https://www.autoblog.nl/nieuws/eerste-t ... te-3457624
F1 TV staat stampvol met documentaires, tech reviews, analyses, groot deel van de races uit de historie van de F1.
Ik keek tegelijk met een vriend van me.Martin van der Zwaard schreef: 24 feb 2023, 08:28 Misschien is het al eens voorbij gekomen maar ik vraag het toch....![]()
ViapPlay vs F1tv.
Ik heb de eerste maar wil overstappen op de tweede. Nadeel vind ik alleen als ik het goed begrijp dat je het op 6 apparaten kan kijken maar dus niet tegelijk. Ik deel een ViaPlay-account met mijn neefje en dat betaal ik voor hem. Maar als ik overstap gaat die vlieger denk niet meer op. Er is hier vast iemand die dat weet en hoe kijken jullie? Heb nu gewoon een zender en app op de tv en telefoon en heb eigenlijk nooit problemen gehad met kijken. Maar de prijs is best hoog ivm F1tv en ik kijk ook echt alleen F1 daar.
https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/27 ... -polsbreukDe mysterieuze afwezigheid van Lance Stroll in Bahrein houdt de gemoederen flink bezig. De Canadese Aston Martin-coureur mist de wintertest vanwege een blessure die hij had opgelopen bij een fietsongeluk in Spanje. De ernst en de oorzaak zijn onbekend, wel lijkt het er steeds meer op dat hij zijn pols(en) heeft gebroken.
Stroll werd gisteren tijdens de eerste testdag op het circuit van Bahrein vervangen door reservecoureur Felipe Drugovich. De Braziliaan wist echter niet hoe zijn aankomende dagen eruit zien en teambaas Mike Krack wilde niets zeggen over de blessure van Stroll. Het is dan ook nog niet zeker of Stroll wel in actie kan komen in de openingsrace, het wordt steeds onzekerder.
Eerder gingen er al geruchten rond over de ernst van de blessure van Stroll. Hij zou namelijk allebei zijn polsen hebben gebroken, hetgeen maakt deelnemen aan de Grand Prix van Bahrein vrijwel onmogelijk. Volgens Motorsport.com vond het incident van Stroll plaats in het Spaanse Malaga. Hij zou een polsbreuk hebben opgelopen waarna hij volgens het medium onder het mes ging in Barcelona. Stroll zou hier zijn geopereerd door de bekende MotoGP-arts Xavier Mir.
Wat wil je met een teambaas die Crack heet.
Engelse sky commentaar is meestal prima. Moet je wel even je taalinstellingen veranderen.Opa schreef: 24 feb 2023, 13:40 Viaplee is nu dus €125,- per jaar en F1 TV is momenteel €52,- per jaar.....wij zijn overgestapt naar F1 TV, want op Viaplee keek ik alleen nog de wedstrijd en de interviews na afloop, voorbeschouwing vond ik ook geen reet meer aan.
Ga proberen of ik het commentaar van Mol erbij kan krijgen via Grand Prix radio, veel leuker en spontaner dan het commentaar van Viaplee. En dat Mol af en toe wat mist vind ik niet zo heel belangrijk, ik kan zelf ook zien wat er gebeurt op de baan, die 2 van Viaplee missen trouwens ook regelmatig iets en zijn gewoon saai.
Fryslan Boppe!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten