Maar dat 38,5-->40mm in wat voor ozicht, wat wordt er dan gemeten?
Tja, het is vergelijkings materiaal.
Dat is precies het idee
Grappig, dat vind ik juist de mooiste aanpassing. Nu is het echt een inlay en niet solid. Ik vond dat er altijd vreemd uitzien.
Ik moest echt even wennen, vooral aan de band. (f*cked bij RolexRobin schreef: 08 apr 2023, 08:16 Ik zou 'm in 't echt moeten zien om over de looks een oordeel te vellen Erik. Movement natuurlijk skitterend. Rest wennen.
Ja die band daar zit ik wat mee zo op foto's. En dat hij wel erg op 'n Daytona lijkt....
Tja, wie produceerde het eerste Daytona uurwerk?Robin schreef: 08 apr 2023, 13:40Ja die band daar zit ik wat mee zo op foto's. En dat hij wel erg op 'n Daytona lijkt....![]()
Valjoux, 72 toch?
Dit. Erg jammer dat ze er van afgestapt zijn.