https://www.autoblog.nl/nieuws/eerste-t ... te-3457624
F1 Seizoen 2023
- JP
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Re: F1 Seizoen 2023
F1 TV staat stampvol met documentaires, tech reviews, analyses, groot deel van de races uit de historie van de F1.
Qua content ben je wel even zoet.
- WJ
Aston Martin lijkt er mooi bij te zitten, Fernando en Lewis in een gelijkwaardige auto...dat zou mooi zijn. 
- Martin van der Zwaard
Misschien is het al eens voorbij gekomen maar ik vraag het toch....
ViapPlay vs F1tv.
Ik heb de eerste maar wil overstappen op de tweede. Nadeel vind ik alleen als ik het goed begrijp dat je het op 6 apparaten kan kijken maar dus niet tegelijk. Ik deel een ViaPlay-account met mijn neefje en dat betaal ik voor hem. Maar als ik overstap gaat die vlieger denk niet meer op. Er is hier vast iemand die dat weet en hoe kijken jullie? Heb nu gewoon een zender en app op de tv en telefoon en heb eigenlijk nooit problemen gehad met kijken. Maar de prijs is best hoog ivm F1tv en ik kijk ook echt alleen F1 daar.
ViapPlay vs F1tv.
Ik heb de eerste maar wil overstappen op de tweede. Nadeel vind ik alleen als ik het goed begrijp dat je het op 6 apparaten kan kijken maar dus niet tegelijk. Ik deel een ViaPlay-account met mijn neefje en dat betaal ik voor hem. Maar als ik overstap gaat die vlieger denk niet meer op. Er is hier vast iemand die dat weet en hoe kijken jullie? Heb nu gewoon een zender en app op de tv en telefoon en heb eigenlijk nooit problemen gehad met kijken. Maar de prijs is best hoog ivm F1tv en ik kijk ook echt alleen F1 daar.
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Vorig jaar was het ook max 6 apparaten en mocht je je account officieel niet delen, toch werkte dat prima.
Ik keek zelf plus op een tabblad een tweede scherm en mijn vader keek ook.
Wel kunnen maar max zes toestellen gekoppeld zijn aan je account. In je account kun je een toestel verwijderen, is wat omslachtig (zeker als je het niet weet).
Of het dit jaar ook zo werkt of dat ze de regels strikter hanteren is afwachten. Zou mij gek lijken dat ik geen tweede scherm kan gebruiken, waarom hebben ze dan als die extra kanalen?
Ik keek zelf plus op een tabblad een tweede scherm en mijn vader keek ook.
Wel kunnen maar max zes toestellen gekoppeld zijn aan je account. In je account kun je een toestel verwijderen, is wat omslachtig (zeker als je het niet weet).
Of het dit jaar ook zo werkt of dat ze de regels strikter hanteren is afwachten. Zou mij gek lijken dat ik geen tweede scherm kan gebruiken, waarom hebben ze dan als die extra kanalen?
-
Gijzert
Ik keek tegelijk met een vriend van me.Martin van der Zwaard schreef: 24 feb 2023, 08:28 Misschien is het al eens voorbij gekomen maar ik vraag het toch....![]()
ViapPlay vs F1tv.
Ander ip adres. Geen enkel probleem.
- Chaert-RS
- Auto: Renault Megane RS Cup
Hier ook F1TV met meerdere apparaten, werkt prima tegelijkertijd. Ik cast via de app naar mijn Android TV, werkt vlekkeloos en tevreden over de beeldkwaliteit. Er zit ook livetiming bij en je kunt zelf kiezen met welke coureur je onboard meekijkt. Dat zijn leuke extra's.
-
Tom
Tegelijkertijd vanaf dezelfde locatie (meerdere schermen) of verschillende locaties (delen met familie)?
- JP
Die Viaplay werd weer duurder, maar nu voor €10,49 per maand als je 12 maanden neemt, maar ja die 3 maanden geen F1 dan gebruik ik het toch niet. 
https://viaplay.com/nl-nl/
https://viaplay.com/nl-nl/
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Viaplee is nu dus €125,- per jaar en F1 TV is momenteel €52,- per jaar.....wij zijn overgestapt naar F1 TV, want op Viaplee keek ik alleen nog de wedstrijd en de interviews na afloop, voorbeschouwing vond ik ook geen reet meer aan.
Ga proberen of ik het commentaar van Mol erbij kan krijgen via Grand Prix radio, veel leuker en spontaner dan het commentaar van Viaplee. En dat Mol af en toe wat mist vind ik niet zo heel belangrijk, ik kan zelf ook zien wat er gebeurt op de baan, die 2 van Viaplee missen trouwens ook regelmatig iets en zijn gewoon saai.
