Hessing.......wat een drama

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
duifjes.com

Hessing.......wat een drama

Bericht door duifjes.com » 12 okt 2007, 10:03

Gisterenochtend naar Kroymans Breukelen geweest om naar een 350Z Roadster te kijken, super mooi auto, mooi pand en goed personeel als ik daar naar binnen loop heb ik het gevoel ik wil hier wel een auto kopen. Als automan kijk ik naar andere dingen dan de meeste hier maar tot in detail gewoon goed! De 350Z Roadster beken ea. besproken en toen nog even naar het blik aldaar gekeken. Ik zeg tegen de verkopen John mooi he zo'n zwarte Z06 alleen die glimmende wielen, ik ken iemand de zwarte wielen heeft! Oooo je bedoelt Cor :-) erg leuk en goed van hem dat hij z'n klanten gewoon goed kent *(met die aantallen 8)

Kortom goede indruk als ik op zoek zou zijn naar iets anders dan de gevestigde orde zou ik hier mijn geld wel willen besteden kwa gevoel bij het bedrijf gewoon top.

Op de terugweg dacht ik heeee Hessing dat mooie pand zit op de weg dus ik ga wel even langs.

Wat een drama als ik tussen de 150K en 550K euro uit zoui willen geven dan zeker niet hier.

Het begint bij de parkeerplaatsen, als je weet dat de gemiddelde breedte meer is dan bij de lokale opel, toyota dealer maak ze dan breeder! Ik parkeerde mijn Lexus RX300 tussen een Bentley en een Q-porte oftewel te krap allemaa. Ik kom het pand binnen mooie schuifdeur en dan.......een klein halletje je denkt waar is de showroom??? moet je door een trappenhuis naar boven :shock: en daar ligt vloerbedekking dat de maandaanbieding is van de Roobol etc. Hessing dit kan niet! Ik wil een rode loper zien gevoel, emotie dat ik mijn 350K euro hier stuk wil slaan!

Boven in de showroom aangekomen werd het nog slechter.......mooie afwerking is ver te zoeken, vanwege de kosten is er doek gespannen tegen het dak van het pand, als je er tussendoor kijkt zie je bij de vloer de staaldelen nog uitsteken van de betonnenvloerplaten, ventilatoren tussen de doeken dus dat is lekker bruin, zwart. Een trap om van merk naar merk te lopen die 1 stap te groot is 2 stappen te klein, niet over nagedacht. De witte tegels die door het hele pand liggen, liggen eigenlijk net niet mooi.

En die auto's.........die staan er zo slecht bij! Een nieuwe Maseratie Gt met de velgen smerig een nieuwe auto en kom niet aan hij is er net ingezet dat doe je dan direct of nog beter van te voren. Bij ons staan de auto's er 10x mooier bij.

En dan de verkoop, Hessing met alle respect voor de jonge garde maar zet bij Bentley en Rolls een Senior verkoper neer niet die jongens. Een vluchtig hallo kan er net af maar niet meer dan dat. Hallo ik heb 350K in mn zak....die mag er vandaag uit!

Op alls behalve de buitenkant zie je als je goed kijkt dat er geen geld meer was voor de binnenkant!

En als ik naar een Rolls kom kijken wil ik sfeer van hout, leder en the UK en niet op een witte vloer ff. snel 4x Chesterfield stoelen neerzetten dat werkt niet.

Wat begonnen mijn handen te jeuken, echt een drama in dit segment!

Later op die dag sprak ik iemand die ipv. een LS600H een keer wat anders wilde en daar een Bentley Flying Spur had gekocht en? Wat een arrogante hufters je krijgt het gevoel dat je blij mag zijn zo'n ding te kopen.

Zo.

GTRene

Bericht door GTRene » 12 okt 2007, 10:16

Mooi verhaal kerel :lol: ik ben er ook geweest een jaar geleden, wat een "eikels" althans die wat ik daar tegenkwam ze dachten zeker dat ik gek of dom was, bah wat vielen ze me tegen daar, nee geen zaken met hen gedaan, ging om een Lotus Exige een zwarte...kon ik voor een koopje krijgen, dat ding had net een paar honderd km gelopen en bla bla bla kon hem voor een schijntje meekrijgen zo vertelden ze me aan de telefoon en via mail, ze hebben mij trouwens als eerste benaderd omdat ik in een advertentie van mij(een andere auto die ik te koop had staan) om zoiets te koop vroeg of in te ruilen op mijn destijds speciale S54 Z3 M coupe en daar zou ik een topprijs voor krijgen ech waar, nou ik vertel maar verder niks maar wat een leugenaars en lokkers, helemaal niks klopte met wat ze vertelden, leugens draaierij en vernedering... achja moest er wel om lachen, liet ze maar lekker praten ik wist het al toen ik daar aankwam en ze zag(hun manier van doen) dacht nou..nu zal het mij benieuwen dus was 3 x zo scherp...
Voor mij ook een slechte indruk van het gebeuren en verkopers die ik die dag aantrof! een bij elkaar geraapt zooitje.

