Kortom goede indruk als ik op zoek zou zijn naar iets anders dan de gevestigde orde zou ik hier mijn geld wel willen besteden kwa gevoel bij het bedrijf gewoon top.
Op de terugweg dacht ik heeee Hessing dat mooie pand zit op de weg dus ik ga wel even langs.
Wat een drama als ik tussen de 150K en 550K euro uit zoui willen geven dan zeker niet hier.
Het begint bij de parkeerplaatsen, als je weet dat de gemiddelde breedte meer is dan bij de lokale opel, toyota dealer maak ze dan breeder! Ik parkeerde mijn Lexus RX300 tussen een Bentley en een Q-porte oftewel te krap allemaa. Ik kom het pand binnen mooie schuifdeur en dan.......een klein halletje je denkt waar is de showroom??? moet je door een trappenhuis naar boven

Boven in de showroom aangekomen werd het nog slechter.......mooie afwerking is ver te zoeken, vanwege de kosten is er doek gespannen tegen het dak van het pand, als je er tussendoor kijkt zie je bij de vloer de staaldelen nog uitsteken van de betonnenvloerplaten, ventilatoren tussen de doeken dus dat is lekker bruin, zwart. Een trap om van merk naar merk te lopen die 1 stap te groot is 2 stappen te klein, niet over nagedacht. De witte tegels die door het hele pand liggen, liggen eigenlijk net niet mooi.
En die auto's.........die staan er zo slecht bij! Een nieuwe Maseratie Gt met de velgen smerig een nieuwe auto en kom niet aan hij is er net ingezet dat doe je dan direct of nog beter van te voren. Bij ons staan de auto's er 10x mooier bij.
En dan de verkoop, Hessing met alle respect voor de jonge garde maar zet bij Bentley en Rolls een Senior verkoper neer niet die jongens. Een vluchtig hallo kan er net af maar niet meer dan dat. Hallo ik heb 350K in mn zak....die mag er vandaag uit!
Op alls behalve de buitenkant zie je als je goed kijkt dat er geen geld meer was voor de binnenkant!
En als ik naar een Rolls kom kijken wil ik sfeer van hout, leder en the UK en niet op een witte vloer ff. snel 4x Chesterfield stoelen neerzetten dat werkt niet.
Wat begonnen mijn handen te jeuken, echt een drama in dit segment!
Later op die dag sprak ik iemand die ipv. een LS600H een keer wat anders wilde en daar een Bentley Flying Spur had gekocht en? Wat een arrogante hufters je krijgt het gevoel dat je blij mag zijn zo'n ding te kopen.
Zo.