Mijn naam is Ivan - 39 jaar oud, getrouwd en 2 kinderen. Na voornamelijk rondgehangen te hebben op subaruclub en extreme-machines heb ik mijzelf nu ook hier aangemeld.
Tot voor ongeveer 4 weken geleden bewoog ik mij voort in een Subaru impreza GTT. Het vermogen hiervan lag rond de 300pk. Deze auto werd dagelijks voor woon-werkverkeer gebruikt en maakte ongeveer 15000km per jaar. Helaas heeft de techniek mij meerdere malen in de steek gelaten. Na tweemaal de motor "opgeblazen" te hebben (eerste maal drijfstanglagers eruit en tweede maal distributieriem gebroken) had ik het gehad met dit merk. De Subaru is verkocht en ik ben op zoek gegaan naar iets anders. Uiteindelijk is het een Volkswagen golf R32 geworden. De auto is uit 2003 - volledig origineel (op het pioneer DVD / navigatiesysteem na) en heeft 40000km gedraaid. Het is een wereld van verschil met de GTT. Qua snelheid haalt de Golf het niet bij de GTT maar de rest van de rij-ervaring maakt veel goed! Ik heb de auto nu pas een paar dagen in mijn bezit en ben er erg tevreden mee! Ik hoop via dit forum ook in contact te komen met wat andere eigenaren van een R32 en hoop wat tips en informatie te krijgen over plekken op het www waar ik wat meer over de golf kan leren.
Zoals het hoort; hieronder wat foto's!
Groet,
Ivan
[img
[img
[img
[img