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 12 okt 2007, 10:18

Dat het hufters zijn boeit me niet zo veel dat zijn alle autoverkopers 8) maar ik mis emotie, flair en gevoel!

RVV

Bericht door RVV » 12 okt 2007, 10:35

duifjes.com schreef:Dat het hufters zijn boeit me niet zo veel dat zijn alle autoverkopers 8) !
LOL@Zelfspot :lol:

Stéphane

Bericht door Stéphane » 12 okt 2007, 10:38

Klopt, Jacco. Ik ben daar ook een keer geweest voor een Elise. Interesseert ze geen ene moer, letterlijk.

Peter Aero

Bericht door Peter Aero » 12 okt 2007, 10:40

duifjes.com schreef:Dat het hufters zijn boeit me niet zo veel dat zijn alle autoverkopers 8) maar ik mis emotie, flair en gevoel!
Ik denk toch echt dat je hier te veel generaliseert :?

volvoc30

Bericht door volvoc30 » 12 okt 2007, 10:51

Familielid was tijdens de rai een aantal jaar geleden zeer geintereseerd in een wagen de Hessing verkoopte. "Meneer we bellen u zo dan kunt u rustig op de stand komen, en als u geen tijd heeft dan bellen we u volgende week voor een proefrit" NOT!!!!!! nooit geen belletje. Wat een lousy service daar. Het lijkt daar wel (met alle respect) hoe groter de mat in de nek hoe duurder segment je mag verkopen.

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 12 okt 2007, 10:56

@ peter ik heb zelf een blik-winkel vandaar :lol:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 12 okt 2007, 11:01

Het is een VW dealer?
:wink:

René130i

Bericht door René130i » 12 okt 2007, 11:23

volvoc30 schreef:Familielid was tijdens de rai een aantal jaar geleden zeer geintereseerd in een wagen de Hessing verkoopte. "Meneer we bellen u zo dan kunt u rustig op de stand komen, en als u geen tijd heeft dan bellen we u volgende week voor een proefrit" NOT!!!!!! nooit geen belletje. Wat een lousy service daar. Het lijkt daar wel (met alle respect) hoe groter de mat in de nek hoe duurder segment je mag verkopen.
Ik heb al twee keer gebeld met Porsche Centrum Leusden en er is mij beloofd dat ze me terugbellen. Nooit teruggebeld... Begrijp dat echt niet als je zulke wagens wil verkopen...

RVV

Bericht door RVV » 12 okt 2007, 11:26

Ik denk dat zulke adressen zoveel droogfappers trekken dat ze alleen moeite doen als jij echt de moeite neemt.

Roman

Bericht door Roman » 12 okt 2007, 11:45

Ter vergelijk, had ander half jaar terug eens Subaru gebeld voor wat info en misschien een proefrit.

Ik word nu nog steeds om de 2 a 3 weken gebeld of ik nieuwe folders wil hebben, proefritten etc.

Ze laten me niet met rust!! :lol: :roll:

Daniel

Bericht door Daniel » 12 okt 2007, 12:39

Rene / Hazze schreef: Ik heb al twee keer gebeld met Porsche Centrum Leusden en er is mij beloofd dat ze me terugbellen. Nooit teruggebeld... Begrijp dat echt niet als je zulke wagens wil verkopen...
Hmm, hebben ze bij mij wel gedaan, viel prima mee te praten, aardige mensen ook. Niet van die ballen zoals bij Porsche Centrum A'dam.

Dat van de mat-maat kan ik onderschrijven...het lijkt wel of elke premium-showroom wordt bevolkt voor vervelende mannetjes van net 22 met hun eerste blauwe krijtstreeppak en bruin suéde schoenen.

Paul

Bericht door Paul » 12 okt 2007, 13:12

Heb nou al verdom^#^#$^&# 8 keer naar NL Power gebeld hoe het lijkt met de levering van mn polyestermonsterbumper..... schiet niet op!!!!!!!!!!!! :lol: je mag toch wel wat service verwachten voor die 120 eurootjes...

