Maar de kinderen zijn de deur uit en ik koop geen auto voor andere mensen, dus voor ons met z'n tweeën zal ie nu zeker ruimschoots voldoen.

Een kale auto vind ik wel gaaf, maar die carbon velgen en keramische remmen hoeven van mij niet op een hothatch. Ik weet dat ze optioneel waren maar het slaat nergens op. Technisch natuurlijk superieur maar een hothatch hoort ook gewoon betaalbaar te zijn. Rij je een keer een velg kapot of een steentje tussen je schijf en je bent gelijk minstens 10K verder. Dat soort handel mogen ze op supercars houden (tot het wel betaalbaar is). Qua concept vind ik een Yaris GR veel gaver. Bij die ontwikkeling is ook niks te gek geweest qua engineering maar wel meer op een oldskool manier (los van geavanceerde diffs).Mark 320iS schreef: ↑23 aug 2022, 14:13
Renault had een hele extreme RS nodig (volledig leeg geruimd, carbon velgen, keramische remmen etc) om iets sneller te zijn, dat heeft het imago van de RS denk ik geen goed gedaan.
Das inclusief banden.JP schreef: ↑24 aug 2022, 07:40 €5.5k voor een setje Yaris-velgen zijn toch ook al bijna supercar-prijzen ? Volgens mij waren ze bij de dealer nog duurder
https://nl.racemarket.net/rally/rally-o ... elen-i3986
Wat mij betreft hadden ze sowieso een 4d uitvoering moeten hebben zodat het als 2e auto beter te doen is..
Het gros die er mee op de ring gaan koopt ook andere wielen zodat je niet op die gouden dingen rondrijd. Nogal onnodig zulke dure wielen idd, beter de auto goedkoper maken.JP schreef: ↑24 aug 2022, 07:40 €5.5k voor een setje Yaris-velgen zijn toch ook al bijna supercar-prijzen ? Volgens mij waren ze bij de dealer nog duurder
https://nl.racemarket.net/rally/rally-o ... elen-i3986
Die verlichting binnenin is wel erg kermis.....Ook is deze auto voorzien van blauwe verlichting bij de voeten aan bestuurders en bijrijders kant, zie foto’s!
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], WJ en 20 gasten