Even dacht ik dat ik in het EV electrische auto draadje zat.

Even dacht ik dat ik in het EV electrische auto draadje zat.
https://www.horlogeforum.nl/t/tk-tudor- ... -39/429595Arthursx schreef: 05 dec 2022, 08:41 Ben geïnteresseerd in de nieuwe Tudor Pelagos 39. Al een paar juweliers benaderd maar overal hetzelfde dat er te veel vraag en te weinig geproduceerd wordt en op een lijst komen is lastig. Iemand nog een goed adres? Lange levertijd maakt me niet uit als ik maar een plekje krijg op een lijst voor list price![]()
Jup.
Vriend van mij handelt het af binnen bij een juwelier (die hij dan weer wat afdraagt voor de moeite).Jinx schreef: 10 dec 2022, 12:06Ik snap wat je bedoeld, ze staan ook op chrono hoor. Maar dit zijn meer de horloges voor fijnproevers. Een Rolex Pepsi of een AP royal oak ofzo zou ik inderdaad niet op marktplaats zetten, dan kom je vrijwel zeker in het vizier van criminelen.Shakes schreef: 10 dec 2022, 09:13 Die Panera is vet. Lijkt me uitdagend op mp te verkopen met van alles aan de deur.
Voor de rest spreek ik alleen af met mensen die veel 5 sterren reviews hebben en heb ik camera’s die streamen naar de cloud. Ook zorg ik dat er een vriend aanwezig is.![]()
Heb ik hier ook wel eens ja. Wij zijn dan 'neutraal terrein' en dan krijg ik vaak meteen de vraag: 'is hij wel echt'......MParallel schreef: 12 dec 2022, 00:01Vriend van mij handelt het af binnen bij een juwelier (die hij dan weer wat afdraagt voor de moeite).Jinx schreef: 10 dec 2022, 12:06Ik snap wat je bedoeld, ze staan ook op chrono hoor. Maar dit zijn meer de horloges voor fijnproevers. Een Rolex Pepsi of een AP royal oak ofzo zou ik inderdaad niet op marktplaats zetten, dan kom je vrijwel zeker in het vizier van criminelen.Shakes schreef: 10 dec 2022, 09:13 Die Panera is vet. Lijkt me uitdagend op mp te verkopen met van alles aan de deur.
Voor de rest spreek ik alleen af met mensen die veel 5 sterren reviews hebben en heb ik camera’s die streamen naar de cloud. Ook zorg ik dat er een vriend aanwezig is.![]()
https://www.phillips.com/detail/omega/NY080322/169Robin schreef: 08 dec 2022, 13:04 Over drie dagen kijken wat deze gaat doen:
https://www.fratellowatches.com/a-nasa- ... tion/#gref
haha ja, dat houd je altijd.Robin schreef: 13 dec 2022, 11:42
Heb ik hier ook wel eens ja. Wij zijn dan 'neutraal terrein' en dan krijg ik vaak meteen de vraag: 'is hij wel echt'......
Inderdaad een Moonwatch, liefst op een nato, mocht je nog eens iets binnenkrijgen laat maar weten.Robin schreef: 15 dec 2022, 16:51 Je bedoelt een 'Moonwatch'? Eentje paar weken geleden verkocht, 3861 SS op staal. van april 2021 voor 6k. Ding was 6,8k toen nieuw dacht ik....
Ik draag er zelf 'twee'Sabberjoch schreef: 15 dec 2022, 16:53Inderdaad een Moonwatch, liefst op een nato, mocht je nog eens iets binnenkrijgen laat maar weten.Robin schreef: 15 dec 2022, 16:51 Je bedoelt een 'Moonwatch'? Eentje paar weken geleden verkocht, 3861 SS op staal. van april 2021 voor 6k. Ding was 6,8k toen nieuw dacht ik....
Zal eerst eens passen, hopelijk past het want een reduced zie ik niet zitten...![]()
Het gaat maar door.Omega raising their prices 7% on first of January. Confirmed in store today
Kun jij dit type seiko identificeren?
Nee helaas en er staat ook niks qua ref. bij. Hij lijkt op de SSC445P1(uitverkocht)
Mogelijke verhoging heeft gezorgd dat ik wat meer haast heb gemaakt, gister in Oirschot een 1863 gekocht, compleet met de big box. Blij dat ik nog voor de jaarwisseling de knoop door heb gehakt. Extreem blij met mijn eerste horloge.Robin schreef: 15 dec 2022, 16:55
Ik draag er zelf 'twee'![]()
Maar goed ik zie net in een FB Speedmastergroup 10 min geleden:Het gaat maar door.Omega raising their prices 7% on first of January. Confirmed in store today
Thanks!Robin schreef: 30 dec 2022, 10:09 Altijd goed en feli! Ik had m'n eerste Big Box hesalite 1861 nieuw in dec 2015. Had ik 'm nog maar:)
Hoe oud is deze?
OK! Dingen zijn prijzig! Ook tov de 3861 valt me al heel lang op:)Sabberjoch schreef: 30 dec 2022, 10:31Thanks!Robin schreef: 30 dec 2022, 10:09 Altijd goed en feli! Ik had m'n eerste Big Box hesalite 1861 nieuw in dec 2015. Had ik 'm nog maar:)
Hoe oud is deze?
komt uit juni 2020, dus ook nog binnen de garantieperiode.
Gebruikers op dit forum: Erminio, Google [Bot], Google Adsense [Bot] en 4 gasten