René130i

Bericht door René130i » 12 okt 2007, 13:14

Is dat de Ferrari onder de bumpers dan? :lol: :lol:

Sander S.

Bericht door Sander S. » 12 okt 2007, 13:33

Paul schreef:Heb nou al verdom^#^#$^&# 8 keer naar NL Power gebeld hoe het lijkt met de levering van mn polyestermonsterbumper..... schiet niet op!!!!!!!!!!!! :lol: je mag toch wel wat service verwachten voor die 120 eurootjes...
een monster bumper ?

dat is toch zo'n fucking lelijk aftermarket ding ??

Roderic E34T

Bericht door Roderic E34T » 12 okt 2007, 14:04

Roman schreef:Ter vergelijk, had ander half jaar terug eens Subaru gebeld voor wat info en misschien een proefrit.

Ik word nu nog steeds om de 2 a 3 weken gebeld of ik nieuwe folders wil hebben, proefritten etc.

Aangeven voor stalking!! :shock:

Kasteel

Bericht door Kasteel » 12 okt 2007, 14:36

Roman schreef:Ter vergelijk, had ander half jaar terug eens Subaru gebeld voor wat info en misschien een proefrit.

Krijg ook nog steeds van 2 dealers post, maar ga er maar eens langs, als ze dan een auto hebben staan kan die toevallig niet rijden; net gepoetst/verkocht/te glad enz enz..

Sander S.

Bericht door Sander S. » 12 okt 2007, 14:40

Daniel schreef:
Rene / Hazze schreef: Ik heb al twee keer gebeld met Porsche Centrum Leusden en er is mij beloofd dat ze me terugbellen. Nooit teruggebeld... Begrijp dat echt niet als je zulke wagens wil verkopen...
Hmm, hebben ze bij mij wel gedaan, viel prima mee te praten, aardige mensen ook. Niet van die ballen zoals bij Porsche Centrum A'dam.

Dat van de mat-maat kan ik onderschrijven...het lijkt wel of elke premium-showroom wordt bevolkt voor vervelende mannetjes van net 22 met hun eerste blauwe krijtstreeppak en bruin suéde schoenen.
haha yeah right

die jonge gozers worden er neer gezet door de baasjes die zoveel mogelijk geld in hun zak willen houden, de man waar jij liever zaken mee doet dus.

Maus335i

Bericht door Maus335i » 12 okt 2007, 15:15

Daniel schreef:Dat van de mat-maat kan ik onderschrijven...het lijkt wel of elke premium-showroom wordt bevolkt voor vervelende mannetjes van net 22 met hun eerste blauwe krijtstreeppak en bruin suéde schoenen.
Moet je die omhooggevallen gasten eens vragen wat voor werk ze nou eigenlijk doen.. "autoverkoper". No offence, maar auto's verkopen ligt op het niveau van schoenen vekopen, alleen dan anders :p Moet meteen aan Al Bundy denken :D

Paul

Bericht door Paul » 12 okt 2007, 15:17

Sander Spoolder schreef:
Paul schreef:Heb nou al verdom^#^#$^&# 8 keer naar NL Power gebeld hoe het lijkt met de levering van mn polyestermonsterbumper..... schiet niet op!!!!!!!!!!!! :lol: je mag toch wel wat service verwachten voor die 120 eurootjes...
een monster bumper ?

Was een grapje popje!

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 12 okt 2007, 15:24

@ Maurice, daarover wil ik wel een goed debat met jou over hebben.

René130i

Bericht door René130i » 12 okt 2007, 15:28

Laatst gewijzigd door René130i op 12 okt 2007, 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Sander S.

Bericht door Sander S. » 12 okt 2007, 15:35

Paul schreef:
Sander Spoolder schreef:
een monster bumper ?

Was een grapje popje!
Ik schrok al :D Was even vergeten dat je smaak had Paul 8)

volvoc30

Bericht door volvoc30 » 12 okt 2007, 16:05

Rico v Velzen schreef:Ik denk dat zulke adressen zoveel droogfappers trekken dat ze alleen moeite doen als jij echt de moeite neemt.
Mijn pa ziet er representatief genoeg uit om hem serieus te nemen. Als ze dat niet (goed) kunnen inschatten zitten ze in de verkeerde business. Als we eens kijken wat de ervaringen zijn de afgelopen jaren bij dealers zoals BMW/mini, mercedes Lexus dan kan Hessing daar nog een HOOOOOOP van leren. Omhoog gevallen snotneuzen met VEEL te veel pretenties!

Plaats reactie