Dus...................
De vaste klanten hier zullen ongetwijfeld weten waar dit naartoe gaat..... (ja nee. het idee dan, niet de bestemming he wijsneus)
Afgelopen vrijdag avond 08:30 de boot op voor de overnight van Hoek van Holland naar Harwich. Maar natuurlijk wel de prioriteiten op orde!

Lekker vroeg de boot af, om 06:30 lokale tijd konden we al gaan rijden.
Nog nooit in de UK geweest, dus natuurlijk ook even cultuur snuiven!
Vervolgens een tussenstop gemaakt bij een Engelse kennis, die voor ons het "pakketje" had opgehaald verder in het Noorden van de UK.
Zelf heeft ie een aardig leuke E36 M50B30 stroker. Meer info :
https://www.instagram.com/taney.e36.itb/
Maargoed, dan het moment de supreme waar we voor kwamen!
De machtige S54B32 !
Nou buit binnen, snel pleitte en op tijd thuis voor de F1 sprint race.
Verassend genoeg was het voor de Eurotunnel helemaal uitgestorven, kon zo doorrijden
Rond 8 uur aangekomen en de motor bij de auto gelegd
Ja voor de scherpe lezer zie je op de route bovenin dat we eerst even een uitstapje maken naar Duitsland.... Het plan was initieel dus om samen met m'n maat beide een S54 op te halen in de UK. (gezien de prijzen en beschikbaarheid). Maar last minute vond ik een hele scherpe deal in Duitsland waar ik snel op moest reageren. Dus die middag voordat we de boot op gingen, eerst even snel naar Duitland mijn gebakje opgehaald
Dus ja hoor, het is dan echt eindelijk zo ver. De S54!
Al met al vrij vlot verlopen, vrijdag rond 13:00 weggegaan naar Duitland, de boot savonds om 22:00 gepakt en zaterdag weer op tijd terug voor de F1 sprint race.
Deze afgelopen zondag dus meteen maar even aan het leukste werkje begonnen van een nieuw blok.
Even heel wat liters dasty en remmenreiniger verbruikt, maar onder al die viezigheid schuilt er toch wel een pareltje !
Dus ja, maar even inventariseren wat er verder nog gedaan moet worden. Maar de buit is in ieder geval binnen