Ja wel goed en duidelijk verhaal van Harry inderdaad.
Even een paar kanttekeningen mijnerzijds, neem me niet kwalijk:
Bij 11:20 zegt hij dat het meest ideale dus thuis laden is om het geneuzel bij stekkerstations te voorkomen(of iets van die strekking), nu zal dat in de UK zo zijn, maar met onze energieprijzen?
Harry woont prachtig vrijstaand buitenuit, ranch-achtig met windmolentje, zonnepanelen. Is niet voor iedereen weggelegd...understatement.
Dan nog zijn idee dat je met die dikke BMW diesel '10 jaar' kunt/moet rijden en je dan milieuvriendelijker bezig bent dan met 1 of 2 Taycan's op de stoep:Eensch natuurlijk.
Maar zijn statement houdt dus ook in: Minder nieuwe auto's consumeren, langer doorrijden.
Dat zal de autoindustrie en aanverwante (en da's een heel groot verhaal wereldwijd) niet zo leuk vinden, stagnerende verkopen, stagnerende productie. In deze barre tijden.
Dus lekker EV's produceren, wat dus nog veel kwalijker voor milieu en maatschappij is blijkbaar en steeds duurder wordt(grondstoffen)
Neemt niet weg dat de parkeerplek in parkeergarage onder appartement senior waarschijnlijk 'binnenkort' de eerste laadpalen komen, ik ook als daily ga denken aan een EVtje.
Verrek, EV's in afgesloten parkings was een no go......
Een hoop issues en probleempjes nog steeds. Ik denk dat dit wel het grootste 'probleempje' is:
viewtopic.php?t=5375