Ga proberen of ik het commentaar van Mol erbij kan krijgen via Grand Prix radio, veel leuker en spontaner dan het commentaar van Viaplee. En dat Mol af en toe wat mist vind ik niet zo heel belangrijk, ik kan zelf ook zien wat er gebeurt op de baan, die 2 van Viaplee missen trouwens ook regelmatig iets en zijn gewoon saai.
- JP
https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/27 ... -polsbreukDe mysterieuze afwezigheid van Lance Stroll in Bahrein houdt de gemoederen flink bezig. De Canadese Aston Martin-coureur mist de wintertest vanwege een blessure die hij had opgelopen bij een fietsongeluk in Spanje. De ernst en de oorzaak zijn onbekend, wel lijkt het er steeds meer op dat hij zijn pols(en) heeft gebroken.
Stroll werd gisteren tijdens de eerste testdag op het circuit van Bahrein vervangen door reservecoureur Felipe Drugovich. De Braziliaan wist echter niet hoe zijn aankomende dagen eruit zien en teambaas Mike Krack wilde niets zeggen over de blessure van Stroll. Het is dan ook nog niet zeker of Stroll wel in actie kan komen in de openingsrace, het wordt steeds onzekerder.
Eerder gingen er al geruchten rond over de ernst van de blessure van Stroll. Hij zou namelijk allebei zijn polsen hebben gebroken, hetgeen maakt deelnemen aan de Grand Prix van Bahrein vrijwel onmogelijk. Volgens Motorsport.com vond het incident van Stroll plaats in het Spaanse Malaga. Hij zou een polsbreuk hebben opgelopen waarna hij volgens het medium onder het mes ging in Barcelona. Stroll zou hier zijn geopereerd door de bekende MotoGP-arts Xavier Mir.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Die wordt geen wereldkampioen dit jaar 
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Flip Drugaddict? Nooit van gehoord....
- Hielke
16.31 uur:
1. België
2. Friesland
Niet slecht
1. België
2. Friesland
Niet slecht
-
Frank_Sch
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Wat wil je met een teambaas die Crack heet.
- tomgtr
Engelse sky commentaar is meestal prima. Moet je wel even je taalinstellingen veranderen.Opa schreef: 24 feb 2023, 13:40 Viaplee is nu dus €125,- per jaar en F1 TV is momenteel €52,- per jaar.....wij zijn overgestapt naar F1 TV, want op Viaplee keek ik alleen nog de wedstrijd en de interviews na afloop, voorbeschouwing vond ik ook geen reet meer aan.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
- Martin van der Zwaard
Ga F1tv proberen. Laat hem even naast Viaplay lopen. Die kan ik altijd nog opzeggen.
-
vester86
ik ben halverwege het seizoen overgestapt (ergens in augustus toen de actie prijs van viaplay afgelopen was). geen seconde spijt, voor en nabeschouwing vond ik van matige kwaliteit, op F1TV heb je engelse voor en nabeschouwing. de race zelf kan in verschillende talen (waaronder een feed van viaplay dus daar zit dan geen verschil meer) maar ik gebruik zelf de app van olaf mol wat ik uiteindelijk toch fijner commentaar vindt
- WJ
Yup, F1tv heeft ook gewoon voor en na shows. Ik luister naar het commentaar van F1tv zelf, is een leuk team met veel kennis.
Ook wel fan van Sam Collins, die gast weet ook zoveel.
Dit zijn de opties/media teams die je kan luisteren op F1tv;
https://support.f1.tv/s/article/2022Who ... uage=en_US
Zover ik weet heeft F1tv nogsteeds geen eigen app voor de tv, maar als je een chromecast, AppleTV of je TV gewoon streaming ondersteunt kan je gewoon op je TV kijken. Ik heb soms 3 schermen open. Onboard en timing op de laptop en de race op TV.
Ook wel fan van Sam Collins, die gast weet ook zoveel.
Dit zijn de opties/media teams die je kan luisteren op F1tv;
https://support.f1.tv/s/article/2022Who ... uage=en_US
Zover ik weet heeft F1tv nogsteeds geen eigen app voor de tv, maar als je een chromecast, AppleTV of je TV gewoon streaming ondersteunt kan je gewoon op je TV kijken. Ik heb soms 3 schermen open. Onboard en timing op de laptop en de race op TV.
- WJ
Pat Symonds vanochtend tijdens de tests over synth fuels;
https://www.whyp.it/tracks/74677/pat-sy ... oken=roXLr
Goed stuk, en de toekomst van motorsport.
https://www.whyp.it/tracks/74677/pat-sy ... oken=roXLr
Goed stuk, en de toekomst van motorsport.
- malle eppie
Fryslan Boppe!
Heb hem wel eens in de sportschool getroffen ( DeV )
klein mantsje hoor
- Arthur
- Auto: Nr.51
Heb je wel meer 
- JP
Ik kom nooit in de sportschool